Morsowanie a reumatyzm

1. Data: 2007-09-08 08:14:55

Temat: Morsowanie a reumatyzm
Od: Ryszard <r...@d...use.my.ip> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Morsowanie - co myślicie o leczeniu reumatyzmu - i wszelkich z tego
wynikających dolegliwości stawowych za pomocą kąpieli zimowych w morzu
lub jeziorze?

Znacie kogoś kto to stosował i z jakim skutkiem? Czy istnieje wtedy
ryzyko pogłębienia choroby - czy może jest to możliwość polepszenia
swojego stanu - pozbycia się dolegliwości? W sieci jest bardzo dużo
pozytywnych informacji na ten temat.

Może ktoś z lekarzy czytających to forum by się wypowiedział?

Ryszard

2. Data: 2007-09-08 09:14:03

Temat: Re: Morsowanie a reumatyzm
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: News:fbtllv$11pr$...@n...mm.pl,
Od: Ryszard <r...@d...use.my.ip>
Było:
> Witam,
>
> Morsowanie - co myślicie o leczeniu reumatyzmu - i wszelkich z tego
> wynikających dolegliwości stawowych za pomocą kąpieli zimowych w morzu
> lub jeziorze?

Jeśli masz możliwość to zacznij w warunkach i środowisku kontrolowanym!
Przebadaj się u fachowca, zafunduj sobie komorę do krioterapii a dopiero jak
się okaże, że ci się nie pogarsza... że możesz... ;-) i ewentualnie że
pomaga to dopiero idź na żywioł :D
Muszę cię jednak zmartwić, dużo więcej przypadków leczy się ciepłem niż
zimnem.

--
Sławek SWP - Przy odpowiedzi na priv adres trzeba poprawić

3. Data: 2007-09-09 08:19:55

Od: Ryszard <r...@d...use.my.ip> szukaj wiadomości tego autora

Sławek SWP napisał(a):
> [...]
> że pomaga to dopiero idź na żywioł :D
> Muszę cię jednak zmartwić, dużo więcej przypadków leczy się ciepłem niż

Co do pozytywów, to znalazłem tak na szybko dwa takie:

http://morsy.vpc.pl/forum/post//130.shtml
http://www.gdynia.morsy.pl/lekarz.jpg

Ale jak dotąd nie mogę natrafić na odradzanie takiej praktyki zarówno
przez lekarzy jak też powiedziałbym tych, którzy doświadczyli tego.

Ryszard

4. Data: 2007-09-10 09:44:40

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: News:fc0abb$2ebc$...@n...mm.pl,
Od: Ryszard <r...@d...use.my.ip>
Było:

> [...]
>
> Ale jak dotąd nie mogę natrafić na odradzanie takiej praktyki zarówno
> przez lekarzy jak też powiedziałbym tych, którzy doświadczyli tego.

No to już tylko powinieneś sprawdzić swój, konkretny, niepowtarzalny,
jedyny, istotny, ważny (dla ciebie), wrażliwy przypadek. Musisz rozpocząć
przygotowania: gimnastyka, , wzmocnienie mięśni, oczyszczenie organizmu,
wychodowanie niezbędnej warstwy tłuszczu, chłodne prysznice, przyzwyczajenie
do niskich temperatur. Uniemożliwić kurcze mięśni poprzez kuracje
witaminowe, i magnezowo-potasowe - jeśli lekarz pozwoli.

--
Sławek SWP - Przy odpowiedzi na priv adres trzeba poprawić

kolano
Cena implantu przy mielopatii odcinka szyjnego
Jaki najlepszy słownik wielojęzyczny na Palmtopa
po hemisekcji!
Maciej Kot. Sztuka leczenia kolorem