Moja żona jest prostytutką

21. Data: 2015-09-27 15:00:48

Temat: Re: Moja żona jest prostytutką
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.09.2015 o 14:57, glob pisze:
> A to odwrotnie niż u Chirona, to kurwa teraz nie ma orgazmu a prostytutka tak bo
zawodowo powinna mieć, za coś się płaci, więc ma mieć.

prostytutka i kurwa to to samo. Choć można rozróżnić jeszcze:
cichodajka, jeszcze nie tak zepsuta, robi to rzadko i wybiera klientów,
może nawet ma trochę przyjemności z seksu?
i k.. przemysłowa, mechaniczny tartak, która ma dla alfonsa dużo zarobić.

22. Data: 2015-09-27 15:06:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]

może nawet ma trochę przyjemności z seksu?
i k.. przemysłowa, mechaniczny tartak, która ma dla alfonsa dużo zarobić.

Kurwa to cecha charakteru prostytutka to zawód i tak jak zefirek zawieje, raz moskwa
raz watykan.

23. Data: 2015-09-27 15:07:13

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.09.2015 o 15:06, glob pisze:
> Kurwa to cecha charakteru prostytutka to zawód i tak jak zefirek zawieje, raz
moskwa raz watykan.

Jaki zawód? złodziej to zawód?

24. Data: 2015-09-27 15:16:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
W dniu 27.09.2015 o 15:06, glob pisze:
> Kurwa to cecha charakteru prostytutka to zawód i tak jak zefirek zawieje, raz
moskwa raz watykan.

Jaki zawód? złodziej to zawód?

Kurestwo to cecha charakteru, wazeliniarstwo i raz służy się panom z moskwy, raz
panom z watykanu, taka osoba nie ma godności włazi w dupę kadej władzy jak Chazan.
Chazan to KURWA, sprzeda się cały każdej władzy i raz skrobie i bije skrobane
rekordy, władza się zmienia, to piętnuje skrobanie bijąc rekordy potępiania.
Prostytutka tylko daje dupy, jest wyżej od kurwy.

25. Data: 2015-09-27 15:17:24

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.09.2015 o 15:16, glob pisze:
> Prostytutka tylko daje dupy, jest wyżej od kurwy.

Dawanie dupy za pieniądze to kurestwo

26. Data: 2015-09-27 15:23:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
W dniu 27.09.2015 o 15:16, glob pisze:
> Prostytutka tylko daje dupy, jest wyżej od kurwy.

Dawanie dupy za pieniądze to kurestwo

Dawanie dupy nie pozbawia godności, bo to nie zmienia ludziom poglądów jak zefirek
zawieje, a u kurywy wchodzenie w dupy raz tak raz inaczej, pokazuje brak godności, bo
wazelinka szczypie do tego co jest na szczycie.

27. Data: 2015-09-27 15:23:39

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-27 o 15:17, zdumiony pisze:

> Dawanie dupy za pieniądze to kurestwo

ho ho ho,,,jaki wersal

--
pamtataj pamtarej . . .

28. Data: 2015-09-27 15:37:03

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> A to odwrotnie niż u Chirona, to kurwa teraz nie ma orgazmu a prostytutka
> tak bo zawodowo powinna mieć, za coś się płaci, więc ma mieć.

Rozumiem, Globik- ze jak idziesz do teatru, to wymagasz, żeby Otello na
scenie naprawdę udusił Desdemonę? Oj, chyba nie byłoby zbyt wielu chętnych
do szkoły teatralnej
:-)

--

Chiron

29. Data: 2015-09-27 15:40:27

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.09.2015 o 15:37, Chiron pisze:
> Rozumiem, Globik- ze jak idziesz do teatru, to wymagasz, żeby Otello na
> scenie naprawdę udusił Desdemonę? Oj, chyba nie byłoby zbyt wielu
> chętnych do szkoły teatralnej

Ale jak kupuję w sklepie kiełbasę to chcę mieć kiełbasę a nie trociny!
Seksoholik szuka tak naprawdę miłości i czułości, idzie do k.., traci
pieniądze i zostaje wydupcony

30. Data: 2015-09-27 15:42:40

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Ale jak kupuję w sklepie kiełbasę to chcę mieć kiełbasę a nie trociny!
> Seksoholik szuka tak naprawdę miłości i czułości, idzie do k.., traci
> pieniądze i zostaje wydupcony

To jego problem. Jak śpiewał bard: "Nikt nie szuka dusz w lupanarze"

--

Chiron

Zboczenie intelektualne Lutra
Świat ma problem z ekstremizmem prawicowym.
Kiedy ludzie zaczną myśleć?
takie tam
Czy obiektywiści są obiektywni ?