Mokka?

1. Data: 2006-07-31 12:49:13

Temat: Mokka?
Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sezon na mrożoną kawę w pełni, a ja mam problem, bo moja ulubiona mrożona
kawa to mokka. Czyli taka czekoladowa kawa. No i nigdzie nie mogę dostać
czegoś takiego. Jakiśczas temu w gazecie znalazłam próbkę nescafe mokka i
choć nie lubię ich normalnej rozpuszczalki, to akurat to do mrożonej kawy
było świetne. Sęk w tym, że nie widziałam jeszcze te odmiany neski w
sklepach. Czy ktoś kojarzy jakąś inną mokkę? A może wystarczy dodać do
zwykłej kawy czekolady w proszku? Czy to jdnak jest jakaś specjalna
aromatyzowana odmiana kawy?

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

2. Data: 2006-07-31 20:00:07

Temat: Re: Mokka?
Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jul 2006 14:49:13 +0200, Waćpanna lub waćpan notujaca, w
wiadomości <news:C0F3C8E8.90F3%notujaca@gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> sklepach. Czy ktoś kojarzy jakąś inną mokkę? A może wystarczy dodać do
> zwykłej kawy czekolady w proszku? Czy to jdnak jest jakaś specjalna

Mokka to czekoladowa kawa? Ja myslalam, ze odmiana kawy...
spróbuj cappucino czekoladowe nescafe - do mrozonej swietne
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

3. Data: 2006-08-01 09:55:05

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a) 31/07/2006 22:00:

> Mokka to czekoladowa kawa? Ja myslalam, ze odmiana kawy...

No ja się już gubię. Bo niby też znalazłam info że to gatunek, ale jak w
knajpach albo w sklepie jest kawa o nazwie mokka to zawsze jest czekoladowa.
Może poszukam na jakimś kawowym forum informacji.

> spróbuj cappucino czekoladowe nescafe - do mrozonej swietne

Super. Kupiłam właśnie ostatnio, ale jeszcze nie próbowałam :-) Trochę się
tylko boję, że jako cappucino będzie strasznie słaba, a chciałabym żeby
miała też trochę działania pobudzającego

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

4. Data: 2006-08-01 11:07:06

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 01 Aug 2006 11:55:05 +0200, Waćpanna lub waćpan notujaca, w
wiadomości <news:C0F4F198.921F%notujaca@gazeta.pl> zawarł, co następuje:

to sypniesz zwykłej neski ;>

5. Data: 2006-08-01 11:18:17

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a) 1/08/2006 13:07:

> Dnia Tue, 01 Aug 2006 11:55:05 +0200, Waćpanna lub waćpan notujaca, w
> wiadomości <news:C0F4F198.921F%notujaca@gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> to sypniesz zwykłej neski ;>

Pewnie tak zrobię :-) Ale naprawdę ta Nescafe Mocca była świetna na kawę
mrożoną, dobry smak i moc - mam nadzieję że pojawi się w sklepach, może ktoś
ją widział?

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości