Mordoklejki

11. Data: 2007-01-19 12:20:37

Temat: Re: Mordoklejki
Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka napisał(a):

> Szukaj "Ciągutki mlecznej" z Milanówka - białobrązowa krówka na
> brązowym tle - z "Wytwórni Cukierków L.Pomorski i syn".

U nas w Lublinie Solidarność rulezz ;) ciężko kupić ot tak cukierków
Mieszka bez wizyty w jakimś tfu hipermarkecie, już o krówkach z
Milanówka nie wspomnę.....

Pozdrawiam
Marg
--
>**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
Aksjomat Cole'a >**<

12. Data: 2007-01-19 12:25:54

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
s.com...

Panslavista napisał(a):
> Krówki w zasadzie są (i były)
> kruche...

Tylko te z Milanówka sa takie. Mmmmm...

Jak Ci tam?

Panslavista :-P)))

13. Data: 2007-01-19 12:52:04

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

marg napisał(a):
> już o krówkach z
> Milanówka nie wspomnę.....

Nawet nie widziałam ich w hipermarketach... Ale teraz aż popatrzę z
ciekawości.

14. Data: 2007-01-19 12:58:28

Od: "Oj co to bedzie" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Krówki w zasadzie są (i były)
> kruche...

Tylko te z Milanówka sa takie. Mmmmm...

Jak Ci tam?
----------
Sorry ze sie wpycham..
Krowki Milanow woze do Usraju na Pacyfik, oraz mieszanka Wedlowska...
Jan..

15. Data: 2007-01-19 14:09:57

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj co to bedzie napisał(a):
> Sorry ze sie wpycham..
> Krowki Milanow woze do Usraju na Pacyfik, oraz mieszanka Wedlowska...
> Jan..
Cześć, Janie! Mieszankę Wedlowską też baaardzo uznaję :-)
Gdzie kupujesz te krówki? - ja dotąd nie musiałam, bo dostawałam
regularnie - rodzinka je kupuje na miejscu w Milanówku, ale ja tu u
nas nie widzę...

16. Data: 2007-01-19 14:17:53

Od: EwA <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

marg napisał(a):

> A co rozumiesz przez słowo mordoklejka?? Ja uwielbiam krówki, które mają
> skorupkę, a w środku sa ciagnące i rozpływające się po ustach.... echh
> Ostatnio jadłam krówki Solidarności - tfu, do tej pory zęby mnie bolą ;)

Oj, nie wytrzymalam i sie odzywam :) Najwspanialsze sa _Krowki
opatowskie_. Wlasnie takie jak piszesz. Ja mam blisko do Opatowa i nie
moge sie opanowac, zeby nie kupowac wciaz wiecej i wiecej :-) takich
swiezutkich, jeszcze prawie cieplych :) A do tego sa tansze od innych.
Torebka 150 g -1,75zl
pozdr.
EwA

17. Data: 2007-01-19 14:30:52

Od: "Hau hau..." <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
.com...

Oj co to bedzie napisał(a):
> [...]
Gdzie kupujesz te krówki? - ja dotąd nie musiałam, bo dostawałam
regularnie - rodzinka je kupuje na miejscu w Milanówku, ale ja tu u
----------------
Dziwne, ale w markiecie...
Kupuje po pare kilogramow, i to nie droge sa.
Do tego mieszanka, i żubrowka..
Peace offering home for..

Jan

18. Data: 2007-01-19 14:32:57

Od: "Panslavista a vista" <s...@p...polska.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hau hau..." <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> rodzinka je kupuje na miejscu w Milanówku,

W Milanówku?
Ciekawe gdzie?

Panslavista a vista

19. Data: 2007-01-19 15:06:36

Od: "Oj co to bedzie" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista a vista" <s...@p...polska.pl> napisał w
wiadomości news:eoqkrm$obj$1@atlantis.news.tpi.pl...

> W Milanówku?
> Ciekawe gdzie?
>
> Panslavista a vista

Ja już napisałem gdzie..
W makiecie w moim miasteczku...
Na południu Polski..

20. Data: 2007-01-19 17:17:12

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kajetana_Kinga aka Słowotok napisał(a):

W zeszłoroczne wakacje trochę jeżdziliśmy po małych miasteczkach
we Francji (urocze ) w jednycm chyba Chamone nie wiem czy poprawnie
napisałem weszliśmy z żoną do sklepu ze zdrową żywnością i
takimi różnymi regionalnymi smakołykami. W tym sklepie prawie na
głównym miejscu stały sobie nasze polskie krówki, a cena około 30
Euro za kg. to nawet jak na ich ceny to dość wysoka.Przypominam sklep
ze zdrową organiczną żywnościa, czyli mordoklejki do niej zostały
zaliczone mimo swoich zgubnych wpływów na uzębienie, szczególnie to
sztyczne. Dla mnie tylko krówka mordoklejka te pozostałe to nie to.

Pozdrawiam Janusz

kardamon ?
przepis na parzonego stolca
Dobranoc moja kuchnio.