Montignac specjalnie dla kobiet

11. Data: 2002-09-27 21:37:51

Temat: Re: Montignac specjalnie dla kobiet
Od: "Asiaczek" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
news:an189v$jm5$3@news.gazeta.pl...
> "szczupla bez wyrzeczen"to tytul ksiazeczki.>

Och wiem, ze to tytuł książki ale bez wyrzeczeń i to duzych nie mogłabym
jejkupić prze pierwszym :) Ale we wtorek na pewno kupie i "pochłonę" - to na
pewno będzie dobre na kolacje:)
{Pozdrowienia
Asiaczek

12. Data: 2002-10-01 13:44:53

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karolina <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:an1p12$83o$...@n...tpi.pl...
> Ale namolnie bede Cie jeszcze pytac o te kotlety sojowe:) W skladzie jest:
> odtluszczona maka sojowa i koncentrat bialka sojowego, a przykladowe
> przepisy z opakowania:
> 1. Kotlety sojowe z papryka.
>[]
> Co Wy na to? Nadaje sie czy nie?

Nie!!!
Karolino!

Przepisy które podałaś są z bajki wegetariańskiej.
Wegetarianizmowi Monti poświęca cały rozdział, który streścić można tak:
Jeżeli ktoś powstrzymuje się od mięsa z pobudek ideologicznych (nie zabijaj
itd.), to należy tą decyzję szanować (nie wyśmiewać). Jest to jednak
szkodliwe dla zdrowia i rozwoju fizycznego i psychicznego, z powodu
niedoborów np. białek nie syntetyzowanych w ludzkim organiźmie.
Musisz zerwać z stereotypami dotyczącymi odchudzania.
Odchudzenie nie jest CELEM ale SKUTKIEM właściwego odżywiania.
Białko zwierzęce to podstawa.
Tłuszcz (odpowiedni) jest niezbędny dla organizmu (np. mieszkańcy Krety
pochłaniają litr oliwy na tydzień, a słyną z długowieczności).
Żeby skutecznie się odchudzać nie wolno głodować.
Itd, patrz książka M.

A co do soi. Monti ją bardzo poleca, jednak w jak najmniej przetworzonej
formie (krótkie gotowanie). Obróbka przemysłowa (np. do "kotletów" sojowych)
podwyższa IG i przekształca soję w papkę - "odtłuszczoną mąkę i koncentrat
białka" Fuuuj!!!!

> Moze macie jakies propozycje
> modyfikacji?

Chyba się domyślasz - Na wysypisko śmieci, nich się tam samo modyfikuje :-)

> wciaz laiczka - Karolina

Pozdrawiam, em.
2 lata na Montim.

13. Data: 2002-10-01 16:43:30

Od: "Karolina" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "em" <e...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Pozdrawiam, em.
> 2 lata na Montim.
>

>Dzieki em, za rozwianie moich watpliwosci, co do mimo wszystko lubianych
przeze mnie kotlecin sojowych. Jak nie mozna to nie mozna. Koniec. Kropka.
Pozdrowionka, Karolina

14. Data: 2002-10-02 14:54:19

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki em za napisanie o tych kotletaxh sojowych,mialam watpliwosci,ale
wydawalo mi sie,ze to bedzie ok.Instynktownie jednak tego nie kupowalam i
nie jadlam.Dzieki.Hafsa

15. Data: 2002-10-02 14:56:12

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiaczek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jejkupić prze pierwszym :) Ale we wtorek na pewno kupie i "pochłonę" - to
Ksiazeczke zakupilam i w drodze do domu szybciutko przejrzalam,tlumaczy
wiele niejasnosci ,rozwiewa wiele watpliwosci,jeszcze raz tlumaczy wszystko
i juz nie tak chaotycznie.Polecam przeczytac,mnie otworzyla oczy na kilka
spraw.Hafsa

16. Data: 2002-10-02 16:27:02

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wszystko
> i juz nie tak chaotycznie.Polecam przeczytac,mnie otworzyla oczy na kilka

Brzmi zachecajaco..
Bo czytajac "jesc by schdnac" zaczynam watpic w swoja inteligencje :)))))
Powaznie? Jesli jest tak dobra to ja tez ide na zakupy.

Saman_tha

17. Data: 2002-10-03 09:41:53

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brzmi zachecajaco..
> Bo czytajac "jesc by schdnac" zaczynam watpic w swoja inteligencje :)))))
> Powaznie? Jesli jest tak dobra to ja tez ide na zakupy.
>
> Saman_tha

Tak,naprawde polecam.Jest wszystko zgrabnie zebrane w rozdzialach,nie jest
rozrzucone po ksiazecze jak w tej pierwszej,nowosci zadnych oczywiscie nie
ma,ale wierz mi,powialo swiezoscia,a przede wszystkim jest wieke w niej
odpowiedzi na nasze problemy.Pozdrawiam Hafsa

18. Data: 2002-10-04 14:24:26

Od: "em" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asiaczek <a...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:amvjfc$jtb$...@n...tpi.pl...
> Obiecuję (sobie), że ze
> zważeniem się wytrzymam też do pierwszego - to będa 2tygodnie na diecie

Asiaczku, proponuję właśnie coś przeciwnego.
Ważenie codzienne (np. rano, po toalecie).
Następnie zrób wykres w Excelu, dodaj linię trendu, dopisuj dane z kolejnych
dni i ciesz się jak linia trendu monotonicznie opada. To bardzo mobilizuje
nawet tych, co mają "słabą wolę". Waga musi mieć dokładność 0,1 kg.
Wszelkie fluktuacje wagi (w tym te "comiesięczne") znikną w linii trendu.

Pozdrawiam, em.

19. Data: 2002-10-04 16:27:19

Od: "Asiaczek" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet tych, co mają "słabą wolę". Waga musi mieć dokładność 0,1 kg.
> Wszelkie fluktuacje wagi (w tym te "comiesięczne") znikną w linii trendu.

To powiedz mi jaką mam sobie kupic wage. Ta moja pokazuje bardzo różne
rzeczy w zależnośi od tego jak na niej stanę. Wypracowałam sobie sposób
"stawania na wadze", który jest zawsze taki sam - wskazania wagi też
niestety :((( - i to już od trzech tygodni.
Pozdrawiam
Asiaczek

20. Data: 2002-10-04 17:20:53

Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "stawania na wadze", który jest zawsze taki sam - wskazania wagi też
> niestety :((( - i to już od trzech tygodni.

Asiu mialam ten sam problem przez pierwszy miesiac.
Juz chyba pisalam o tym, ze poradzilam sie Hafsy.
Ona zwrocila mi uwage na pilnowanie 3 posilkow dziennie i przegladniecie
jeszcze raz produktow diety.
Zaczelam jesc te 3 posilki o raczej stalej porze, wyrzucilam chleb (nawet
ten dozwolony) i zaczelo sie...
Na czacie Monti powiedzial ze ta I faza jest bardzo wazna by nie pozwalac
sobie na zadne grzeszki.
I tak pilnuje moja kolezanke z pracy, ktora od samgo poczatku pieknie
chudnie i juz nie chodzi glodna.
Przemysl jeszcze raz swoj jadlospis, zobacz moze jadasz cos co ma IG wiecej
niz 35 ?
i zaczniesz chudnac.

Pozdrawiam i zycze powodzenia
Saman_tha