Monogamia człowieka to mit

191. Data: 2009-05-31 19:27:28

Temat: Re: Monogamia czlowieka to mit
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Skąd takie przekonanie? Otóż właśnie byli zgodnym małżeństwem, o bardzo
> wyrównanych temperamentach.

> Zadaje się TOBIE. Stosujesz tu techniki psychologicznej manipulacji :-)

Pisałaś kiedyś tu coś, fakt - niewiele, o swoim ojcu. Coś w stylu, że
nie potrafił przeciwstawić się matce. Stąd ten mój wniosek, ale nie
pamiętam dokładnie, a szukać nie mam zamiaru.

Ewa

192. Data: 2009-05-31 19:29:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 May 2009 21:24:54 +0200, Saulo napisał(a):

> Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
>
> [...]
>
> Wszystko rozumiem, tylko skąd ten 'ogórek'? :PPPP

Ogórek w ogródku bez ogródek się odgraża :-D

193. Data: 2009-05-31 19:30:24

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Zwykła zawiść, cicha, odsuwana od samych siebie, połączona z agresją/drwiną
> wobec tych, którym się udało...

Jedyne, czego być może czasem Ci zazdroszczę, to samozadowolenie.
Na mój związek nie narzekam, choć może chciałabyś tego.

Ewa

194. Data: 2009-05-31 19:30:44

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Rozumiem, że wpisuje się w to pogarda dla homoseksualistów, Żydów,
> Niemców. Bez ogórek

Bez ogródek oczywiście. Zaraz będziesz miała nieschodzący z twarzy
uśmiech przez tydzień.
--

Paulinka

195. Data: 2009-05-31 19:32:31

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
>
> [...]
>
> Wszystko rozumiem, tylko skąd ten 'ogórek'? :PPPP
> (Klikasz przy kolacji?)

No właśnie nie wiem :)
--

Paulinka

196. Data: 2009-05-31 19:35:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 May 2009 21:22:49 +0200, Paulinka napisał(a):

> Rozumiem, że wpisuje się w to pogarda dla homoseksualistów,

Brak aprobaty dla ich poczynań POZASEKSUALNYCH to nie pogarda.

> Żydów,
> Niemców.

Historycznie uzasadniona rezerwa.

> Bez ogórek rzucanie na prawo i lewo 'głupimi cipami',

O nie, tylko w jednym przypadku.

> wyśmiewaniem stylu życia innego niż Twoje,

Po wyśmiewaniu mojego, a nie przed.

> drwieniem z czyjegoś zawodu,

Po drwieniu z mojego domowego trybu życia, a nie przed.

> wytykaniem problemów małżeńskich etc.

Po niezamówionych i w dodatku głupich psychoanalizach Redarta.

> No święta jesteś że ho ho.

Owszem, święta, że reaguję tylko tak.

> Ja podpisując się pod tym, co piszę przynajmniej nie udaję Matki Teresy.

Ja też jej nie udaję - bronię się, odpieram ataki, ona zas nie.

> Hipokryzja Ci uszami wyłazi.

Tak mnie widzisz. Taki mały marginesik na Twoją osobistą awersję.

197. Data: 2009-05-31 19:36:04

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie nie wiem :)

ikselka ci to wytłumaczy

przewiduję u niej dwa toki myślenia:

ogórek > ogródek > łączka > wzgórek Wenery > cipa (głupia)

ogórek > fiut

saulo

198. Data: 2009-05-31 19:36:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 May 2009 21:27:28 +0200, medea napisał(a):

> Pisałaś kiedyś tu coś, fakt - niewiele, o swoim ojcu. Coś w stylu, że
> nie potrafił przeciwstawić się matce. Stąd ten mój wniosek, ale nie
> pamiętam dokładnie, a szukać nie mam zamiaru.

No to naprawde dużo pamiętasz - bo dotyczyło to jednego aspektu życia
tylko, a uogólniasz ile wlezie. Twórz, twórz dalej.

199. Data: 2009-05-31 19:38:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 May 2009 21:30:24 +0200, medea napisał(a):

> Jedyne, czego być może czasem Ci zazdroszczę, to samozadowolenie.

Nie takie znowu samo - ono jest mocno ugruntowane, uzasadnione - w moim
otoczeniu bliższym i dalszym :-)

> Na mój związek nie narzekam, choć może chciałabyś tego.

Kij mi do Twego zwiazku - cieszę się moim.

200. Data: 2009-05-31 19:38:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 31 May 2009 21:30:44 +0200, Paulinka napisał(a):

> Bez ogródek oczywiście. Zaraz będziesz miała nieschodzący z twarzy
> uśmiech przez tydzień.

A straciłam go? - mam cały czas i to nie z powodu jakiegoś pomyłkowego
ogórka, sa lepsze rzeczy i powody :-)

Narkotyki
Libicki o Kaczyńskim - próba analizy psychologicznej
tresura..
Kolejne polityczne szambo
DO POLAKOW !!!