Mole jedzą moje ciało...

1. Data: 2010-10-22 21:13:36

Temat: Mole jedzą moje ciało...
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

Mole jedzą moje ciało...

Właśnie dziś zobaczyłem, że moje ciało jest zjadane przez mole!!!

Gdzie bestie zalęgły się? W mojej brodzie!!! Od lat (ponad ćwierć wieku)
golę się golarkami elektrycznymi i wrzucam to, co zgolę, do pojemników...
Wygląda to coś ponoć jak prochy ludzkie, dlatego gdy mnie kiedyś pytano
o to coś, odpowiadałem z kamienną twarzą, że miałem kiedyś przyjaciela... ;)
(sugerując rzekomo, iż są to prochy powstałe po spaleniu ludzkiego ciała)

Otóż dziś zobaczyłem że w jednej z musztardówek (dość dokładnie
zamykanych czymś w rodzaju dużego kapsla) są -- mole...

Teraz pytanie: czy ktoś wie to, jakim cudem (według dowolnej
klasyfikacji cudów) zalęgły się mole w tej szklance. :)

Na wszelki wypadek zauważę, iż nieprawdą jest jakobym zmuszał moje mole
do tak strasznej egzystencji -- mam u siebie masę skór i sporo wełny, tak
więc moje mole nie muszą dusić się w zamkniętej (niemal szczelnie) szklance
po musztardzie...

http://www.develey.com.pl/

Aby było jasne -- moje musztardówki są inne, ;) a dokładniej -- mają kapsle w kolorze
zieleni... ;)

Aby było jasne -- tych moli jest kilka (co najmniej pięć) i co najmniej cztery są
nadal żywe...

--
^ 750 .04 . 749 ^c 440 .
438
| 740 06 08 . .17 . 739 F|l 430 . . .09
. . 428
| 730 październik 07 09 1112 16 18 . 729 E|i 420 02 05 0708
10 1213 .1617 19 418
P|l 720 02 1314 719 V|t 410 01 04 06
11 1415 18 413
E|/ 710 01 03 05 15 VVVV 709 |r 400 03
20 395
F|m 700 10 *1920*680 1|y 390 październik
391

2. Data: 2010-10-23 18:20:30

Temat: Re: Mole jedzą moje ciało...
Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:i9svfa$8jp$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

> Otóż dziś zobaczyłem że w jednej z musztardówek (dość dokładnie
> zamykanych czymś w rodzaju dużego kapsla) są -- mole...

Ogolone włosy, brodę - przechowujesz w musztardówkach - od 25 lat...
gdzie to sobie ustawiasz? W kuchni, w salonie?

Inne rzeczy, wydaliny, kał, mocz, śluz z nosa tez zbierasz?

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

Dziękuję za donację.

3. Data: 2010-10-23 18:39:33

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Paź, 20:20, "Czesuaw P." <c...@o...pl> wrote:

> [...]
> gdzie to sobie ustawiasz? W kuchni, w salonie?
>
> Inne rzeczy, wydaliny, kał, mocz, śluz z nosa tez zbierasz?

Podobno, sa ludzie tak zabobonni, że zabierają własne obcięte
włosy od fryzjera, ponieważ boją się uroków i innych bajek niewidów.
Moja babcia mawiała: "Ścięte włosy należy spalić, bo jak jakiś
ptak weźmie je na gniazdo, to nie uwolnisz się od wiecznego bólu głowy
do końca życia" (;
Skoro Eneuel ćwierć wieku obcina już sobie zarost, a mógł zacząć to
robić najwcześniej przyjmując, około 18 roku życia to teraz ma
mniej więcej ok pięćdziesięciu lat. Może więc się juz zaliczać do
dawnego zabobonnego społeczeństwa. (;

4. Data: 2010-10-23 22:25:46

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Suri" d...@l...goog
legroups.com

> Dziękuję za donację.

Ja mogę donować -- obym płacić nie musiał. ;)

: Skoro Eneuel ćwierć wieku obcina już sobie zarost, a mógł zacząć to
: robić najwcześniej przyjmując, około 18 roku życia

Seks jest dozwolony od 15 roku życia a golenie jest dozwolone dopiero od 18 roku
życia?

: to teraz ma mniej więcej ok pięćdziesięciu lat.

18+25=43

: Może więc się juz zaliczać do dawnego zabobonnego społeczeństwa. (;

Zaliczam -- jestem zabobonny, gdy chodzi o arytmetykę...
Nowe pokolenie (wierzące we wszechmoc Boską przy której
suma 18 i ćwiartki setki daje pół setki -- czyli liczba
18 jest zrównywana z ćwiartką setki) wolę omijać...

A coś na temat możliwości zalęgnięcia się moli w zamykanej musztardówce?
Molom chyba brakuje powietrza -- dwa z nich nadal żyją, ale poruszają
się niemrawo... ;) Pożywienia im nie brakuje -- ale z powietrzem jest
gorzej... Poeci kłamią, gdy piszą o tym, iż można żyć bez powietrza. :)

--
W ciągu każdej godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
70 m^3/h w kuchni + 50 m^3/h w łazience + 30 m^3/h w WC + 15 m^3/h w garderobie

Prawo i Sprawiedliwość po polsku

--> trzeba płacić za utrzymanie własnego mieszkania, ale żyć w smrodzie i
wysłuchiwać
,,praw'' wypowiadanych przez cieci (utrzymywanych ,,prawem polskim'' wbrew woli
właścicieli mieszkań -- wbrew prawu!!!) mówiących o tym, że jest się jedynie
**lokatorem** we własnym mieszkaniu

Jest jesień, komin w moim WC wdmuchuje mi smród z innych kibli -- Ozorowska świnia
twierdzi, że utrapienia czasu obecnego dają nam wieczną szczęśliwość. Boże -- choć
pomścij mnie, skoro nie potrafiłeś uratować mnie przed świniami i warchlakami
takimi
jak Ozorowski, budującymi moim cierpieniem swoją potęgę finansową! Daj choć wieczną
mękę Ozorowskiej świni, skoro ja nie miałem prawa ani do jedzenia, ani do
oddychania :)
w tak zwanej wolnej Polsce, gdzie byle gówno (Ozorowski czy Kopania) dyktowało
innym
swoje prawa -- gówniane prawa, bo to ludzie z rynsztoka, stale przerażenie, stale
zalęknieni i stale mordujący tych, którym nie dorównują, których boją się...

Bóle głowy, niestrawności, zatrucia pokarmowe...
Oto ,,nie zabijaj'' według świni Ozorowskiej!!!
I tak jest od lat!!! Trzeba cierpieć!! We własnym
mieszkaniu nie wolno żyć po ludzku!!!!

Astma, alergia, uszkodzenie kręgosłupa...
Bądźcie przeklęci -- Ozorowscy, Kopaniowie i inni wychowani w chlewach...

5. Data: 2010-10-24 03:18:15

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Piłeś cos?

6. Data: 2010-10-24 10:20:01

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wolim wrote:
> Piłeś cos?

on tak ma na trzeźwo.

7. Data: 2010-10-24 17:47:21

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"wolim" ia08hq$4mh$...@i...gazeta.pl

> Piłeś cos?

Piję codziennie. Znasz kogoś, kto nie pije? :)
Mleko, soki owocowe, wodę, herbatę...

8. Data: 2010-10-24 17:48:48

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Dyjor" ia118k$2k8$...@n...onet.pl

> on tak ma na trzeźwo.

To fakt -- u mnie bez alkoholu 18+25 daje 43, nie 50. :)

9. Data: 2010-10-24 18:42:13

Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*Eneuel Leszek Ciszewski* wdusil[a] knefle:

>Piję codziennie. Znasz kogoś, kto nie pije? :)
>Mleko, soki owocowe, wodę, herbatę...

To moze nie pij sfermentowanych bedziesz mniej belkotal.

10. Data: 2010-10-24 18:45:34

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"zil0g" 1287952936_prd$z...@c...pl

> To moze nie pij sfermentowanych bedziesz mniej belkotal.

Piję tylko niesfermentowane, czyli nie piję sfermentowanych,
czyli sfermentowanych pije zero -- w jaki sposób mam pić
ujemne ilości?...

--
^ 750 .04 . 749 ^c 440 .
438
| 740 06 08 . .17 . 739 F|l 430 .
. .09 . . 428
| 730 październik 07 09 1112 16 18 . 729 E|i 420 02 05
0708 10 1213 .1617 19 . 24 424
P|l 720 02 1314 VVDD24 715 V|t 410 01 04
06 11 1415 18 22 408
E|/ 710 01 03 05 15 VVVV . 709 |r 400 03
F|m 700 10 *1920* 2223* 695 1|y 390
październik *23 381

Znikające pieniądze !
UWAGA
jak rozwiązac sprawe dzwonka i bramofonu
Tapeta
Inwitro