Monika Lewinski?

21. Data: 2000-01-23 06:27:12

Temat: Re: Monika Lewinski?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@k...net.pl> w artykule news:hZgi4.50291$X3.1059757@news.tpnet.pl pisze...
> Btw jesli chodzi o diete to polecam 2 godzinki biegania codziennie

Brak Ci serca dla mojego serca... :-)

> i odstawienie komputera na jakis czas.

No wiesz co! To już jakaś absurdalna niedorzeczność! ;-)
Ja bez komputera umarłbym! Wolę już żyć z tym 10kg nadwagi! :-)

Pytam o Monikę Lewinski, bo widuję ją w TV bardzo często...
Niedawno była całkiem pokaźna bromba a teraz już całkiem
zgrabna babka... Jak zapytam wyszukiwarkę w internecie
to tylko o cygarach można przeczytać :) i nic o tej diecie
nie ma, a plotki głoszą, że Monika dostaje pokaźną sumkę
za każdego zrzuconego funta tłuszczyków... i chudnie w oczach!
Jakaś firma lansuje w ten sposób jakąś dietę, nie wiem jaką.
W każdym razie hodują sobie całkiem niezły okaz do zdjęć
"przed" i "po". Monika Lewinski po tej aferze jest b. znana.
Dobrze jest z nią robić reklamy i ta firma taki pomysł kupiła...

My tu gadu gadu, a ja ciągle nie wiem co to za dieta :-(

22. Data: 2000-01-23 06:35:24

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@k...net.pl> w artykule news:VXgi4.50286$X3.1059624@news.tpnet.pl pisze...

> Wszyscy? Nie uogolniaj.
> Hmm .. wiesz nie wiem w jakim swiecie ty zyjesz ale to co napisam bynajmniej
> nie bylo dla mnie wulgaryzmem .. jesli chcesz moge przedstawic Ci to samo
> stwierdzenie w naprawde wulgarny sposob. Chamstwem byloby gdybym zwyzywala
> kogos z grupowiczow a ja tylko stwierdzilam fakt ktory jest prawda.

I znów porównujesz się w dół... Co z tego, że można to samo powiedzieć
jeszcze gorzej i jeszcze wulgarniej... Można to też było powiedzieć
mniej wulgarniej albo w ogóle nie powiedzieć, bo to nie dotyczyło tematu.

> Alez ja sie nie usprawiedliwiam - zastanawoiam sie tylko czemu wtedy nie
> wystapiles ze swoja umoralniajaca koncepcja tylko czepisz sie malo
> istotnego postu

Ależ przyczyna Basiu jest prozaiczna: ja nie czytam wszystkich postów
na tej grupie. Zapytałem o coś, więc śledziłem ten wątek, który rozpocząłem.
Twoja odpowiedź bardzo odstawała od poziomu obserwowanego na innych grupach
jakie czytuję... Jeśli to standard tu, na pl.SCI.medycyna, na grupie
w hierarchii NAUKOWEJ to ja przepraszam...

> he?

> Z takimi ludzmi jak Ty? :>

Na przykład. Czy widujesz u mnie taki język?

> Moze i jest przydatne ale tylko wtedy kiedy piszesz pod akapitami jak ja
> teraz.

A ponieważ w większości przypadków tak właśnie się pisze więc
dobrze jest przyjąć jeden, uniwersalny system i cytować poprzednika
bo to się przydaje czytelnikom grup. Zwłaszcza tym, którzy czytują
nas przez bramki email<->news i nie widzą wątków, więc nie wiedzą
na czyj artykuł odpowiadasz. Poprawne cytowanie jest bardzo ważne.

> Przebaczasz mi? :>

Ależ oczywiście... mam słabość do kobiet... ;-)
Może zbytnio Was idealizuję, stąd tak mnie zdruzgotała ta Twoja wypowiedź.
Jakoś mi osobiście wulgarny ton nie pasuje do kobiety... na codzień
stykam się z kobietami które nie używają rynsztokowego słownika.
Ton jak z Twojej wypowiedzi to duży "zgrzyt"... :)

23. Data: 2000-01-23 06:37:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@k...net.pl> w artykule news:R8pi4.51546$X3.1086175@news.tpnet.pl pisze...
> Użytkownik expert <e...@f...onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
> napisał:3...@f...onet.pl...

> Nie wnikam :-)

Nie, nie jestem rolnikiem... Daleko mi do przyrody :-))
Z wykształcenia jestem inżynierem elektronikiem
a pracuję jako projektant-programista i koduję w C++ i VB.

A Wy? Expert? Basia?

24. Data: 2000-01-23 15:35:34

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> [...]
> Z wykszta?cenia jestem in?ynierem elektronikiem
> a pracuj? jako projektant-programista i koduj? w C++ i VB.

Towarzyszu !!!
W III Rzeczpospolitej nie zwracamy sie do znajomych przez Wy.

Widac brak mu ojcowskiej roli .

25. Data: 2000-01-23 17:56:10

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

expert <e...@f...onet.pl> w artykule news:388B9C94.4DE4@friko.onet.pl pisze...

> Towarzyszu !!!
> W III Rzeczpospolitej nie zwracamy sie do znajomych przez Wy.
>
> Widac brak mu ojcowskiej roli .

Człowieku, to była liczba mnoga! No chyba, że Ty i Basia to jedna osoba...
Jeśli tak, to przepraszam... :-)

p.s. Widzę, że wolisz unikać takich pytań - dobra, jak chcesz.

26. Data: 2000-01-23 23:04:53

Temat: Odp: Monika Lewinski?
Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja niestety nie skonczylam nawet podstawowki ... zaszlam w ciaze majac 14
lat i wyladowalam w domu poprawczym za zamodrowanie kolegi z klasy.

Basia
* * *
UIN : 20184084
http://www.kki.net.pl/bw
http://www.kki.net.pl/~milionerzy
* * *

27. Data: 2000-01-23 23:06:37

Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoros Wacpan taki infjormatyk to powinienes zauwazyc drobna roznice ze
expert pisze z Katowic a ja z Krakowa :>

Basia
* * *

28. Data: 2000-01-24 04:17:12

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@k...net.pl> w artykule news:1QLi4.54355$X3.1143786@news.tpnet.pl pisze...
> Skoros Wacpan taki infjormatyk to powinienes zauwazyc drobna roznice ze
> expert pisze z Katowic a ja z Krakowa :>

Nie mam w zwyczaju zaglądać ludziom pod ogonek... ;-)

p.s. Sam jestem z Krakowa, Basiu. W jakiej dzielnicy mieszkasz? :-)

29. Data: 2000-01-24 04:18:32

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Basia <b...@k...net.pl> w artykule news:pOLi4.54348$X3.1143700@news.tpnet.pl pisze...
> Ja niestety nie skonczylam nawet podstawowki ... zaszlam w ciaze majac 14
> lat i wyladowalam w domu poprawczym za zamodrowanie kolegi z klasy.

Masz może jakieś kompleksy na punkcie wykształcenia
że w ten sposób musisz je sobie kompensować?
Proponuję zakończyć te bzdury i nie pisać już nic jeśli
nikt nie ma nic do powiedzienia w tytułowym temacie...

30. Data: 2000-01-24 12:00:40

Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pszemol <P...@P...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8...@p...net...
> [...]
> Proponuję zakończyć te bzdury i nie pisać już nic jeśli
> nikt nie ma nic do powiedzienia w tytułowym temacie...

Nie mam kompleksow ale odczulam lekka ironie w Twoim poscie dotyczacym
wyksztalcenia - dlatego pisze bzdury

Basia
* * *

leki