Re: Moja Mama i zawroty głowy :(

From: La Luna <blueluna@wytnij_to.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Moja Mama i zawroty głowy :(
Date: Fri, 04 Jul 2003 00:45:25 +0200

Pamiętnego dnia Thu, 3 Jul 2003 08:31:57 +0200, "dipsom_ania"
<d...@g...pl> wystukał/a złowieszcze słowa:

>Martwię się o Nią, mówi, że wczoraj tak mocno kręciło Jej się w głowie że
>nawet na bok nie mogła się przewrócić, musiała leżeć i nie ruszać się, świat
>wirował... Ona nic nie pije, nie bierze proszków, z czego to mogło wynikać?

A Twoja mama nie ma przypadkiem problemow z cisnieniem? Albo z cukrem
we krwi?

Ja jako niskocisnieniowiec i w dodatku majacy od dziecka w sumie
niski poziom cukru we krwi - jak mnie czasem cos dopadlo to wlasnie
tak wygladalo - ze rece i nogi robily mi sie strasznie ciezkie, nie
moglam sie za bardzo ruszac, bylo mi slabo, wszystko wkolo wirowalo I
czulam sie niemal jak na jakichs prochach. Trwal ten stan od kilku
minut do kilkunastu. I zdarzyl mi sie zaledwie kilka razy.

Twoja mama jest w wieku gdy wystepuja zaburzenia hormonalne - moze
powinnas ja pogonic do lekarza? :)

Pozdrawiam
Agnieszka Mockałło
http://www.zwierzeta.cisza.pl/
Odpisujac na priv, usun "wytnij_to" z adresu