"Monografia rodziny dereniowatych" - kupowac czy nie kupowac?

51. Data: 2008-03-12 17:59:00

Temat: Re: "Monografia rodziny dereniowatych" - kupowac czy nie kupowac?
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kresowiec pisze:
> {...} Napisz do mnie na adres prywatny zamieniajac t-online na web [...]

Kurde wiedziałem, ze cos nie tak.
;-)
pozdr. Jerzy

52. Data: 2008-03-13 07:03:36

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN schrieb:

> Kurde wiedziałem, ze cos nie tak.
> ;-)
> pozdr. Jerzy

Bo trzeba zapamietac raz na zawsze a nie raz na jutro. Kresowiec zawsze
sie moze na cos przydac. Przepis na jarmuz podrzuci albo znajdzie jakies
badziewie do pelni szczescia potrzebne.
Juz dostalem. Dzieki.

Irek

53. Data: 2008-03-13 10:16:17

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

... znajdzie jakies
> badziewie do pelni szczescia potrzebne.

A Cerapadus to pies?
Pozdrawiam.mirzan

54. Data: 2008-03-13 11:00:33

Od: michalina <m...@n...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kresowiec pisze:

> Bo trzeba zapamietac raz na zawsze a nie raz na jutro. Kresowiec zawsze
> sie moze na cos przydac. Przepis na jarmuz podrzuci albo znajdzie jakies
> [...]

To może i moj odkop z niechcianych. Napisałam na priv wczoraj.
michalina

55. Data: 2008-03-13 12:34:50

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

mirzan schrieb:
> ... znajdzie jakies

> A Cerapadus to pies?
> Pozdrawiam.mirzan

Co do Cerapadusa, to mozesz byc pewien, ze szukam go i dla Ciebie i dla
mnie. Kupujac, zamieniajac sie czy tez zdobywajac w kazden inny mozliwy
sposob bral bede dwie sztuki.

Irek

56. Data: 2008-03-13 12:39:26

Od: Kresowiec <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

michalina schrieb:

> To może i moj odkop z niechcianych. Napisałam na priv wczoraj.
> michalina

Odkopalem i juz zabieram sie za odpowiedz.

Irek

57. Data: 2008-03-14 12:03:00

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.allegro.pl/item321623001_zbieraj_owoce_za
_rok_na_nalewke_deren_jadaln
y.html

58. Data: 2008-03-14 12:12:01

Od: michalina <m...@n...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> http://www.allegro.pl/item321623001_zbieraj_owoce_za
_rok_na_nalewke_deren_jadaln
> y.html

Witaj, coś link nie działa.
michalina

59. Data: 2008-03-14 13:40:20

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

michalina wrote:

_rok_na_nalewke_deren_jadaln

> Witaj, coś link nie działa.

Genialne oprogramowanie (nie wiem w którym miejscu) jak to często bywa
rozbiło link na 2 części. Należey więc dokleić drugą linijkę na końcu
pierwszej (albo, kiedy pojawi się wiadomość że strona nie została
znaleziona, ręcznie dopisać na końcu adresu y.html .

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

60. Data: 2008-03-14 18:22:06

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz pisze:

> [...]
> pierwszej (albo, kiedy pojawi się wiadomość że strona nie została
> znaleziona, ręcznie dopisać na końcu adresu y.html .

A terqaz?
http://www.allegro.pl/item321623001_zbieraj_owoce_za
_rok_na_nalewke_deren_jadalny.html
pozdr. Jerzy