Montignac - już dwa dni!

1. Data: 2002-09-19 18:00:13

Temat: Montignac - już dwa dni!
Od: "Asiaczek" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie! Tyle osób odchudza się Montignakiem więc ja też od dwóch dni.
Przeczytałam te dwie książki które polecacie i ciagle mam wątpliwości, ale
zaczełam. Dzisiaj na kolacje węglowodanową zjadłam kasze gryczną. I teraz
nie wiem czy ona nie ma za dużo węglowodanów. WG Mendozy jej IG to 55 - czy
to nie za duzo? Wydaje mi się, że ta lista Mendozy różni się od listy z
książki Montignaca. Czy znacie jeszcze jakąś inną listę IG.
Pozdraiwam wszystkich Monty's
Asiaczek

2. Data: 2002-09-20 07:00:39

Temat: Re: Montignac - już dwa dni!
Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to nie za duzo? Wydaje mi się, że ta lista Mendozy różni się od listy z
> książki Montignaca. Czy znacie jeszcze jakąś inną listę IG.

Witaj Asiu!

Monti na poczatek (I faza) proponuje jesc te produkty, ktore maja IG ponizej
35
a wiec jesli chcesz schudnac, proponuje nie jesc ci kaszy..
Szczegolnie ze na poczatku organizm przyzwyczaja sie do nowego sposobu
odzywiania. (u mnie trwalo to miesiac zanim zaczelam chudnac)
Produktow z IG mniejszym od 35 jest naprawde cala masa.
Co do tabel - ja posluguje sie ta z ksiazki "jesc aby schudnac" str bodajze
150-152 :)

pozdrawiam serdecznie

--
Saman_tha

3. Data: 2002-09-20 08:15:24

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
owszem nieco roznia sie obie listy,ale wystarczy sobie przyswoic produkty z
niskim i wysokim IG.Kasze gryczana jesc mozna.Przeciez nie bedziesz jesc jej
codziennie.Ja ksze gryczna jem ze swiezymi pomidorami.Raz na tydzien,dwa
tygodnie.Niestety innych list nie mamy.Ja osobiscie czytam skald kazdego
produktu zanim kupie.Jesli zawiera cukier,skrobia,maltodekstroze,make-nie
kupuje tego.A diete komponuje z warzyw,ktore maja niski IG,ryb,miesa
drobiowego,cielecego,czasem ryz brazowy lub kasza.Sniadania-platki.
Przy okazji zapytam innych grupowiczow ,jak skomponowac musli,zmieszalam juz
platki zytnie,sojowe,siemie lniane i otreby pszenne.Domieszam jeszcze morele
suszone,sliwki i figi.Co moge jeszcze tam wsypac?Moze cos dalam zle?
Pozdrawiam Hafsa

4. Data: 2002-09-20 09:57:26

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
morele
> suszone,sliwki i figi.Co moge jeszcze tam wsypac?Moze cos dalam zle?

nie lubie muesli ale gdybym lubiala to chyba dodalabym orzeszki ziemne

no i duzo czekolady (zeby bylo zjadliwe)
:)

a tak powaznie: naprawde mozna otreby przenne?

--
Saman_tha

5. Data: 2002-09-20 10:29:09

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a tak powaznie: naprawde mozna otreby przenne?

zastanawialam sie nad nimi,jeszcze nie zmieszne,ale zawsze dosypuje do
musli,one sie nie wchlaniaja maja sporo blonnika.Moze ktos ma inne zdanie na
ten temat?Hafsa

6. Data: 2002-09-20 10:37:06

Od: "m" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> zastanawialam sie nad nimi,jeszcze nie zmieszne,ale zawsze dosypuje do
> musli,one sie nie wchlaniaja maja sporo blonnika.Moze ktos ma inne zdanie

a przy montignac'u to nie za duzo tego blonnika, zeby jeszcze otrebow
dosypywac?
pozdr
magda

7. Data: 2002-09-20 10:38:55

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> musli,one sie nie wchlaniaja maja sporo blonnika.Moze ktos ma inne zdanie na

dobrze zrobione musli ma w sobie wystarczjaca ilośc błonnika i nie ma
(chyba:)) koniecznosci dodawania go jeszcze w postaci otrab pszennych gdyz
nadmiar błonnika moze doprowadzic do zaburzeń we wchłanianiu zelaza

8. Data: 2002-09-20 13:57:07

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dobrze zrobione musli ma w sobie wystarczjaca ilośc błonnika i nie ma
> (chyba:)) koniecznosci dodawania go jeszcze w postaci otrab pszennych gdyz
> nadmiar błonnika moze doprowadzic do zaburzeń we wchłanianiu zelaza
Co masz na mysli,dobrze zrobione musli,jak uwazasz,co powinno zawierac,czy
ten sklad ,o ktorym pisalam wczesniej jest ok? W tych ze sklepu sa :albo
rodzynki,albo platki kukurydziane,albo cukier.
Pozdrawiam Hafsa

9. Data: 2002-09-20 17:17:48

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ten sklad ,o ktorym pisalam wczesniej jest ok? W tych ze sklepu sa :albo
> rodzynki,albo platki kukurydziane,albo cukier.
dobrze zrobione musli to takie bez cukru,bakalii,miodu,płatków(poza płatkami
owsianymi) i dodawanie błonnika jest zbedne
a jesli chodzi o to kupne to zawsze mozna z niego powybierac bakalie i płatki

czy naprawde dodaja do nich cukier?? to juz lepiej wymieszac sobie rózne zboza

10. Data: 2002-09-20 20:12:33

Od: "Asiaczek" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Produktow z IG mniejszym od 35 jest naprawde cala masa.
> Co do tabel - ja posluguje sie ta z ksiazki "jesc aby schudnac" str
Dziękuję, ale jak to się ma do posiłków bogatowęglowodanowych? Sama soja i
soczewica? A co z chlebem?
I jak ja mam wytrzymać cały miesiąc?. z trudem się powstrzymuje żeby się nie
ważyć codziennie!
Pozdrawiam
Asiaczek

NADCZYNNOŚĆ TARCZYCY