Dieta oczyszczajaca.

1. Data: 2002-09-16 17:39:37

Temat: Dieta oczyszczajaca.
Od: "Iwonka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko nie krzyczcie na mnie :-)
Wiem,pewnie bylo juz na grupie,ale jak wpadlam w
archiwum to...wypadlam z niczym :-(
Potrzebuje jakas diete,najlepiej 21 dniowa,ktora
by troszeczka oczyscila organizm,zmienila troszke
nawyki zywieniowe .
Za wszelkie radu z gory dziekuje :-)
Pozdrawiam serdecznie
Iwonka

2. Data: 2002-09-16 18:35:20

Temat: Re: Dieta oczyszczajaca.
Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwonka" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
netia.pl...
> [...]
> Iwonka
>
> dieta zasadowa, tzw RING jest typowo dieta oczyszczajaco. Polega na tym by
wciagu dnia spozyc 70% jarzyn i owocow i 30% nasion roznedo rodzaju i
oczywiscie duzo wody min. niegazowanej.

3. Data: 2002-09-16 19:12:15

Od: "Iwonka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorita"napisał/a
> [...]
by
> wciagu dnia spozyc 70% jarzyn i owocow i 30% nasion roznedo rodzaju i
Dziekuje :-)
Przez jaki okres trzeba sietak odrzywiac?
I co to znaczy-nasiona? Chodzi np. o pestki dyni,slonecznika?
Co jeszcze polecasz?
Pozdrawiam serdecznie
Iwonka

4. Data: 2002-09-18 11:34:58

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> dieta zasadowa, tzw RING jest typowo dieta oczyszczajaco. Polega na tym by
> wciagu dnia spozyc 70% jarzyn i owocow i 30% nasion roznedo rodzaju i
> oczywiscie duzo wody min. niegazowanej.

A na czym polega jej efekt oczyszczający?
Przecież jedząc warzywa również zanieczyszczasz organizm
substancjami które są w warzywach, np. resztki nawozów
i środków ochrony roslin... itp.

5. Data: 2002-09-18 11:35:53

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> archiwum to...wypadlam z niczym :-(
> Potrzebuje jakas diete,najlepiej 21 dniowa,ktora
> by troszeczka oczyscila organizm,zmienila troszke

A z czego chcesz ten organizm oczyszczać?

> Za wszelkie radu z gory dziekuje :-)

Nawt takie od kogoś, kto nie ma pojęcia o niczym
tylko coś bezmyślnie powtórzy za jakąś gazetką?

6. Data: 2002-09-19 08:05:31

Od: "Dorita" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwonka" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
inetia.pl...

> Użytkownik "Dorita"napisał/a
> by
> Dziekuje :-)
> Przez jaki okres trzeba sietak odrzywiac?
> I co to znaczy-nasiona? Chodzi np. o pestki dyni,slonecznika?

Tak, moga by pestki dyni, slonecznika, ..... ja dodatkowo spozywam jeszcze
musli.
mozliwe ze wystarczy spozywanie tej diety 21 dni. Ja spozywam ja od ponad
dwoch miesiecy (przyzwyczailam sie poprostu do takiego sposobu jedzenia.
Mniej wiecej moje menu wyglada tak: na sniadanie i kolacje jem musli, czy
ziarna z jogurtem,a w coagu dnia gotowane warzywa, owoce, soje. Dodatkowo
uzywam suplementow, by mojemu organizmowi niczego nie zabraklo.
pozdrawiam

7. Data: 2002-09-19 12:44:00

Od: "Iwonka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje :-)
Iwonka

8. Data: 2002-09-19 12:46:55

Od: "Iwonka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pszemol" napisał/a
> A z czego chcesz ten organizm oczyszczać?
Ogolnie...jak napisalam. Jem slodycze,mieso,warzywa,
owoce...i chce przez kilka dni jesc produkty,ktore
"oczyszcza" moj organizm...Slyszalam,ze np. niektore
osoby w tym celu przez jedna dobe w miesiacu mija tylko
mineralna.

> Nawt takie od kogoś, kto nie ma pojęcia o niczym
> tylko coś bezmyślnie powtórzy za jakąś gazetką?
Skad ten nieprzyjemny ton?
Tak,nawet za takie bede wdzieczna
Pozdrawiam Iwonka

9. Data: 2002-09-19 22:25:02

Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorita" <d...@t...pl> skribis:

>Mniej wiecej moje menu wyglada tak: na sniadanie i kolacje jem musli, czy
>ziarna z jogurtem,a w coagu dnia gotowane warzywa, owoce, soje. Dodatkowo
>uzywam suplementow, by mojemu organizmowi niczego nie zabraklo.

zupelnie dookola... jesz, ale musisz dodawac sobie jakies podejrzane
suplementy - jakby nie mozna bylo jesc normalnie.

Pozdrawiam, Leh
--
"To ja ja umiescilam na grupie, nastepnie zastosowalam na moim
biednym cialku, schudlam 4 kg a przybralam troche wiecej....poza

10. Data: 2002-09-20 11:40:28

Od: "Neczka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
: Slyszalam,ze np. niektore
: osoby w tym celu przez jedna dobe w miesiacu mija tylko
: mineralna.

Tak, jak najbardziej. Ja jestem taka osoba, czasem nawet nie tylko przez
jeden dzien, ale i dluzej... Czuje sie z tym swietnie oczywiscie :-).
Pisalam juz o tym kiedys.

Pozdrawiam,
Neczka.

zaraz koncze diete...