Morelowy Peeling do ciała St.Ives

1. Data: 2003-12-14 20:51:58

Temat: Morelowy Peeling do ciała St.Ives
Od: "Stella" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po raz n-ty dzisiaj ;-)

Marzy mi sie ten peeling juz od dluzszego czasu. Odwiedzilam wszystkie znane
mi sklepy z kosmetykami i niestety nie znalazlam. :-( Czy jakas krakowianka
wie moze gdzie to zdobyc? Za wszelkie info bardzo dziekuje.

pozdrawiam
stella

1. Data: 2003-12-14 21:26:29

Temat: Re: Morelowy Peeling do ciała St.Ives
Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stella <s...@n...gazeta.pl> wrote:
> Marzy mi sie ten peeling juz od dluzszego czasu. Odwiedzilam wszystkie znane
> mi sklepy z kosmetykami i niestety nie znalazlam. :-( Czy jakas krakowianka
> wie moze gdzie to zdobyc? Za wszelkie info bardzo dziekuje.

Widziałam w Geant, Rossmanie i Galerii Centrum (nie w Krakowie, ale
spróbuj, może trafisz).

a.
--
-------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
These audio-holics. These quiet-ophobics.

1. Data: 2003-12-14 22:56:18

Od: "iwona." <m...@p...onet.plSPAMIATKO> szukaj wiadomości tego autora

powinien byc w krakchemii, obecnej almie
sprawdze jutro dla pewnosci i dam znac

pozdrawiam
iwona.

[Soraya] Witaminowa Terapia Matująca