Re: Motywacja

From: Grendel <n...@b...to.usenet>
Subject: Re: Motywacja
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Date: Wed, 10 Sep 2003 18:41:01 +0200

On Wed, 10 Sep 2003 15:49:52 +0200, bAnan wrote:

> uuu...jezeli to nie chwilowe "trudnosci techniczne" to wspolczuje

ta klasa akurat ma w tygodniu 4x informa + 2x technologie informacyjne.

> takie lekcje sa jednak nieciekawe dla uczniow i stosunkowo meczace dla
> nauczyciela

dziś im zrobiłem netykietę i ustaliłem, że za jej łamanie dostaną pałę ;-)
już obmyślam zadanie dla nich podobnie jak ostatnio z wyszukiwania
informacji....

> ktora klasa jesli mozna zapytac? czyzby pierwsza "z biegu" tak naciskala ;)

no ;-)... Są dwie dziewczyny, których pęd do integrowania się, trochę mnie
przeraża ;-)))

--
Grendel