jak wyleczyć układ pokarmowy

1. Data: 2002-09-26 08:01:24

Temat: jak wyleczyć układ pokarmowy
Od: c...@s...pl szukaj wiadomości tego autora

Od lat mam problem z bulgotaniem w jamie brzusznej.
Bylem ostatno z tym u lekarza - stwierdził że "to tylko przelewanie si
płynów"
i przepisał mi jakieś pastylki - pomogło ale tylko na 1 dzień .
Poszedłem więc
drugi raz, trafiłem na innego i też coś mi przepisał, też było dobrze 1
dzień po
skończeniu się tabletek. Postanowiłem zrobić 4 dniowš głodówkę
(w dniu drugim lewatywa).Jest lepiej już trzeci dzień, ale widzę że te
bulgoczšce
bakterie znów się odradajš .Myślę że zrobiem jakiś błšd jeśli chodzi o
pierwsze
posiłki po tej głodówce. A może potrzebna jest jakaś dieta ? Jeśli już
to na moje
rozeznanie to bakterie gwałtownie się rozmnażajš przy spożywaniu cukru
więć
używam słodzika do herbaty.Nie mam cukrzycy. Ten prblem bulgotania i
wzdęć
jest dla mnie ważny bo jestem po zawałku i gdy mam wzdęciš to też od
razu mam
lekkie bule dławicowe bo pewno "coś" się tak rozpychš i przydusza gdzieś
jakšś żyłę.
Prosże o pomoc.

2. Data: 2002-09-28 11:37:36

Temat: Re: jak wyleczyć układ pokarmowy
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> płynów"
> i przepisał mi jakieś pastylki - pomogło ale tylko na 1 dzień .

Spróbuj diety "optymalnej", która zdaniem jej promotorów leczy wszystko a
nawet więcej.
Możesz też po prostu zmienić lekarza.
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

3. Data: 2002-10-01 06:14:15

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spróbuj diety "optymalnej", która zdaniem jej promotorów leczy wszystko a
> nawet więcej.
> Możesz też po prostu zmienić lekarza.

... a już układ pokarmowy na pewno. Znam (osobiście) ludzi, u których
dolegliwości u.p. ustąpiły po kilkudziesięciu (!) godzinach (czasem
"tragarze" mają najlepiej :-))) ).

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral

PS. Znana jest (na w/w dolegliwości) w "oficjalnej" medycynie tzw. dieta
Sipiego polegająca na piciu ok. 0.5-1.0 l tłustej (min 30%) śmietanki

4. Data: 2002-10-01 06:37:07

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> PS. Znana jest (na w/w dolegliwości) w "oficjalnej" medycynie tzw. dieta
> Sipiego polegająca na piciu ok. 0.5-1.0 l tłustej (min 30%) śmietanki

ALE MACIE PROBLEMA! ZRÓBCIE SE PŁUKANIE ŻOŁĄDKA CZYSTYM I ŚWIEŻYM BIMBREM.
WÓJOWI MIETKOWI ZAWSZE TO POMAGA!

5. Data: 2002-10-02 08:38:17

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

ty jadarek to znasz samych ozdrowieńców ; co pojawi sie problem z jakąs choroba
na grupie to ty zawsze znasz kogoś osobiście komu dieta optymalna pomogła na tą
dolegliwośc.a moze aby byc bardziej wiarygodny to podasz przyklad swoijeo
znajomego któremu dieta optymalna na coś nie pomogła

> ALE MACIE PROBLEMA! ZRÓBCIE SE PŁUKANIE ŻOŁĄDKA CZYSTYM I ŚWIEŻYM BIMBREM.
> WÓJOWI MIETKOWI ZAWSZE TO POMAGA!

mój wój mietek uzywa śliwowicy i tez mu pomaga :)) ale wójowie mietkowie już
tak maja :)))

czesciowe wyjasnienie problemu
CC-CEL
monti
Poziom cukru
nic tu nie reklamuje ale dziekuje za link