Moja strona o Chorwacji już jest

1. Data: 2005-06-17 13:42:29

Temat: Moja strona o Chorwacji już jest
Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zapraszam was na moją stronę www.krka-plitvice.prv.pl
Jest to moja pierwsza strona zrobiona samodzielnie, ale myślę, że będzie
"znośna" :-)

Maćkoski
--
Aby odpowiedzieć prywatnie, kliknij poniżej:
http://cerbermail.com/?sALiakVg8Q

2. Data: 2005-06-17 13:51:33

Temat: Re: Moja strona o Chorwacji już jest
Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> Zapraszam was na moją stronę www.krka-plitvice.prv.pl
> Jest to moja pierwsza strona zrobiona samodzielnie, ale myślę, że będzie
> "znośna" :-)

Podoba mi sie, trasa w sam raz dla mnie. Na razie cwicze w warszawskich
Lazienkach. Niektore alejki w tym parku przypominaja trase twojej wycieczki

Leszek :)

3. Data: 2005-06-18 06:31:51

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M S" <s...@n...ok> napisał w wiadomości
> [...]
> Zapraszam was na moją stronę www.krka-plitvice.prv.pl
> Jest to moja pierwsza strona zrobiona samodzielnie, ale myślę, że będzie

Cześć!
Wspaniałe miejsca zwiedziłeś, chciałabym je choć raz w życiu na własne oczy
zobaczyć, ale ze wględu na stopień trudności w dostępności - nie ma mowy. Ty
jesteś drobniutki, chudziutki więc po tych wszystkich wybojach solidny facet
z transportowaniem Ciebie sobie poradził, ze mną tak łatwo by mu nie poszło,
zamęczyłabym go na śmierć.
Gratuluję udananych podróży!
Dorota

4. Data: 2005-06-18 10:22:29

Od: "Sylwi@" <e...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> napisał w wiadomości

> [...]
facet
> z transportowaniem Ciebie sobie poradził, ze mną tak łatwo by mu nie

Doroto,
dzien dobry ...

Czyżbyś aż tak utyła :-)))
Nie wierzę :-)
Póki co jak znam Maćkoskiego i Ciebie to ......
różnica tylko ta jedna zasadnicza między Wami :-)

Sylwia,
której dzisiaj humor wybitnie dopisuje,
... to chyba te truskawki :-))))

5. Data: 2005-06-18 10:26:17

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwi@ pisze w news:d90st0$ief$1@nemesis.news.tpi.pl

> Póki co jak znam Maćkoskiego i Ciebie to ......
> różnica tylko ta jedna zasadnicza między Wami :-)

I kto to mówi. :P Ta, co na krawężniki targała wózek z ciężką,
khem, zawartością nie raz i nie dwa. :>

:***

--
Pozdrowieństwa,
Scally

6. Data: 2005-06-18 10:31:25

Od: "jojtek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszam was na moją stronę www.krka-plitvice.prv.pl
> Jest to moja pierwsza strona zrobiona samodzielnie, ale myślę, że będzie
> "znośna" :-)

Prosto i na temat. Jednak wielu zapewne skutecznie zniecheciles ( opisami
zdjec " znowu schody", " jeden , prawie idealny podjazd" ) do odwiedzenia
tych pieknych miejsc :), a szkoda ( niestety spora grupa osob
niepelnosprawnych rezygnuje z takich wypraw, bo nie sa przystosowane) , nie
wszyscy maja tyle determinacji i samozaparcia....ja sam bylem w obu
miejscach pare lat temu i z przyjemnoscia ogladalem zdjecia. mam nadzieje,
ze bedzie ich wiecej ( informuj nas o tym )

7. Data: 2005-06-18 10:54:59

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jojtek pisze w news:d90t60$15e$1@news.onet.pl

> Prosto i na temat. Jednak wielu zapewne skutecznie zniecheciles ( opisami
> zdjec " znowu schody", " jeden , prawie idealny podjazd" ) do odwiedzenia
> tych pieknych miejsc :), a szkoda

To przecież nie Maciek zniechęcił, tylko sami Chorwaci. Maciek
rzetelnie zrelacjonował wyprawę. I bardzo dobrze! Bo dzięki temu
wiem, że nie jest to wyprawa dla mnie. Gdybym się, zachęcona,
wybrała, naraziłabym się nie tylko na straty finansowe, ale i
zdrowotne.
Natomiast zdjęcia były tak cudne, że gdyby nie zagrożenie,
wybrałabym się mimo tych wszystkich schodów i "podjazdów".
Niesamowite miejsca!

A na razie mam do dyspozycji piękne miejsca gdzie indziej, np.
tu: http://inspiration.pl/gallery ;-))

8. Data: 2005-06-18 12:54:17

Od: "Sylwi@" <e...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:20050618122535.63BD.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl...
> Sylwi@ pisze w news:d90st0$ief$1@nemesis.news.tpi.pl

> I kto to mówi. :P

Ja :-)

... niech mi się już skończą te truskawki :-)

--
Do usłyszenia
Sylwi@

9. Data: 2005-06-18 13:20:38

Od: "Dorota Nawara" <d...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja :-)
>
> ... niech mi się już skończą te truskawki :-)
>
> --
> Do usłyszenia
> Sylwi@

Niestety :-( , niestety :-(
Niechże się te truskawki wreszcie skończą!!! Zwłaszcza te ze śmietanką...

Eh, kiedyś to się miało wagę motylkową, teraz pozostało zaśpiewać " Motylem
byłam, ale utyłam".
Całuję Cię, Sylwia, mocno.

Prywata: ktos może chciałby nad morze, jako opiekun do mnie. Ktoś
odpowiedzialny, w miarę solidnej postury, przynajmniej na tydzień. Niezłe
byłoby małżeństwo lub jakaś parka. Pobyt opłacony. Warunki mieszkaniowe
bardzo dobre, szczegóły na priv.

Pozdrówka
Dorota

10. Data: 2005-06-18 13:55:21

Od: "Sylwi@" <e...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niechże się te truskawki wreszcie skończą!!! Zwłaszcza te ze śmietanką...
>
> Eh, kiedyś to się miało wagę motylkową, teraz pozostało zaśpiewać "

Powiedziała co wiedziała ... nie wierzę :-)
A truskawki bez smietanki to ... już nie są takie dobre więć nich ktoś
weźmie mi tą śmietankę z lodówki :-)

> Całuję Cię, Sylwia, mocno.

:-*

> [...]
> odpowiedzialny, w miarę solidnej postury, przynajmniej na tydzień. Niezłe
> byłoby małżeństwo lub jakaś parka. Pobyt opłacony. Warunki mieszkaniowe

Nie spełniam warunków, a szkoda ... :-)

Pozdrowienia dla Wszystkicj od Bogusi,
lody w Ustroniu są .... przepyszne :-)

--
Do usłyszenia
Sylwi@
Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
to wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

sprzedam Seata Cordoba
Re: zagadka
Re: zagadka
ośrodek dla upośledzonej w ciąży