Moja żona jest prostytutką

41. Data: 2015-09-27 21:47:40

Temat: Re: Moja żona jest prostytutką
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości
news:5607fbb3$0$561$65785112@news.neostrada.pl...

> nie, podrywać cie nie zamierzam mam męża extra przystojnego, ale jestem
> ciekawska jak każda kobieta ;-) no dobra... prawie każda

No ale Ty masz moje zdjęcie. Ja- Twojego nie mam. Faceci też są ciekawi.
Przy okazji- gratuluję męża.

--

Chiron

42. Data: 2015-09-29 23:32:58

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-26 o 12:11, Chiron pisze:

> IMO- ta ma szansę wyjścia z tej sytuacji- jak trafi na odpowiedniego
> mężczyznę- będzie dobrą, wierną żona. [...]

i lepiej żeby nie miała większych aspiracji :D

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

43. Data: 2015-09-29 23:36:44

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.09.2015 o 12:11, Chiron pisze:
> A piszemy o prostytutce.
> IMO- ta ma szansę wyjścia z tej sytuacji- jak trafi na odpowiedniego
> mężczyznę- będzie dobrą, wierną żona. Jest to możliwe

Z tym się nie zgadzam, facetom przeszkadza że gdy ją poznał to nie była
dziewica, a tym czasem "prostytutka...będzie dobrą, wierną żona" ??

44. Data: 2015-09-29 23:44:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]

Z tym się nie zgadzam, facetom przeszkadza że gdy ją poznał to nie była
dziewica, a tym czasem "prostytutka...będzie dobrą, wierną żona" ??

Nie przeszkadza, dziewictwo to obecnie kalectwo, bo jednak osoba doświadczona wnosi
doświadczenie do związku, a dziewica to coś tak bardzo upośledzonego że mówi się
...rany ona ma jeszcze sim-locka. Po co ludziom przestarzałe, niepraktyczne modele
telefonu, to że ty jesteś zaburzony i ktoś ma być twoją własnością, to tak jak
islamiści wycinają kobietom łechtaczki, by nic nie czuła, bo zaburzeni uważają że jak
czuje to zdradzi. Nawet czytałem o rodzinach katolickich, które po praniu mózgu
własne córki jeżdzą kastrować do islamskich krajów, bo chory ksiądz ma obsesje .

45. Data: 2015-09-29 23:52:41

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

>Z tym się nie zgadzam, facetom przeszkadza że gdy ją poznał to nie była
>dziewica, a tym czasem "prostytutka...będzie dobrą, wierną żona" ??

Twoje mary nocne każą ci stawiać mocno rozkraczone (nomen omen)
kwantyfikatory. Jednym przeszkadza, innym nie przeszkadza. Inna rzecz, że
wątpię by z prostytutki (która nie była siłą przymuszana) mogła być dobra,
wierna żona. Co najwyżej jedna na pierdyliard.

46. Data: 2015-09-30 00:10:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Podobno to najlepsze żony bo się wyszalały i bały że zawód odbierze możliwość
posiadania rodziny.

47. Data: 2015-09-30 08:26:38

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

Ghost

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup
- pokaż cytowany tekst -

>Podobno to najlepsze żony bo się wyszalały i bały że zawód odbierze
>możliwość posiadania rodziny.

Ale ten zawód "upośledza" relacje jakie tworzą, oraz ciągle pamiętają o
"łatwych" pieniądzach. Wyjście z prostytucji jest ponoć analogicznie trudne
do wyjścia z narkomanii.

48. Data: 2015-09-30 09:20:05

Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
> wątpię by z prostytutki (która nie była siłą przymuszana) mogła być dobra,
> wierna żona. Co najwyżej jedna na pierdyliard.

No ale Ciebie żona zdradza- mimo, że prostytutką nie była. Reguły nie ma.

--

Chiron

---
Avast.

49. Data: 2015-09-30 09:22:27

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.09.2015 o 09:20, Chiron pisze:
> No ale Ciebie żona zdradza- mimo, że prostytutką nie była. Reguły nie ma.

Co innego jak zdradzi bo jej się chłop podoba, a co innego jak będzie
k.. dającą za pieniądze. To forma psychopatii - oddawać swoją intymność
na sprzedaż.

50. Data: 2015-09-30 10:38:50

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

>Co innego jak zdradzi bo jej się chłop podoba, a co innego jak będzie k..
>dającą za pieniądze. To forma psychopatii - oddawać swoją intymność na
>sprzedaż.

Ty masz żonę???

Zboczenie intelektualne Lutra
Świat ma problem z ekstremizmem prawicowym.
Kiedy ludzie zaczną myśleć?
takie tam
Czy obiektywiści są obiektywni ?