Mokre włosy...

1. Data: 2005-10-27 12:07:00

Temat: Mokre włosy...
Od: "OLCiA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja kuzynka wychodzi rano do szkoły od dwóch dni z mokrą głowa bo nie zdąża
wysuszyć... boje sie o konsekwencje tego.... Co może być konsekwencją wyjścia na
dwór z mokrymi włosami? ONA twierdzi że nic, ale chce jej to jakoś wytłumaczyć,
na podstawie przykładów. thx za odpowiedzi Pozdrawiam Ola

2. Data: 2005-10-27 12:18:51

Temat: Re: Mokre włosy...
Od: "Zoka" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapchane zatoki, co za tym idzie potwprny ból głowy.
Zapalenie nerwu trójdzielnego, porażenie części twarzy.. wykręca buzię w
każda stronę, nie wygląda to zbytnio ciekawie a leczenie wymaga sporo czasu.

3. Data: 2005-10-27 12:52:22

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OLCiA" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wytłumaczyć,
> na podstawie przykładów. thx za odpowiedzi Pozdrawiam Ola

Zawsze wychodzę z mokrymi włosami. Myję głowę, po czym idę z psem. Czasem się
zdarzało, że mi włosy zamarzały. No, cóż, żyję, nic mnie nie boli. Ale może to
kwestia przyzwyczajenia?
Pozdr. - Agnieszka

4. Data: 2005-10-27 13:29:44

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 27 Oct 2005 14:52:22 +0200, na pl.sci.medycyna, batory napisał(a):

> Zawsze wychodzę z mokrymi włosami. Myję głowę, po czym idę z psem. Czasem się
> zdarzało, że mi włosy zamarzały. No, cóż, żyję, nic mnie nie boli. Ale może to
> kwestia przyzwyczajenia?

Raczej szczęścia.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

5. Data: 2005-10-27 13:49:39

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze wychodzę z mokrymi włosami. Myję głowę, po czym idę z psem. Czasem się
> zdarzało, że mi włosy zamarzały. No, cóż, żyję, nic mnie nie boli. Ale może to
> kwestia przyzwyczajenia?

ojo al emasz szczescie ,moja sasiadka tez tak robila dopoki pewnego dnia
nie wrocila z twarza wykrzywiona w 4 strony swiata ,tak ja pokrecilo
leczenie trwało bardzo długo i bolało.
p.

6. Data: 2005-10-27 13:59:30

Od: "OLCIA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ekhm.... Nic nie pomaga... twierdzi " KOBIETO JA TAK ROBIE TYLKO 3 RAZY W
TYGODNIU JAK MAM NA SIÓDMĄ DO SZKOŁY :/ Nie mam siły do tej laski a ja nie chce
przeca dla niej źle...

7. Data: 2005-10-27 16:31:43

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ekhm.... Nic nie pomaga... twierdzi " KOBIETO JA TAK ROBIE TYLKO 3 RAZY W
> TYGODNIU JAK MAM NA SIÓDMĄ DO SZKOŁY :/ Nie mam siły do tej laski a ja nie chce
> przeca dla niej źle...

przeciez nic jej nie wytłumaczysz bo przecie zona ma racje wiec daj spokój.
p.

8. Data: 2005-10-27 16:44:40

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:1281.000004be.4360dd41@newsgate.onet.pl,
niejaki(a): OLCIA z adresu <a...@w...pl> napisał(a):

> Ekhm.... Nic nie pomaga... twierdzi " KOBIETO JA TAK ROBIE TYLKO 3
> RAZY W TYGODNIU JAK MAM NA SIÓDMĄ DO SZKOŁY :/ Nie mam siły do tej
> laski a ja nie chce przeca dla niej źle...

to niech myje wieczorem wlosy albo wstaje 15min wczesniej

--
* Pozdrawiam
* tHe mRuWa

9. Data: 2005-10-27 18:27:56

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zoka" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zapchane zatoki, co za tym idzie potwprny ból głowy.

a potem punkcja - wielka igla przebija ci sie przez kosc czaszki:(

10. Data: 2005-10-27 18:28:45

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> się
> zdarzało, że mi włosy zamarzały. No, cóż, żyję, nic mnie nie boli. Ale

u mnie dopiero po 32 latach "cos" zlego sie stalo. pewnie jeszze masz na to
czas.

orzeczenie lekarskie ?
Pozdrowienia dla klepaczy
jak pomóc znerwicowanej siostrze?