Moja recepta na CHUDNIĘCIE

11. Data: 2005-04-12 06:27:57

Temat: Re: Moja recepta na CHUDNIĘCIE
Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W south beach jest miejsce na weglowodany-ale dopiero po 2 tygodniach i w
> późniejszym etapie

Czy mozesz powiedziec jak dlugo juz sie tak odchudzasz i ile zrzucilas??

12. Data: 2005-04-12 07:16:55

Od: "M" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mancer" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jak ktoś ma sporą nadwagę to zdecydowanie NIE POWINIEN biegać,
> bo rozwali sobie stawy kolanowe. Raczej polecam na początek basenik,
> lub eliptyka (orbitreka).
>
> Wojciech "Mancer" Przybysz

Ja akurat nadwagi nie mam, ważę 55 kg przy wzroście 168 cm. Chciałabym
zrzucić ze dwa kg tylko.
Chodzę na basen i jeżdżę na rolkach. W domu bym sobie też poćwiczyła, ale
właśnie niestety nie mam warunków.

pozdrawiam
Mary

13. Data: 2005-04-12 07:55:43

Od: "M K" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozesz powiedziec jak dlugo juz sie tak odchudzasz i ile zrzucilas??

Odchudzałam się przed świętami 2 tygodnie-3 kg, w świeta-wiadomo, po
świętach zaczęłam( 2 tyg temu) i zrzuciłam dalsze 3 kg.
Podrawiam
Kasia

14. Data: 2005-04-12 07:59:22

Od: "M K" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ja bym tam jednak chyba wolał już cukier niż słodzik. Gdzieś czytałem,
że
> słodziki są gorsze niż cukier, powodując że ich stosowanie powoduje, że we
> krwi jest większe stężenie insuliny niż przy użyciu normalnego cukru i
> wtedy jest większe łaknienie organizmu na słodkie.

To jest już Twoja sprawa.Owszem, są różne poglądy na temat wyższości
słodziku nad cukrem czy odwrotnie.Ja wiem jedno- W MOIM PRZYPADKU słodycze i
ogólnie cukier jest bardzo zgubny-szybko łapię wokoło brzucha "oponkę".
pozdrawiam
Kasia

15. Data: 2005-04-12 08:05:45

Od: "M K" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chesky" <c...@N...net.pl> napisał w wiadomości

> tluste miesa jeszcze rozumiem,
> ale reszta, w odpowiednich ilosciach po co takie smakolyki
> sobie odmawiac? (nawiasem ze organizm czasem ich potrzebuje)
> Nie powyzsze produkty sa powodem tycia.

Napiszę tak:
Ja mam 164 cm wzrostu i ważyłam 64 kg-trochę za dużo.
DLA MNIE ten rodzaj diety jest najlepszy.Zawsze największy problem stanowił
dla mnie mój brzuch-jak tylko zjadłam ziemniaki, makarony czy mączne
produkty-zaraz miałam "wielki" brzuch.Więc po prostu staram się ODMAWIAĆ
sobie te produkty.

Ba, czasami zjem sobie 2 ziemniaczki(no bo jak tu nie zjeść sobie młodych
ziemniaków z koperkiem:)), ale GENERALNIE nie jem produktów przeze mnie
wymienionych i to na mnie działa.
No i przede wszystkim ćwiczenia

Pozdrawiam
Kasia

16. Data: 2005-04-12 09:26:03

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M K" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To jest już Twoja sprawa.Owszem, są różne poglądy na temat wyższości
> słodziku nad cukrem czy odwrotnie.Ja wiem jedno- W MOIM PRZYPADKU słodycze
> ogólnie cukier jest bardzo zgubny-szybko łapię wokoło brzucha "oponkę".

pogadamy jak rozregulujesz sobie trzustke i dostaniesz hiperinsulinemii.
i nie chodzi tu o poglady a fakty medyczne (testowane na dziadku cukrzyku,
ktoremu cukier sie ustabilizowal w koncu po zaprzestaniu uzywania slodzikow.
na slodzikach parametry sie pogarszaly az do koniecznosci uzywania insuliny)

--
pzdr
marta

17. Data: 2005-04-12 12:15:31

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zrzucić ze dwa kg tylko.
> Chodzę na basen i jeżdżę na rolkach. W domu bym sobie też poćwiczyła, ale

Twoja sprawa, ale po co chcesz zrzucić te 2 kg, skoro masz niedowagę?
Pozdr. - Agnieszka

18. Data: 2005-04-12 12:17:38

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> krwi jest większe stężenie insuliny niż przy użyciu normalnego cukru i
> wtedy jest większe łaknienie organizmu na słodkie.

A możesz sobie przypomnieć gdzie? Potrzebowałabym materiały na ten temat :)
A coś o fruktozie lub ksylitolu też tam było? To naturalne jest :)
Pozdrawiam, Agata

19. Data: 2005-04-12 14:07:56

Od: "Manio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odchudzałam się przed świętami 2 tygodnie-3 kg, w świeta-wiadomo, po
> świętach zaczęłam( 2 tyg temu) i zrzuciłam dalsze 3 kg.
> Podrawiam
> Kasia

Czy moge rozumiec ze zrzucilas lacznie 6 kg??
czy prze swietami 3
potem swieta= plus 3kilo
i znowu po swietach te same 3
?
;) pozdrawiam

20. Data: 2005-04-12 20:40:25

Od: "M K" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moge rozumiec ze zrzucilas lacznie 6 kg??
> czy prze swietami 3
> potem swieta= plus 3kilo
> i znowu po swietach te same 3
> ?
> ;) pozdrawiam

Możesz rozumieć że zrzuciłam 3 kilo.W święta NIE PRZYTYŁAM- ale też nie
schudłam:))
Pozdrawiam
Kasia

Alkohol a Dieta?