Re: Monitory

Data: 2002-05-02 19:54:03
Temat: Re: Monitory
Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

Sark wrote:
cut ..
apisalem ze ma zastosowanie i
> dlatego warto poczekac
cut ..

> Hmm strasznie trudno jest sie ci wyzwolic z
> myslenia w kategoriach rozwiązań zastosowanych w
> CRT
jestem wyzwolony z CRT

> Zadna tajemnica, podawałem przecież linka
z wyszukiwarki google

> ze usrednia obraz
> miedzy barwami i w monitorach
> ktora dziala jak pryzmat i
>
> Jak filtr może ale jask pryzmat ? widziałeś jak
> dziala pryzmat, jaki musi miec kształt i co
> wreszcie robi pryzmat z wiazka światła
> przepuszczona przez niego ?
Troche geometrii.
Poszczegolne piksle ogladamy patrzac nie prostopadle na ekran, ale pod
katem i tak prawe, jak i lewe oko.

> oczu i stad miekkosc
>
> Uparty jesteś ale to nie wiedza
Nie uparty ale wystarczy sobie narysowac pod jakim katem sa ogladane
punkty obrazu znajdujace sie w srodku ekranu, a pod jakim te w rogach i
pod jakim katem patrz na te punkty kazde oko i jak zmienia sie dlugosc
drogi swiatla w tafli szkla, gdy patrzymy pod katem.

> monitorow zeby wybrac ten ,
>
> Rozumiem ze pracujesz dla MM
Nie rozumiesz.
MM to jednak jedyny sklep w ktorym mozna zobaczyc nowy sprzet typu
monitory w duzej ilosci i od razu dokonac porownania parametrow.
Moze to byc tez AA, jezeli bedzie prezentowal 50 typow monitorow.
To jest jedynie doskonale miejsce do przeprowadzenia porownan na
sprzecie pracujacym a nie zapakowanym w kartonach.

> Nie dla NECa ale na monitorze tej firmy a od czasu
> do czasu widze moich kolegów pracujacych na
> Daewoo, CTX, Phlilips
I kto ma lepszy wzrok ?

Ja sie naprawde z toba zgadzam, ze monitory LCD maja duza przyszlosc i
jak sam piszesz technologia szybko sie rozwija i moze za 2-3 lata
zostana zastapione panelami plazmowymi.
Ale skoro rozwoj jest tak szybki i ceny tak szybko spadaja,
to przeciez jest to najlepszy czas do przeczekania,
aby zamiast komputera 16 Mhz 286 nie kupowac 40 MHz 386
ale moze kupic od razu 1-2 Ghz P4.

Ale aby dyskusja nie byla calkowicie offtopicowa to napisz jak oceniasz
sprawnosc swojego wzroku.
Czy nosisz okulary, jak dlugo pracujesz przed monitorem.

Oczywiscie kupie LCD ale moze za 1-2-3 lata, moze wtedy 50" LCD beda tak
tanie jak szklane 22", ktoz to moze wiedziec.
Ale wtedy rozdzielczosc bedzie rzedu 3000 x 4000 a czestotliwosc
odswiezania 200 MHz
i powstanie nowa jakosc w zakresie integracji monitorow komputerowych z
telewizja.

Jacek
--
Projektowanie optymalnych rozkrojow blachy, skory, szkla, tkanin,
drewna. True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.