Montignac - już dwa dni!

11. Data: 2002-09-20 20:15:58

Temat: Re: Montignac - już dwa dni!
Od: "Asiaczek" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Hafsa!
Czemu w Twoimmusli nie ma płatków owsianych - nie lubisz czy nie można? A
czy można dosypać jakichśorzechów
Pozdrawiam
Asiaczek

12. Data: 2002-09-21 08:14:09

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję, ale jak to się ma do posiłków bogatowęglowodanowych? Sama soja i
> soczewica? A co z chlebem?
> I jak ja mam wytrzymać cały miesiąc?. z trudem się powstrzymuje żeby się
nie
> ważyć codziennie!

Asiu!

Ja jeszcze soi nie jadlam ..
jest tyle mozliwosci!!!
brokuly, kalafior, brukselka, fasola szparagowa...
a salatka grecka to juz cos wysmienitego
do tego jajka, miesko, ryby, ser zolt, kabanoski, sucha kielbasa...
naprawde jest w czym wybierac :)
a o chlebie dawno juz zapomnialam

Saman_tha (kiedys zajadajaca sie buleczkami)

NADCZYNNOŚĆ TARCZYCY
pieczywo optymalne
Montignac - kasze
Plusssz Activ