Odnośnie obecnego zamętu o aborcje

1. Data: 2013-09-27 03:13:25

Temat: Odnośnie obecnego zamętu o aborcje
Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Reżimy totalitarne

Istotą tej polityki jest pogarda wobec kobiet i odebranie im wolności. Dlatego
najostrzejsza antyaborcyjna polityka była prowadzona w różnego rodzaju reżimach
totalitarnych - od hitlerowskich Niemiec po Rosję Stalina i Rumunię Ceaucescu.
Kontrola płodności kobiet ma też związek z nacjonalizmem (rodzić dla narodu) i
autorytaryzmem, ponieważ każda swoboda osobista i oddolnie dokonywane wybory są
zagrożeniem wobec odgórnego steru silnej ręki.

Na stronach katolickich oczywiście te postaci tyranów są zwolennikami aborcji, ale
ktoś widział kiedyś prawdziwego polaka ze znajomością historii?
Ktoś kiedyś widział katola którego prawda nie boli?
Bez obłudy jak bez wody, daleko taki nie pociągnie, bo by to zniszczyło jego
zakłamaną wiarę.
Ale o co mi chodzi ?
Chodzi mi o to kim jest ten buraczków i o co im chodzi tym w sutannach.

2. Data: 2013-09-27 18:47:18

Temat: Re: Odnośnie obecnego zamętu o aborcje
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-27 03:13, Adrenalinka pisze:
> [...]
zakłamaną wiarę.
> Ale o co mi chodzi ?
> Chodzi mi o to kim jest ten buraczków i o co im chodzi tym w sutannach.

Trzeba by sobie zadać pytanie - taka aborcja jest wymierzona przeciwko
życiu? - Z całą pewnością jest, a więc nie należy oczekiwać od Kościoła
że temu przyklaśnie.
Osobiście myślę że w tej kwestii wybór powinien całkowicie należeć do
kobiety, i jeżeli już to do jej partnera. To jej (ich) sprawa osobista i
ich sumienie. Jednak ktoś powinien im uświadamiać że aborcja to nic
dobrego, zwłaszcza w dzisiejszych czasach. Mamy rozwiniętą opiekę
socjalną, mamy możliwości rehabilitacji nawet kalekich dzieci. Uważam że
Kościół w tej sprawie robi dobrą robotę.

3. Data: 2013-09-27 18:58:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Sep 2013 18:47:18 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
> socjalną, mamy możliwości rehabilitacji nawet kalekich dzieci. Uważam że
> Kościół w tej sprawie robi dobrą robotę.

Dzięki za mądre słowo!

4. Data: 2013-09-27 19:19:25

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

To propaganda zakłamana, bo wszędzie oprócz polski masz aborcje dozwolnoną, ale czego
po byłym komuchu można się spodziewać.

5. Data: 2013-09-27 19:38:05

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Dnia Fri, 27 Sep 2013 18:47:18 +0200, Trybun napisał(a):
- pokaż cytowany tekst -
Dzięki za mądre słowo!

A to ciekawe bo abrorcji w polsce dokonują przede wszystkim prawicowe katoliczki, a
to przecież tylko was dotyczy ta propaganda zakłamania kościoła.

6. Data: 2013-09-27 19:43:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Sep 2013 10:19:25 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> To propaganda zakłamana, bo wszędzie oprócz polski masz aborcje dozwolnoną

I wszędzie oprócz Polski każdy sra na wszelkie wartości - to znaczy, ze i
my mamy srać?
Durniu.

7. Data: 2013-09-27 20:09:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Sep 2013 10:38:05 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> A to ciekawe bo abrorcji w polsce dokonują przede wszystkim prawicowe katoliczki, a
to przecież tylko was dotyczy ta propaganda zakłamania kościoła.

Durniu, te twoje statystyki biorą się z sufitu - to po pierwsze.
Po drugie - ktokolwiek dokonuje aborcji, to jest to sprawa jego sumienia
i/lub rozliczenia z Bogiem, a na pewno nie z tobą.
Po trzecie - aborcja jest złem niezależnie od tego, KTO jej dokonuje i
skupianie się na rzeczach nieistotnych (jak np wiara czy jej brak) to
umyślne odwracanie uwagi od ZABIJANIA LUDZI za społecznym przyzwoleniem!
Społeczeństwo powinno piętnować każdą formę ZABIJANIA LUDZI, a kobietom
ppwinno pomagać urodzić i po porodzie - czego oczywiście nie robi tylko i
wyłącznie dlatego, że tacy jak ty nie mają nic do zaoferowania poza własną
spermą!

8. Data: 2013-09-27 20:48:22

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-09-27 18:47, obywatel Trybun uprzejmie donosi:
> Mamy rozwiniętą opiekę
> socjalną, mamy możliwości rehabilitacji nawet kalekich dzieci.

Wy Towarzyszu może macie.

9. Data: 2013-09-27 20:48:33

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka ...no bo tylko w polsce mamy stalinowców w imię zakłamanej propagandy,
pozbawiających ludzi wyboru, czyli godności.
I jakoś aborcja nawet w polsce nie jest karana, tak ma się rzeczywistość do
szantażujących, wyjących buraków o jakimś mordowaniu.
No my wiemy że zomo za donosy ciebie nie doceniło i teraz na siłe twoje pokolenie z
jedyną prawdą, apopleksji dostaje na każdy objaw godności ludzkiej, bo żyć godnie to
żyć z wyborem.

No badania są powszechne, że skrobią się katoliczki , bo ksiądz przeklinał
antykoncepcje a jak zaszło od księżej mądrości to panika , co to będzie, obłudne ,
zakłamane .
Tak samo ty gdybyś słuchała kleru co najmniej powinnaś mieć dziesiątkę, to co tu
obłudnico ludziom wciskasz, bo co cieczki już nie masz?

10. Data: 2013-09-27 20:49:26

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I wszędzie oprócz Polski każdy sra na wszelkie wartości

Muzułmanowie nie srają.

Masz rodzić za wszelką cenę a reszta nas nic nie obchodzi.
Wrogi rodzinie totalitaryzm
Myślicie że "odpowiedzialny" kler zapłaci?
No i sie qra doigrala
Rosja ma problemy. Z nami.