Widzicie podobieństwo?

1. Data: 2013-09-27 04:01:02

Temat: Widzicie podobieństwo?
Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://cdn11.se.smcloud.net/t/photos/thumbnails/1409
27/alik_kaczynski_nie_zyje_768x0_rozmiar-niestandard
owy.jpg

Kaczyński i kot.
A teraz pomyślcie o filmie James Bond i słynnym Blofeldzie i jego kocie.
Jak ktoś oglądał bajkę o Gadżecie i jego przeciwniku?
A Gargamel i klakier?

Widzicie podobieństwo, kim są ci antybohaterowie, dyktatorami pełnymi nienawiści o
chorej ambicji, czyniącym zawsze zło w swym ucisku i szatażujących ludzi,
zasraszającymi społeczeństwo, swoimi ekscesami, mających bezwolnych i równie chorych
wysługiwaczy lub ludzi zastraszonych których bez skrupułów wyzyskują.

No właśnie i dlatego wy musicie być jak James Bond. Dokładnie:-)

2. Data: 2013-09-27 18:36:17

Temat: Re: Widzicie podobieństwo?
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-27 04:01, Adrenalinka pisze:
> [...]
wysługiwaczy lub ludzi zastraszonych których bez skrupułów wyzyskują.

> No właśnie i dlatego wy musicie być jak James Bond. Dokładnie:-)

A wiesz skąd miał Kaczyński swojego kota? Podobno zaopiekował się
bezdomnym zwierzakiem którego nalazł na drodze.

3. Data: 2013-09-27 18:38:52

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co to ma wspólnego z tematem?
Blofeld jak czekał na mord milionów za pomocą broni masowego rażenia też z lubością
głaskał swojego kota. I tylko kota ratował jak mu mord nie wyszedł.

4. Data: 2013-09-27 18:58:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Sep 2013 18:36:17 +0200, Trybun napisał(a):

> A wiesz skąd miał Kaczyński swojego kota? Podobno zaopiekował się
> bezdomnym zwierzakiem którego nalazł na drodze.

Dlaczego ludziska tak się jarają tym kotem - zaiste czyż mało jest
samotnych ludzi, którzy mają zwierzęta?

5. Data: 2013-09-27 21:03:38

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-27 18:38, Adrenalinka pisze:
> A co to ma wspólnego z tematem?
> Blofeld jak czekał na mord milionów za pomocą broni masowego rażenia też z lubością
głaskał swojego kota. I tylko kota ratował jak mu mord nie wyszedł.

Nic, to tylko taka uwaga na marginesie.
Co do sympatii czy wręcz do miłości do zwierząt różnych morderczych
dewiantów, to mamy na przykład choćby Hitlera czy Himmlera, obydwaj
"kochali" swoje psy. Dowódca krążownika "Admiral Scheer" kazał strzelać
do rozbitków z zatopionych handlowych statków żeby z pół godziny później
kazać zastopować maszyny i dać 'całą wstecz" na widok przepływającego
przed dziobem niedźwiedzia polarnego...
Nawiasem mówiąc, ciekawy temat na psp, - ta miłość do zwierząt, przy
jednoczesnej nienawiści do ludzi.

6. Data: 2013-09-27 21:03:47

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-27 18:58, Ikselka pisze:

> Dlaczego ludziska tak się jarają tym kotem - zaiste czyż mało jest
> samotnych ludzi, którzy mają zwierzęta?

No nie wiem... Wręcz kpią z tego, a jak dla mnie to za to ma
przygarnięcie i opiekę nad kocurem duży plus.

7. Data: 2013-09-27 21:11:31

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
Mnie się nie chce szarpać z przygłupem chorym i obłudnym, ale ten manewr dyktatora z
kotem od lat 60 do teraz jest obrazowany i w bajkach i filmach bo jakoś tak się
przyjeło i Kaczka albo specjalnie się tak stylizuje, albo go memy zatakowały by
nieświadomie ze swoim charakterem dyktatora taki obraz siebie pokazywał.

8. Data: 2013-09-27 21:12:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Sep 2013 21:03:47 +0200, Trybun napisał(a):

> No nie wiem... Wręcz kpią z tego, a jak dla mnie to za to ma
> przygarnięcie i opiekę nad kocurem duży plus.

U mnie też. Ludzie, którzy znajdują porozumienie ze zwierzętami, są
mentalnie i emocjonalnie bogatsi o cały kosmos od tych, dla których
posiadanie zwierzęcia jest tylko przedmiotem kpiny.

9. Data: 2013-09-27 21:19:48

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

To prawda ikselkowa, Blofeld ratował tylko kota gdy ludzie wokoło gineli. A psy
arystokeacji lepiej traktowane były od robotników. Nie mówiąc jak w Auszwic owczarki
na oczach umierających ładnie jedli.

10. Data: 2013-09-27 21:28:29

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-27 21:12, Ikselka pisze:

> U mnie też. Ludzie, którzy znajdują porozumienie ze zwierzętami, są
> mentalnie i emocjonalnie bogatsi o cały kosmos od tych, dla których
> posiadanie zwierzęcia jest tylko przedmiotem kpiny.

Tak, ja też lubię koty. a do niedawna lubiłem także psy. Gdy byłem młody
to nawet psa nie wyganiałem z łóżka. Teraz jednak za sprawą sąsiada
nawet sympatyczne poszczekiwanie psa doprowadza mnie do szału. Otóż ten
sąsiad ma ich chyba ze dwadzieścia, no i w nocy regularne koncerty na
dwadzieścia gardeł do których dołączają się kundle z całej wsi. Nie
pomagaja żadne stopery do uszu, anie tabletki nasenne, nieraz i przez
cala noc nie idzie zmrużyć oka.

Odnośnie obecnego zamętu o aborcje
Masz rodzić za wszelką cenę a reszta nas nic nie obchodzi.
Wrogi rodzinie totalitaryzm
Myślicie że "odpowiedzialny" kler zapłaci?
No i sie qra doigrala