Moja corka Gabrysia mowi dzis do mnie tak:

1. Data: 2001-07-01 20:18:21

Temat: Moja corka Gabrysia mowi dzis do mnie tak:
Od: "Kriscrow" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

nie krzycz tato, bo obudzisz sasiadow,
i nikt cie nie bedzie lubial, ania ja, ani Ola (druga corka"),
ani Atomowka, ani Smok Obibok, i wyrzuca cie do smietnika, i
bedziesz tam spal

Gabrysia, 3 lata

Pozdrawiam, Kriscrow
,,,
( .)(. ) GG#314117
( \/ ) e-mail: k...@p...com
''' '''

1. Data: 2001-07-01 20:25:42

Temat: Re: Moja corka Gabrysia mowi dzis do mnie tak:
Od: "jelen" <j...@j...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i nikt cie nie bedzie lubial, ania ja, ani Ola (druga corka"),
> ani Atomowka, ani Smok Obibok, i wyrzuca cie do smietnika, i

maxymalne ;-)))))))

moja siostra 3 latka tez, ale tak nie mowila

1. Data: 2001-07-01 20:26:13

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kriscrow" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> i nikt cie nie bedzie lubial, ania ja, ani Ola (druga corka"),
> ani Atomowka, ani Smok Obibok, i wyrzuca cie do smietnika, i

Pogratuluj od nas Gabrysi, wie co mowi:)))
E.

1. Data: 2001-07-01 20:54:58

Od: "Saulo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i nikt cie nie bedzie lubial, ania ja, ani Ola (druga corka"),
> ani Atomowka, ani Smok Obibok, i wyrzuca cie do smietnika, i

Gabrysia ueber alles!!! Zdrowie Gabrysi!
[Oby jej nie przeszlo pod wplywem kontaktu z ludzmi
r o z s a d n y m i]

Saulo

--
----------
Champagne for our real friends

Francis Bacon

1. Data: 2001-07-01 21:06:07

Od: "DooMiniK" <b...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie krzycz tato, bo obudzisz sasiadow,
> i nikt cie nie bedzie lubial, ania ja, ani Ola (druga corka"),
> ani Atomowka, ani Smok Obibok, i wyrzuca cie do smietnika, i
> bedziesz tam spal
Hehe - moją siostrzenicę od momentu, gdy
miała 3 lata przyst. do życia w społeczeństwie (czyt.: sadzam przy komputerze ...).
Najlepsze jest, gdy jej coś się b. podoba. Dziś pokazałem
jej Settlers IV (wcześniej zagrywała się w Settlers II).
Siostrzenica zachwycała się biegającymi "lejonkami" i budową "tataraków"
(tartaków).
Rozłożyło mnie, jak nie chciała wypbudować rzeźnika, bo jej szkoda było owieczek
(do rybaka jakoś przekonałem ...)

--
DooMiniK (bachus)
b...@i...pl

1. Data: 2001-07-02 05:58:12

Od: "EuGeniusz Dębski" <e...@d...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

To ja, Atomówka. Potwierdzam: wrzucimy do śmiernika i tam będziesz spał, bo
rzeczywiście - wydzierasz się, jak mało kto!

1. Data: 2001-07-03 06:04:55

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i nikt cie nie bedzie lubial, ania ja, ani Ola (druga corka"),
> ani Atomowka, ani Smok Obibok, i wyrzuca cie do smietnika, i

Dlaczego akurat te trzy grupy wybrałeś (pl.hum.polszczyzna,
pl.regionalne.wroclaw, pl.sci.psychologia), a nie np. pl.soc.dzieci?

--
Pozdrawiam.
Pearl

Psychologia - Gdansk