Moja dieta part ... :)

21. Data: 2004-12-06 09:59:21

Temat: Re: Moja dieta part ... :)
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości
news:cp17bt$ps3$1@news.onet.pl...

> jak widać jest na tej grupie parę osób, którzy potrafią każdą
> rozpoczynającą się dyskusję sprowadzić do durnych pyskówek.

dyskusja na dieta adama toczyła sie juz kilka razy w ciagu ostatnich kilku
miesiecy.zapoznaj sie z archiwum jesli uwazasz,że coś zostało jeszcze nie
powiedziane to powiedz to :)

polecam archiwum

22. Data: 2004-12-06 15:11:11

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> na jakiej diecie jest sw mikołaj??

Św. Mikołaj jest, jak powszechnie wiadomo, na diecie CUD
NMSP BP
Pozdrawiam, Agata

23. Data: 2004-12-06 23:28:32

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cos3fk$4ck$1@news.onet.pl...

>Oczywiście absolutnie popieram aktywność fizyczną, po to mamy mięśnie
> żeby je używać.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Chciałam jedynie zwrócić uwagę na paradoksy

Wyrwane, ale jak brzmi

24. Data: 2004-12-09 07:28:37

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:cos3fk$4ck$1@news.onet.pl...

> To chyba odnosi się do KAŻDEJ (skoro już tak lubisz duże litery) diety.
> Jakoś dieta bogatotłuszczowa nie chroni przed tyciem, Leszek przytył,

Dobrze napisałaś :"jakaś dieta bogatotłuszczowa". Tak, jakaś dieta nie
chroni.
Kiedy byłem ściśle na DO z ważeniem i liczeniem, to schudłem. Ogólnie jednak
w porównaniu do wagi przed DO ważę trochę mniej, niedużo, ale mniej.
Przytyłem mocno kiedy byłem wegetarianinem. Ważyłem około 60 kg. Nie miałem
już egzemy na łapach, ale wyskoczyły mi jakieś dziwne okrągłe egzemopodobne
plamki na skórze. Lekarz dał mi jakieś tabletki. Z perspektywy dwudziestu
lat nie wiem, co to było, ale gwałtownie zaczęłem tyć. Mogę tylko
domniemywać, że to były jakieś sterydy i rozwaliły mi metabolizm.

> Morgano - stosował trzynastodniówkę żeby zrzucić nagromadzone przypadkiem
> i owo,

Przypadkiem przed DO.

na forum optymalnych niejedna osoba narzeka na tycie, lub brak
> obiecywanego chudnięcia.

Liczy się statystyka. Większość zdecydowanie chudnie. Pojedyńcze przypadki
mają swoje przyczyny.

> Sowa - wciąż rozmiar 34/6, mimo stosowania "tego strasznego
wegetarianizmu".

Życzę dobrego samopoczucia. Życzę też nie przegapienia tej czerwonej lampki,
która zacznie się zapalać. Ja nie przegapiłem na szczęście :)

Pozdrawiam
Leszek

25. Data: 2004-12-09 07:30:29

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> na jakiej diecie jest sw mikołaj??

Jak to Lapończyk, na reniferowej. he, he tzn, że wcina renifery, a nie to co
one.

Pozdrawiam
Leszek

26. Data: 2004-12-09 08:52:20

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w wiadomości

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak to Lapończyk, na reniferowej. he, he tzn, że wcina renifery, a nie to
co
> one.

no to teraz wiemy skąd u niego taka tusza :))

27. Data: 2004-12-09 09:00:32

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chroni.
> Kiedy byłem ściśle na DO z ważeniem i liczeniem, to schudłem.

w poczatkowej fazie stosowania każdej diety niskoweglowodanowej nastepuje
spadek wagi .lecz nie jest to tendencja stała i po pewnym czasie nastepuje
zatrzymanie i w bardzo wielu przypadkach ponowne przybieranie na wadze.i
nie ma co sie kłamywań ,ze winne sa tu jakies magiczne proporcje

> [...]
> lat nie wiem, co to było, ale gwałtownie zaczęłem tyć. Mogę tylko
> domniemywać, że to były jakieś sterydy i rozwaliły mi metabolizm.

morgano samnapisał,ze przybrał na wadze stosując diete optymalna. wiec nie
sciemniaj :)

> na forum optymalnych niejedna osoba narzeka na tycie, lub brak
>
> Liczy się statystyka. Większość zdecydowanie chudnie. Pojedyńcze przypadki
> mają swoje przyczyny.

w krótkim okresie po rozpoczeciu diety niskoweglowodanowej rzeczywiscie tak
jest .ale dalej to juz nie wyglada tak rózowo.na jakie badania sie
powołujesz kto je przeprowadził jesli chodi o DO??

> wegetarianizmu".
>
> Życzę dobrego samopoczucia. Życzę też nie przegapienia tej czerwonej
lampki,
> która zacznie się zapalać. Ja nie przegapiłem na szczęście :)

czy jesteś tego pewien?? moze przegapiłes i nawet o tym nie wiesz ,bo nie
zauwazyłes kiedy ona ci sie zapaliła na DO

28. Data: 2004-12-09 09:22:03

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> lat nie wiem, co to było, ale gwałtownie zaczęłem tyć. Mogę tylko
> domniemywać, że to były jakieś sterydy i rozwaliły mi metabolizm.

Czyli zacząłeś przybierać na wadze po sterydach a nie od wegetarianizmu?
Więc po co te mataczenia?
I nie masz przypadkiem wrażenia, że gdybyś choć w połowie, tak liczył i
mierzył co, po co i ile zjadasz będąc na wege, to skutek były by takie sam
jak na DO, czy każdej innej diecie odchudzającej?
Warto tez wziąć pod uwagę, że to wcale nie musiały być sterydy, tylko
przegapienie pewnego etapy w życiu - metabolizm z wiekiem zwalnia . Pierwszy
taki próg przypada koło 30 roku życia - potem miedzy 40-50 i jak się tego
nie zauważy, tylko z przyzwyczajenia zjada tyle co kiedyś, to niestety
skutki są widoczne dość szybko.

> Przypadkiem przed DO.

Przypadkiem czytałam ten wątek więc mi nie wmawiaj. To było raptem kilka
miesięcy temu na waszym forum, a on jest na DO na tyle długo, że jakby
wierzyć w to co wypisujecie, to już dawno powinien być szczupły i
oczyszczony ze skutków "diety korytkowej". :)

> Życzę dobrego samopoczucia. Życzę też nie przegapienia tej czerwonej
> lampki,
> która zacznie się zapalać. Ja nie przegapiłem na szczęście :)

Dziękuję bardzo i nawzajem.

Sowa

29. Data: 2004-12-15 20:31:59

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednak
> w porównaniu do wagi przed DO ważę trochę mniej, niedużo, ale mniej.

Myślałem, że jesteś optymalny.

[SPAM] Swieta - prezenty i te sprawy :)
hmm czy mozna tak
kg