Moralność

1. Data: 2013-09-29 10:10:36

Temat: Moralność
Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polega na tym że żaden przyzwoity i lubiący bliźniego człowiek nie pójdzie nigdy do
kościoła katolickiego, a bo moralność to szanowanie człowieka w jego wyborze drogi
przez życie, a niemoralność to narzucanie mu swojej prawdy, w czym nie ma żadnego
szacunku dla drugiego człowieka, jest tylko nienawiść która szuka przykrywki
religijnej, naprzykład obraza uczuć religijnych, to nienawiść maskowana religią bo
ktoś ma inne zdanie.
Moralność nie jest oszustwem pod którym sam nienawidzący chce siebie i innych
przekonać iż jest religijny . Taki człowiek nie ma godności sam siebie i innych
bezczelnie chce zakłamać, gdyż godność jest esencją moralną człowieczeństwa, bo żyć
godnie to mieć wybór, więc on pozbawiony godności próbuje zakłamać świat, jest jak ta
świnia z chlewa poganiana batem by udawać dla pijanego plebsu człowieka. Żyć
niegodnie to żyć pozbawionym wyboru, wtenczas jest się zniewolonym. Osoba niemoralna,
bez wartości etycznych nie liczy się z kimś i z jego wolnością wyboru, musi mu
narzucić swoje widzenie świata, jakby ten nie istniał lub przestanie istnieć gdy ten
zechce być człowiekiem pełnowartościowym.
W patologii katolickiej bo ta religia to skrajna patologia i wiadomo kogo przyciąga,
moralności nie ujrzycie tylko terror nienawiści. Trzeba być potwornie złą osobą aby
wstąpić w ten przybytek.
Za komuny bydło wchodziło ludziom z buciorami w życie, tak się o takich wtenczas
mówiło, no i słusznie.

2. Data: 2013-09-29 15:51:37

Temat: Re: Moralność
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-29 10:10, Adrenalinka pisze:
> Za komuny bydło wchodziło ludziom z buciorami w życie, tak się o takich wtenczas
mówiło, no i słusznie.

Za komuny? Za Hitlera to się dopiero działo - różne globy bez żadnych
hamulców mogły sprawdzać w cudzych domach jakie to fotki oglądają
domownicy.

3. Data: 2013-09-29 17:24:57

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale nic się nie zmieniło tak zwane bydło nadal z buciorami wchodzi ludziom w życiem

4. Data: 2013-09-30 18:13:46

Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-29 10:10, Adrenalinka pisze:
[...]

Za dużo gazety wybiórczej, za dużo;)

--
< TOMASZEK >
granice Polski = granice absurdu

5. Data: 2013-09-30 18:17:50

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

TOMASZEK
[...]

A bo niezależnych trzeba czytać co pod stołem kasiore biorą za " niezależność" i
byłych SB-ków co wybielają kościółek bo bydełko niewolnicze musi mieć świat zakłamany
.A prawda gówienko bardzo boli.

Kto zna dokładne dane?
Alfonsi
Dlaczego nie widzę?