Odnośnie obecnego zamętu o aborcje

191. Data: 2013-09-30 22:09:08

Temat: Re: Odno?nie obecnego zam?tu o aborcje
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Sep 2013 22:06:14 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-09-30 22:04, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> A jak to jest na Twoim?

Byłam - to nie żartuję :-|

192. Data: 2013-09-30 22:49:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-30 22:04, Ikselka pisze:

> Nie żartowałabym sobie z bezrobocia na Twoim miejscu.

A gdzie Ty widzisz żarty z mojej strony? To Ty przestań kpić ze
stoczniowców, twierdząc, że wybierają beznadziejne kursy, które nijak
nie dają im szansy na późniejsze zatrudnienie.

BTW Nie wiesz, na jakim jestem miejscu.

Ewa

193. Data: 2013-09-30 22:52:05

Temat: Re: Odnośnie obecnego zamętu o aborcje
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

194. Data: 2013-09-30 23:06:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-30 22:08, Ikselka pisze:

> Bo ja jestem wyjątkiem, jak wiesz, także i w tym - pani wykładowczyni ma
> kwiaciarnię (ale i znajomości, zeby na kursach dorobić) i jak tak sie już
> na pierwszych zajęciach napatrzyła (oczy miała jak stare 5 złotych z
> rybakiem), to od razu zaproponowała mi pracę u siebie. Co jednak właśnie (z
> uwagi na moją wyjątkowość) potwierdza regułę, że po kursach pracy ni ma
> 3333-)

Tak sobie teraz myślę, że te kursy unijne (?) jednak dużo dają -
dowartościować się można bezkosztowo, obiad zjeść, a potem jeszcze jest
co wspominać i z kogo się pośmiać przez parę latek. :/

Ewa

195. Data: 2013-09-30 23:08:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-30 21:42, Ikselka pisze:

> Na kursie?
> :-]

W kursie.

Ewa

196. Data: 2013-10-01 00:33:44

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> A skąd wiesz, że skończy sie tylko na moich marzeniach ? Ktoś tworzy
> teorię ale nie ma czasu jej wdrożyć, a ktoś inny ją wdraża. To nie jest
> marzenie dla jednostki - musi objąć całą ludzkość. Od czegos trzeba
> zacząć.

W sumie- Pol Pot też tylko wdrażał w życie (a raczej w śmierć) myśli Mao,
Lenina i Marxa....

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

197. Data: 2013-10-01 09:26:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-30 22:03, Ikselka pisze:

> Ano.

Na kursach dla florystów.

Ewa

198. Data: 2013-10-01 10:14:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Sep 2013 22:49:53 +0200, FEniks napisał(a):

> To Ty przestań kpić ze
> stoczniowców, twierdząc, że wybierają beznadziejne kursy, które nijak
> nie dają im szansy na późniejsze zatrudnienie.

Nie WYBIERAJĄ, tylko idą na takie, bo im się takie idiotyzmy OFERUJE - i
własnie to jest ordynarną kpiną z bezrobotnych.

199. Data: 2013-10-01 10:16:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Sep 2013 22:52:05 +0200, FEniks napisał(a):

> "Z powodu ukończenia samego kursu pracy nie znalazła".

Szukając też nie znalazła. A przecież to nie sa programy stricte
szkoleniowe - m.in. taki Kapitał Ludzki to program, który ma w założeniach
nie tylko przekwalifikowanie ludzi (bo i po co ono samo w sobie), ale
CELOWE przekwalifikowanie i umieszczenie ich w innych sektorach
zatrudnienia.

200. Data: 2013-10-01 10:17:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Sep 2013 23:06:35 +0200, FEniks napisał(a):

> Tak sobie teraz myślę, że te kursy unijne (?) jednak dużo dają -
> dowartościować się można bezkosztowo, obiad zjeść, a potem jeszcze jest
> co wspominać i z kogo się pośmiać przez parę latek. :/

Na pewno pomagają zyskać prawdziwy obraz tego manstrualnego przekrętu i
upubliczniać go w necie.

Masz rodzić za wszelką cenę a reszta nas nic nie obchodzi.
Wrogi rodzinie totalitaryzm
Myślicie że "odpowiedzialny" kler zapłaci?
No i sie qra doigrala
Rosja ma problemy. Z nami.