Odnośnie obecnego zamętu o aborcje

101. Data: 2013-09-29 21:08:10

Temat: Re: Odnośnie obecnego zamętu o aborcje
Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl> napisał w wiadomości
news:l29d9l$p5s$1@usenet.news.interia.pl...

> Zbyt duża ingerencja w prawa natury, bo chyba masz na myśli zaprzęgnięcie
> do tego genetyków.?

Genetykom dałbym zajęcie w tym sensie, że powinni odpowiedzieć na pytanie,
"złe emocje kobiety maja wpływ na genetyczne mutacje". Nie żadna tam
inżynieria genetyczna ale znalezienie istnienia zależności między
środowiskiem zygoty a jej genetyczną mutacją.

> Myślę że nie ma się co zastanawiać, taki już urok natury, jakiś odsetek
> narodzin to osobnicy inni niż pozostali. I dzieje się tak nie tylko wśród
> ludzi.

Czy ktokolwiek, kiedykolwiek badał jaki jest odsetek mutantów ludzkich oraz
innych zwierząt. Mogłoby to dostarczyć chociaż połowicznej informacji na
temat przyczyn powstawania mutacji. Mnie sie wydaje, że Człowiek jest w tej
życiowej grze w tyle za zwierzetami. Człowiek stojący na szczycie piramidy
rozwojowej jest - według mnie - producentem największj liczby osobników
upośledzonych.

> Tak więc gdy sie nie dowiemy po co ktoś tam nas powołuje do stanu
> egzystencjalnego, to takie spekulacje o powodach dla których niektórzy
> z nas się rodzą inni, nie maja głębszego sensu.

Zgoda ale bez tego tam odwoływania sie do kogoś tam "na gorze". Jesteśmy
panami tego świata i to my stwarzamy rzeczywistość. My również możemy
odnaleźć przyczynę tego, że obciążamy sami siebie skazami. A może te skazy
na zdrowiu ludzkości sa cena którą musimy zapłacic aby dokopać sie do
korzeni niepełnosprawności i upośledzeń. Chyba warto poszukiwać...?

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

102. Data: 2013-09-29 21:08:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-29 19:48, Ikselka pisze:

> Ja już doceniam, zaiste, wszelkie unijne programy, w tym te dotyczące
> pomocy dla bezrobotnych: kursy bukieciarstwa lub fryzjerstwa psiego dla
> zwalnianych stoczniowców, szczególnie tych z łapami zesztywniałymi i
> zgrubiałymi od spawania na mrozie itp :-/

Przymusowe?

Ewa

103. Data: 2013-09-29 21:11:43

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Przymusowe?

Może i nie, jednak jeśli nie ma innego wyboru?

--

Chiron

104. Data: 2013-09-29 21:14:18

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na zdrowiu ludzkości sa cena którą musimy zapłacic aby dokopać sie do
> korzeni niepełnosprawności i upośledzeń. Chyba warto poszukiwać...?

A może po prostu ludzie rodzący się z takimi skazami są po coś dla całego
społeczeństwa? Może bez nich społęczeństwo nie potrafiło by sie czegoś
nauczyć, zrozumieć?

--

Chiron

105. Data: 2013-09-29 21:20:04

Temat: Re: Odno?nie obecnego zam?tu o aborcje
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Glob jest naturalną przeciwwagą. Której jednakowoż też nie należy
popierać z powodów jw.

Ewa

Dlatego będzie rakcją na fanatyzm kościelny co raz więcej wojujących ateistów i może
nawet źle że po wielkiej awanturze w sejmie ustawa dewot nie przeszła, bo się teraz
trochę uspokoi a pewnie jakiś kościół by zaświecił płomieniami, ale i tak kler z
czymś wyskoczy więc tak czy inaczej doprowadzi do rozlewu krwi.

106. Data: 2013-09-29 21:30:04

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lud mamy niedojrzały, podążający za katolickimi idolami i trudno taki lud
zmusić do samodzielnego i racjonalnego myślenia. Dlatego też pewnie ten tłum
musi zostać skopany na tyle by stanąć przeciwko ciemiężcy, zarówno temu
czarnemu jak i temu swojskiemu w białych kołnierzykach. Świadome
społeczeństwo raz dwa załatwi sprawę aborcji. Ale musi dojrzeć do tego.
Dopóki to nie nastąpi społeczeństwo bedzie bite i poniewierane przez
rozrastającą się armię nierobów-ciemiężycieli.
- pokaż cytowany tekst -

Właśnie o to chodzi że lud jest dojrzały masz najwięcej w europie aborcji w polsce,
tylko mendy z plebsu jak kiedyś przez zomo podpuszane teraz podpuszcza kler, który
jest reprezentantem zniewolenia jak komuniści, dlatego polska jest zniewolona i
potwornie okradana, jak kiedyś przez moskwę tak teraz przez watykan i to jest ta sama
nomenklatura ze wsi co się tak niepoczytalnie drze i wszystkim szkodzi co kiedyś za
komuny się darła i wszystkim szkodziła, brak powieszenia w 89 skutkuje bezkarnością i
doprowadzą w polsce do tego że im się flaki powyrywa, ale szkody pozostawią na lata,
więc jak najszybciej trzeba to zwalczać.

107. Data: 2013-09-29 21:34:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Sep 2013 20:50:46 +0200, LeoTar napisał(a):

> Nie. :)))

To z których jesteś?
:-|

108. Data: 2013-09-29 21:35:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Sep 2013 21:08:26 +0200, FEniks napisał(a):

> [...]

A wybór między idiotycznym szkoleniem a bezrobociem jest wolnością wyboru?

109. Data: 2013-09-29 21:36:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Sep 2013 21:11:43 +0200, Chiron napisał(a):

> Może i nie, jednak jeśli nie ma innego wyboru?

Ci, co tam szli na te kurdy, przynajmniej obiad dostawali :-/

110. Data: 2013-09-29 21:38:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Sep 2013 21:36:35 +0200, Ikselka napisał(a):

> Ci, co tam szli na te kurdy,

kursy

> przynajmniej obiad dostawali :-/

j.w.

Masz rodzić za wszelką cenę a reszta nas nic nie obchodzi.
Wrogi rodzinie totalitaryzm
Myślicie że "odpowiedzialny" kler zapłaci?
No i sie qra doigrala
Rosja ma problemy. Z nami.