Moje odchudzanie :)

31. Data: 2006-08-08 20:22:40

Temat: Re: Moje odchudzanie :)
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> "Filip KK" <k...@x...pl> a écrit dans le message de news:
> ebaqbp$sc5$...@o...futuro.pl...

> ciekawe czemu Jeff-owa nie "rzucila sie" jeszcze na pomoc Coolerowi?

...czekalem kiedy zaczniesz probowac Coolerowi obsikac
nogawki....he,he, he

moze
> posikane nogawki nie pozwalaja jej zajac sie problemem Coolera? ;)

...tlumaczylem ci przeciez, ze moje nogawki sa nieprzemakalne....
tego tez nie jestes w stanie zrozumiec?

....no, noooo.... skup sie, a ja policze raz, dwa. trzy

i powiem: Jurek daj glos:)

he, he , he

32. Data: 2006-08-08 21:07:59

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff wrote:

[cut]

He he, ale o co Wam chodzi? ;) Co Wy sie tak bardzo lubicie? :)

--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com

33. Data: 2006-08-08 22:43:03

Od: " " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK <k...@x...pl> napisał(a):

> Jeff wrote:
>
> [cut]
>
> He he, ale o co Wam chodzi? ;) Co Wy sie tak bardzo lubicie? :)

..wam?... a niby dlaczego mam go lubiec czy nie lubiec? Jest mi zupelnie
obojetny..
A tak nawiasem mowiac to troche dziwne, ze do tej pory jeszcze nie zauwazyles,
ze to wlasnie jemu o cos tu ciagle chodzi i bo zamiast dyskutowac jak normalny
czlowiek, to lata po grupie jak pies spuszczony z lancucha ?

Sorki, a mozesz napisac jak dlugo jestes na tych dietach dla kulturystow ?

Jeff

34. Data: 2006-08-08 22:53:42

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK <k...@x...pl> napisał(a):

> Widzisz kolego drogi, aminokwasy egzogenne w porownani do endogennych
> maja kilka roznic a jedna z podstawowych jest to ze w skojarzeniu z
> transkryptowanym cytokinem koordynujacym reakcje jonizacji ferrytyno
> podobnych w porownaniu do immunoglobulin gamma igm igg enzymów reaguja
> na + drugim stopniu utlenienia.

Hmmm.....sorki, ale piszesz troche tak jakbys byl w innym wymiarze rzeczywistosci?

...zupelnie nie rozumiem, po kiego licha wmieszales do tej prostej sprawy na
temat salatki z ogorkow i pomidorow, takie zagadnienia genetyczne jak:

transcription regulation of cytokines and their associated proteins ???

..skoro Cooler to trafnie i w prosty sposob wytlumaczyl juz w swoim pierwszym
poscie....?

-------
Jeff

35. Data: 2006-08-08 23:40:54

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@g...pl wrote:

> ..wam?... a niby dlaczego mam go lubiec czy nie lubiec? Jest mi zupelnie
> obojetny..

Wiec po co insynuujesz jakies prywatne wycieczki do Coolera? Masz do
niego problem, to pisz mu na priv, a nie w temacie odchudzania salatek i
dokladniejszych szczegolow tej salatki..

> Sorki, a mozesz napisac jak dlugo jestes na tych dietach dla kulturystow ?

Kulturystyka to styl zycia. A nie jakies "diety dla kulturystow". Pokaz
mi kogos kto o zdrowych zmyslach (siedzac za biurkiem, czy w szkole)
dziennie zjada np. 7600 kcal. A ja mam wlasnie taka diete, bo akurat
jestem w takim okresie, a nie innym. Czy taka diete, ktora sie stosuje
12 msc w roku mozna nazwac dieta? Nie. 12 lat temu ostatni raz jadlem
chleb, maslo i inne rzeczy ktore zwykli ludzie zjadaja na codzien.. To
Ci powinno wystarczyc, jesli juz tak bardzo Cie interesuje "co robie".

--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com

36. Data: 2006-08-08 23:51:54

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff wrote:

> [...]
> temat salatki z ogorkow i pomidorow, takie zagadnienia genetyczne jak:
>
> transcription regulation of cytokines and their associated proteins ???

To jest grupa na ktorej pisze sie po polsku.

> ..skoro Cooler to trafnie i w prosty sposob wytlumaczyl juz w swoim pierwszym
> poscie....?

Cooler napisal, a ja _dopisalem_ troszke bardziej szczegolowo i w ogole
nawet nie chcialem dokladniej opisywac, bo i po co. Ale Cooler napisal
"Jak dla mnie - zlota czcionka tygodnia. Jakie aminokwasy? Jakie
wiazanie? Co ma wspolnego wchlanianie likopenu z witamina C? "
Wiec nadal chcesz sie mnie pytac _po_co_ dokladnie opisalem? A wlasnie
po to, zeby zamknac Coolerowi "pyska". Bo jak zwykle wrzuca swoje 10
groszy tam gdzie nie powinien. Niestety na mnie sie nacial bo na
biochemii sie nie zna w ogole, co okazal w swoich postach. A skoro sie
nie zna na takich podstawach, to nie wiem po cholere interesuje sie
dietetyka, nie znajac jej od podstaw? Ale to juz mnie nie interesuje,
niech sobie robi co chce. Wiecej ze mna nie bedzie zadzieral bo jest
cienki bolek z biochemii (wlasciwie z podstaw!) i mu to udowodnilem.

--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com

37. Data: 2006-08-09 03:35:34

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK <k...@x...pl> napisał(a):

> Wiec po co insynuujesz jakies prywatne wycieczki do Coolera? Masz do
> niego problem, to pisz mu na priv, a nie w temacie odchudzania salatek i
> dokladniejszych szczegolow tej salatki..

A posty to ty przypadkiem nie pomyliles? Gdzie widzisz jakies insynuacje do
Coolera w tym moim poscie do ktorego sie przyczepiles:

http://glinki.com/?l=i8xx8g

Masz jakies problemy techniczne ze sledzeniem dyskusji bo jakos nie po kolei
ci sie posty wyswietlaja i nie zauwazyles kto sie mnie permanentnie,
bezpodstawnie czepia i komu dalem riposte?

Niestety na priva nie mam zwyczaju z poznanymi na grupach ludzmi korespondowac
jesli ich nie znam lub znam z tej nieciekawej strony....

> Kulturystyka to styl zycia. A nie jakies "diety dla kulturystow".

Styl stylem, ale diety tez przeciez specyficzne macie i dlatego zapytalem
cie jak dlugo stosujesz te specyficzne dla kulturystow diety.

> [...]
> dziennie zjada np. 7600 kcal.
A ja mam wlasnie taka diete, bo akurat
> jestem w takim okresie, a nie innym. Czy taka diete, ktora sie stosuje

No wlasnie to jest ta twoja dieta. Dlaczego uwazasz, ze to nie dieta?
Ja tez mam swoj styl odzywiania ktorego przestrzegam przez okragly rok,
czyli stosuje jakas okreslona diete, bo tez nie jem przypadkowych rzeczy
i nie odzywiam sie w sposob bezmyslny.

>12 lat temu ostatni raz jadlem
> chleb, maslo i inne rzeczy ktore zwykli ludzie zjadaja na codzien..
>To Ci powinno wystarczyc, jesli juz tak bardzo Cie interesuje "co robie".

Tak az bardzo to mnie to nie interesuje, chcialem po prostu wiedziec co jesz,
bo zauwazylem ze bywasz bardzo rozdrazniony i jakby podenerwowany oraz
niesamowicie serio podchodzisz do kazdej dyskusji....ale oczywiscie byc moze
to tylko takie moje subiektywne i zupelnie bezpodstawne odczucie...

-----
Pozd. Jeff

38. Data: 2006-08-09 03:58:56

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK <k...@x...pl> napisał(a):

> To jest grupa na ktorej pisze sie po polsku.

..i czasem po polskiemu:) ...a tak na serio, to pisanie po angielsku kilku
slow lub podanie np. linku do stony w j.ang. jest zabronione?
Chyba nie....wiec po cholere to piszesz?

Ja nie jestem przeciez wojowniczo do ciebie nastawiony, tylko wyrazilem swoje
zaskoczenie finalem dyskusji o salatce pomidorowo-ogorkowej....:)

> [...]
> Wiec nadal chcesz sie mnie pytac _po_co_ dokladnie opisalem? A wlasnie
> po to, zeby zamknac Coolerowi "pyska". Bo jak zwykle wrzuca swoje 10

Hmmm......Filipie ale ja tez nie rozumiem nadal co ma wspolnego wchlanianie
likopenu z witamina C ? Czy mozesz podac zrodlo z ktorego pochodza te informacje?

> [...]
> niech sobie robi co chce. Wiecej ze mna nie bedzie zadzieral bo jest
> cienki bolek z biochemii (wlasciwie z podstaw!) i mu to udowodnilem.

Filipie, ja wprawdzie nie jestem jakims adwokatem Coolera, ale osobiscie nie
uwazam, ze on sie nie zna na biochemi i dietetyce....wrecz przeciwnie mysle,
ze Marcin zna sie dosc dobrze, jesli nawet nie lepiej niz niektorzy dietetycy.

Nie pisze tego z pozycji lajka, bo sam tez jestem m.innymi biochemikiem,
interesuje sie zagadnieniami zywieniowymi, genetyka i jeszcze paru pokrewnymi
zagadnieniami od szeregu lat, wiec chyba moge to co pisze Cooler obiektywnie
ocenic?

Mysle, ze to ty sie w ocenie wiedzy Marcina bardzo mylisz....

-----
Pozdro. Jeff

39. Data: 2006-08-09 05:41:39

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
ebbmi0$ok$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> obiektywnie
> ocenic?
> Mysle, ze to ty sie w ocenie wiedzy Marcina bardzo mylisz....

wypierz sobie to co ma nogawki ;) ale juz mamy do czynienia z totalna
obrona "miszcza" :))))))

Jurek

40. Data: 2006-08-09 06:06:14

Od: "Jurek " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@g...pl> napisał(a):

> [...]

nie
> uwazam, ze on sie nie zna na biochemi i dietetyce....wrecz przeciwnie

myslisz, myslisz! :)))))

> ze Marcin zna sie dosc dobrze, jesli nawet nie lepiej niz niektorzy
dietetycy.

uwazaj na "nogawki"! ;)

> [...]
>
> Mysle, ze to ty sie w ocenie wiedzy Marcina bardzo mylisz....

wypierz sobie to co ma nogawki ;) ale juz mamy do czynienia z totalna

coraz mniej jem
Chrom
Atkins. Ludzie - pomocy !
Kiszone wisnie