Moje rosliny

11. Data: 2005-01-11 17:01:59

Temat: Re: Moje rosliny
Od: "miroslaw zaniewski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, jest super z tymi skreconymi platkami.
> Jest to roslina wyhodowana przez moja kolezanke, ktora ma takie hobby.
> To znaczy zapyla, zbiera nasiona, wysiewa itd., zakochana w liliowcach :))
> Pozdrawiam, Krystyna

Mogę zasilić Twoją koleżankę kilkoma nasionami prawie czarnego
liliowca, pod warunkiem, że wysieje również lilie.
Pozdrawiam Mirzan

12. Data: 2005-01-11 20:21:49

Od: "TereniaR" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Do mojej galerii dodalam nowe zdjecia roslin.
>Zapraszam :))
>http://fotogalerie.pl/galeria/gale ria_krystyna
>Pozdrawiam, Krystyna

Miłki śliczne ,tak samo liliowiec ,
co to za bodziszek bo mało widoczny?

Pozdrawiam i przypominam o "roku sępa "TeresaR

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

13. Data: 2005-01-11 20:31:29

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TereniaR" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

| Miłki śliczne ,tak samo liliowiec ,
| co to za bodziszek bo mało widoczny?

Tak na oko to 'Sambor'?

Pozdrawiam, Basia.

14. Data: 2005-01-11 20:44:25

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "TereniaR" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tak na oko to 'Sambor'?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Basiu jestes niezawodna :) Zdjecie amatorskie to i widac nienajlepiej.
Tereniu o roku sepa pamietam :)
Pozdrawiam, Krystyna

15. Data: 2005-01-11 21:34:38

Od: "TereniaR" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Basiu jestes niezawodna :) Zdjecie amatorskie to i widac nienajlepiej.

Nie szkodzi że nie bardzo widać ,zawsze można spytać:-}

>Tereniu o roku sepa pamietam :)

To było tylko dla przypomnienia ,że jak się pokazuje co ma ,to trzeba się
liczyć z tym ,że ktoś tego nie ma i będzie też chciał:-}

I tak sobie dedukuje ,że gdyby tak te miłki mocno się Tobie rozsiały ,to mam
dla nich miejsce,a Ty myśl czym mam się zrewanżować:-}

Pozdrawiam skromnie TeresaR

16. Data: 2005-01-11 22:09:35

Od: "Krystyna Zielinska" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mam
> dla nich miejsce,a Ty myśl czym mam się zrewanżować:-}

On jest zbyt maly do podzialu. Wysialam 4 szt. nasionek wedlug instrukcji
Mirzana. Teraz trzymam kciuki aby nasiona wykielkowaly i roslina przetrwala
do wiosny.Zobaczymy na wiosne, najladniejsza siewke juz obiecalam :)))
Pozdrawiam, Krystyna

17. Data: 2005-01-11 22:35:52

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Krzysztof Wilk

> Ładny!
> Ja też nie widziałem białego amurskiego.
> Krzysztof

Bo to nie amurski, tylko prawie jesienny..
:-) Bogusław

18. Data: 2005-01-12 09:12:13

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jest to roslina wyhodowana przez moja kolezanke, ktora ma takie hobby.
> To znaczy zapyla, zbiera nasiona, wysiewa itd., zakochana w liliowcach :))

Twoja koleżanka nie ma wyjścia, musi szykować skrzyneczki
na nasiona.
Pozdrawiam. Mirzan

19. Data: 2005-01-12 09:57:20

Od: "TereniaR" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>do wiosny.Zobaczymy na wiosne, najladniejsza siewke juz obiecalam :)))

Zaletą ogrodnika jest CIERPLIWOSC poczekam :-}

Pozdrawiam TeresaR

20. Data: 2005-01-12 12:42:10

Od: "Krystyna Zielinska" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan <l...@o...pl> napisał(a):

> Twoja koleżanka nie ma wyjścia, musi szykować skrzyneczki
> na nasiona.
> Pozdrawiam. Mirzan

Sliczne dzieki :) Co mamy szykowac w rewanzu?? :))
Nie mam zadnego pomyslu :(
Pozdrawiam, Krystyna

Phalenopsis - problem
podziękowania i Życzenia