Odnośnie obecnego zamętu o aborcje

91. Data: 2013-09-29 19:58:52

Temat: Re: Odnośnie obecnego zamętu o aborcje
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Sep 2013 10:52:02 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> LeoTar
>
> Użytkownik "Adrenalinka" <7...@m...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> Ale to są brednie, w każdym normalnym kraju jest aborcja legalna i człowiek
> decyduje, tu w polsce kler jak małe dziecko szantażuje kłamstwem
> społeczeństwo, bo on ma za wszystkich o wszystkim decydować jak za Stalina.
>
> Wygląda na to że nieczęsto czytasz co się do Ciebie lub na forum pisze.:)
> - pokaż cytowany tekst -
>
> Ależ czytam, nawet pamiętam jak Trybun nie mógł pojąć, dlaczego nie miałby dobierać
się do pacjentki pod narkozą.
> Bo to psychika totalitarna, czyli wszystko robić innym bo ja tak chce i to byłe
stalinostwo drze się o całkowity zakaz aborcji, argumenty to brednie które krzyczą-
jak nie mogę do wyra ci wchodzić to jesteś morderca, jak bahory rozpieszczone bo mam
nie kupiła banana ,to wszystkich będą kopać, bo on chce bo kler niedorozwinięty chce
i ma być.
> Szalejący plebs co za komuny w ormo z pałami ludzi ganiał, teraz robi to samo.
> A skutkiem tego są - to mordowanie dzieci, bo zanim matka znajdzie aborcjoniste
to często jest to późna aborcja, czyli płód ma mózg z układem nerwowym, więc to kler
morduje dzieci w drodze o zniewolenie ludu.

Jak tak czytam twoje wypociny, to czasem zaczynam myśleć, że JEDNAK czasem
aborcja by się przydała...

92. Data: 2013-09-29 20:17:44

Od: Adrenalinka <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Dnia Sun, 29 Sep 2013 10:52:02 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):
- pokaż cytowany tekst -
Jak tak czytam twoje wypociny, to czasem zaczynam myśleć, że JEDNAK czasem
aborcja by się przydała...

Dlaczego w normalnych krajach aborcja jest dozwolona z uwzględnieniem tygodni ciąży
?. A po wczesna aborcja to galaretka biologiczna, po okresie dwóch miesięcy to już
zaczyna kształtować się dopiero dziecko. Wielcy kościoła ten próg mają nawet po
urodzeniu ustalny, ale kler walczy aby ludzie jak w każdym systemie totalitarnym nie
mieli wolności wybory, bo wtenczas nie ma władzy, a ich dążenie do władzy by
wszystkim rozkazywać, idzie kosztem mordowanych dzieci bo są późne aborcje, bo są
beczki z dziećmi itd. Walczysz o mordowanie dzieci by zapanował znowu twój idealny
stalinizm. Dlatego jesteś ta zła.

93. Data: 2013-09-29 20:19:14

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrenalinka" <7...@m...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

>bahory rozpieszczone bo mam nie kupiła banana ,to wszystkich będą kopać, bo
>on chce bo >kler niedorozwinięty chce i ma być.

Ja nie jestem czlowiekiem religijnym ale aborcję uważam za zło konieczne.
Żyjemy w społeczeństwie niedoskonałym, w polskim zdegenerowanym kapitaliźmie
czyli tuskolandzie, w którym bogaci mogą pozwolić sobie na wszystko, łącznie
z aborcją, a biednym zabrania sie poprawy losu już żyjących dzieci przez
pozbycie sie tych nadmiarowych. Nie ma żadnych możliwości ścigania za
aborcję bogatych a robi sie to tylko z biednymi, którzy tego faktu (aborcji)
ukryć nie moga. Dopóki nie zmieni sie system społeczno -gospodarczy i dopóki
mamy nieświadome społeczeństwo aborcja powinna byc dozwolona.

>Szalejący plebs co za komuny w ormo z pałami ludzi ganiał, teraz robi to
>samo.

Nie pluj na plebejuszy a zajmij sie lepiej wyzyskiwaczami, którzy ograbiaja
ten plebs ze wszystkiego z czego tylko można w tym również z wolności.

> A skutkiem tego są - to mordowanie dzieci, bo zanim matka znajdzie
> aborcjoniste to często jest to późna >aborcja, czyli płód ma mózg z
> układem nerwowym, więc to kler morduje dzieci w drodze o zniewolenie

Lud mamy niedojrzały, podążający za katolickimi idolami i trudno taki lud
zmusić do samodzielnego i racjonalnego myślenia. Dlatego też pewnie ten tłum
musi zostać skopany na tyle by stanąć przeciwko ciemiężcy, zarówno temu
czarnemu jak i temu swojskiemu w białych kołnierzykach. Świadome
społeczeństwo raz dwa załatwi sprawę aborcji. Ale musi dojrzeć do tego.
Dopóki to nie nastąpi społeczeństwo bedzie bite i poniewierane przez
rozrastającą się armię nierobów-ciemiężycieli.

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

94. Data: 2013-09-29 20:32:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Sep 2013 11:17:44 -0700 (PDT), Adrenalinka napisał(a):

> Dlaczego w normalnych krajach aborcja jest dozwolona z uwzględnieniem tygodni ciąży
?. A po wczesna aborcja to galaretka biologiczna, po okresie dwóch miesięcy to już
zaczyna kształtować się dopiero dziecko.

Naprawdę, powinna być dozwolona w twoim przypadku - tylko i wyłącznie :->

95. Data: 2013-09-29 20:33:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Sep 2013 20:19:14 +0200, LeoTar napisał(a):

> Świadome
> społeczeństwo raz dwa załatwi sprawę aborcji. Ale musi dojrzeć do tego.

:-D
:-D
:-D

Śmiech puchacza...

96. Data: 2013-09-29 20:34:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Sep 2013 20:19:14 +0200, LeoTar napisał(a):

> a biednym zabrania sie poprawy losu już żyjących dzieci przez
> pozbycie sie tych nadmiarowych.

A TY jestes żyjący czy nadmiarowy?

97. Data: 2013-09-29 20:36:57

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-D
> :-D
> :-D
>
> Śmiech puchacza...

Czy uważasz, że niemożliwym jest osiągnięcie przezludzkość takiego poziomu
świadomości, że aborcja stanie się wyjątkiem ?

98. Data: 2013-09-29 20:39:39

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A TY jestes żyjący czy nadmiarowy?

Czy pytasz co moja nadmiarowość jako osobnika czy nadmiarowość w sensie
wymiarów ?

99. Data: 2013-09-29 20:46:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Sep 2013 20:39:39 +0200, LeoTar napisał(a):

> Czy pytasz co moja nadmiarowość jako osobnika czy nadmiarowość w sensie
> wymiarów ?

A TY pisałeś o wymiarach???
:->

100. Data: 2013-09-29 20:50:46

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A TY pisałeś o wymiarach???
> :->

Nie. :)))

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services
LeoTar'a rozmowy o wychowaniu @ http://leotar.friko.pl/spring_2013/

Masz rodzić za wszelką cenę a reszta nas nic nie obchodzi.
Wrogi rodzinie totalitaryzm
Myślicie że "odpowiedzialny" kler zapłaci?
No i sie qra doigrala
Rosja ma problemy. Z nami.