Jak odchudzic wybrane miejsca?

1. Data: 2002-09-17 19:32:11

Temat: Jak odchudzic wybrane miejsca?
Od: "pisces" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jak schudnac 3-4 kg, ale w taki sposob zeby wraz z tluszczykiem nie
zniknely piersi ? Z gory dziekuje za rady.

Monika

2. Data: 2002-09-18 06:51:40

Temat: Re: Jak odchudzic wybrane miejsca?
Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
>     Jak schudnac 3-4 kg, ale w taki sposob zeby wraz z tluszczykiem nie
> zniknely piersi ? Z gory dziekuje za rady.
>
> Monika

nie mozna odchudzic sie miejscowo :(( ale mozesz wzmocnic miesnie klatki
piersiowej przez co piersi bedziesz miała ciut mniejsze :( ale za to bardziej
jedrne :)

3. Data: 2002-09-18 14:24:30

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie z czarnymjankiem,tluszczyk niestety traci sie calego ciala a
najbardziej opornie z bioder i ud,najszybciej zas wlasnie z
piersi,twarzy,talii.Cwiczenia ,cwiczenia i dieta,kotra pozwoli ci chudnac
powoli.Moze Montignac?
Pozdrawiam Hafsa

4. Data: 2002-09-19 20:26:46

Od: Beerman <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Sep 2002 21:32:11 +0200, uzytkownik "pisces"
nastepuje:

>Witam
>
> Jak schudnac 3-4 kg, ale w taki sposob zeby wraz z tluszczykiem nie
>zniknely piersi ? Z gory dziekuje za rady.

Spotowanie, czyli miejscowa utrata tluszczu jest praktycznie
niemozliwa (poza zabiegami chirurgicznymi).

Podobniez jakies efekty przynosi Yohiburn - zel na yohimbinie
stosowany miejscowo, ale ja bym byl sceptyczny :)

--
_______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
\____ PGP Key ID : 0x7E9C34CA ___/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\

5. Data: 2002-09-22 18:10:50

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pisces" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Jak schudnac 3-4 kg, ale w taki sposob zeby wraz z tluszczykiem nie
> zniknely piersi ? Z gory dziekuje za rady.

Jednocześnie z rozpoczęciem kuracji odchudzającej zajdź w ciążę. Piersi
powinny nawet urosnąć. O odchudzającym wpływie samej czynności zachodzenia w
ciążę nawet nie wspomnę.
;-D

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

Przepisy na szybkie, proste, niekaloryczne dania
laktoza
Biegaj!
Dieta oczyszczajaca.
zaraz koncze diete...