Re: Montignac specjalnie dla kobiet

From: "Karolina" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Montignac specjalnie dla kobiet
Date: Thu, 26 Sep 2002 14:50:18 +0200

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
news:amusva$smh$1@news.gazeta.pl...
> [...]
158 ).
Czy
> sa
> >
> Niestety,tej ksiazeczki jeszcze w reku nie mialam.W kazdej Montiego sa
> tabelki z indexami,wiec pewnie w tej tez.
> Ja osobiscie zauwazylam,ze Od kiedy jestem na diecie/juz 2
miesiace/znacznie
> zlagodzily mi sie objawy PMS,prawie brak.To plus diety, oprocz innych
> baaaardzo wielu.Paznokcie ladniejsze,skora....Hafsa

Tak przy okazji to chcialabym sie przedstawic. Jak zauwazylas Hafso mam na
imie
Karolina i czytam wszystkie posty dotyczace diety Montiego. Sama sie do niej
przymierzam, ale poki co jestem na diecie Cambridge. I teraz nie wiem za
bardzo
co mam zrobic, bo boje sie tego drastycznego dosyc przejscia jakie mnie
czeka.
Wymyslilam sobie, ze moze zaczne od jednego posilku dziennie wg wskazan
Montiego
(na cambridgu same zupki i koktajle!!). Zwracam sie z tym akurat do Ciebie,
bo
mi sie wydajesz najbardziej kompetentna osoba (oczywiscie nic nie ujmujac
reszcie
grupowiczow!!!). Co myslisz o takim pomysle? Co mysli reszta?
Przy okazji. Nikt z Was nie wspominal o kotletach sojowych w Montim, wiecie
takich
suchych do gotowania na rosolku. To tez sie moze nadaje?

Z gory dziekuje za WSZYSTKIE wskazowki i odpowiedzi.
Pozdrawiam serdecznie
Karolina