laktoza

1. Data: 2002-09-17 18:08:53

Temat: laktoza
Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Czy spożywanie dużych ilości laktozy (150g dziennie) moze być szkodliwe? Zjadam 250g
odtłuszczonego mleka granulowanego jako źródła białka bez obciążenia tłuszczami, ale
ktoś mi powiedział, że laktoza w takich ilościach to tak nie bardzo...
--
Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

2. Data: 2002-09-19 20:28:39

Temat: Re: laktoza
Od: Beerman <b...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 Sep 2002 18:08:53 +0000 (UTC), uzytkownik Samotnik
<s...@s...eu.org> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z
tego co nastepuje:

>Czy spożywanie dużych ilości laktozy (150g dziennie) moze być szkodliwe? Zjadam 250g

>odtłuszczonego mleka granulowanego jako źródła białka bez obciążenia tłuszczami

No to nienalepiej wybrales (lagodnie powiedziane).
Szkodliwe.....bo ja wiem. Na pewno nie pomoze w rzezbieniu sylwetki a
jesli chodzi o mase to sa lepsze gainery :)

W kazdym razie daj sobie spokoj.

--
_______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
\____ PGP Key ID : 0x7E9C34CA ___/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\

3. Data: 2002-09-22 18:14:07

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
.
> [...]
tłuszczami, ale
> ktoś mi powiedział, że laktoza w takich ilościach to tak nie bardzo...

Jeżeli Ci nie szkodzi i ją trawisz, to chyba nie ma większego problemu.
Ale... 250g mleka w proszku to bardzo dużo. Są lepsze źródła białka - piersi
z kurczaka za 10 zł/kg w Makro, serek wiejski, białka, itp.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

4. Data: 2002-09-25 19:34:17

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <r...@4...com> Beerman napisał(a):

> No to nienalepiej wybrales (lagodnie powiedziane).
> Szkodliwe.....bo ja wiem. Na pewno nie pomoze w rzezbieniu sylwetki a
> jesli chodzi o mase to sa lepsze gainery :)
>
> W kazdym razie daj sobie spokoj.

Yyyy, dlaczego? Bo za dużo węglowodanów?
--
Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

5. Data: 2002-09-25 19:39:01

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <aml18v$4co$1@news.tpi.pl> Jan Werbiński napisał(a):
> [...]
> Ale... 250g mleka w proszku to bardzo dużo. Są lepsze źródła białka - piersi
> z kurczaka za 10 zł/kg w Makro, serek wiejski, białka, itp.

I co, wyciągnę z nich 80g białka za 3 zł przy dodatkowej zalecie w postaci prostego i
szybkiego przygotowania? Wiem, że najlepiej to kupić sobie jakąś odżywkę białkową,
ale to drogie, wolę wydać tę kasę na kreatynę. Co mi grozi, przytyję od tego mleka ze
względu na zawartość prostych cukrów (laktoza)?
--
Samotnik http://www.samotnia.eu.org/

6. Data: 2002-09-27 13:25:11

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> I co, wyciągnę z nich 80g białka za 3 zł przy dodatkowej zalecie w postaci
prostego i

200 g białka z piersi kosztuje około 10 zł (Makro)

> szybkiego przygotowania? Wiem, że najlepiej to kupić sobie jakąś odżywkę
białkową,

Odżywka to ostateczność z wielu powodów. Np brak błonnika, smak, przyjemność
jedzenia, stopień przetworzenia itp.

> ale to drogie, wolę wydać tę kasę na kreatynę. Co mi grozi, przytyję od
tego mleka ze
> względu na zawartość prostych cukrów (laktoza)?

Porównywanie kreatyny i białka z naszego punktu widzenia to porównywanie
jabłek i śliwek.
Rodzaj węglowodanów może miec wpływ na jakość odchudzania ale w Twoim
przypadku może nie jest konieczny. Jest to istotne dla tych, którzy chcą
osiągnąć jak najlepsze rezultaty.
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

Biegaj!