Mówiłem że byli nienormalni.

21. Data: 2013-06-29 12:17:14

Temat: Re: Mówiłem że byli nienormalni.
Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-29 09:04, zdumiony pisze:

> Chciałbyś to robić z dwunastką???

Już się wypowiadałem na ten temat - nawet 15-16 latka mnie nie pociąga.
Po prostu widzę w niej dziecko a nie obiekt swojego seksualnego pożądania.

Natomiast bardziej na miejscu by było twoje pytanie - czy ta dwunastka
chce "to" robić. Jeżeli czuje taka potrzebę to jakie mamy, my obcy dla
niej ludzie moralne prawo jej tego zakazywać?

22. Data: 2013-06-29 13:02:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Jun 2013 12:17:14 +0200, Trybun napisał(a):

> Natomiast bardziej na miejscu by było twoje pytanie - czy ta dwunastka
> chce "to" robić. Jeżeli czuje taka potrzebę to jakie mamy, my obcy dla
> niej ludzie moralne prawo jej tego zakazywać?

A jesli "dwunastka" CHCE poderżnąć Ci gadło? - zakażesz?
:-]
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

23. Data: 2013-06-29 13:14:56

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To zapytaj niemowlaka czy chce się prostytułować, ...utopisto. Prawo to też prawa
ludzkie, czyli mają dbać o twoje bezpieczeństwo bo gdyby ich nie było już by ci ktoś
łeb z magnum rozwalił ty tyranio.

24. Data: 2013-06-29 20:04:22

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-29 13:14, LaL pisze:
> To zapytaj niemowlaka czy chce się prostytułować, ...utopisto. Prawo to też prawa
ludzkie, czyli mają dbać o twoje bezpieczeństwo bo gdyby ich nie było już by ci ktoś
łeb z magnum rozwalił ty tyranio.

Znowu argument z niemowlakiem.. No niestety widzę że nawet i Ty nie
dałbyś rady żyć bez zakazów i nakazów wymyślanych dla trzymania w ryzach
pospólstwa. A może jednak dałbyś, tylko bariera do samodzielnej oceny
stanu faktycznego jest za gruba.

Mój łeb, moja sprawa, może kula w łeb byłaby lepszym rozwiązaniem niż
wegetacja w chomącie i z kagańcem absurdu założonym na ryj, w oparach
zakazów i nakazów.

25. Data: 2013-06-29 20:05:29

Od: Trybun <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-29 13:02, Ikselka pisze:

> A jesli "dwunastka" CHCE poderżnąć Ci gadło? - zakażesz?
> :-]

Podrzynanie gardła ma się nijak do potrzeby udzielania zgody na seks
dwunastolatce przez obcych jej ludzi. :-P

26. Data: 2013-06-29 20:13:22

Od: "------------->" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-29 20:04, Trybun pisze:

> Mój łeb, moja sprawa, może kula w łeb byłaby lepszym rozwiązaniem niż
> wegetacja w chomącie i z kagańcem absurdu założonym na ryj, w oparach
> zakazów i nakazów.

podaj przykład co ty byś chciał(poza chomątem i kagańcem) a co
jezd kulturowo zabronione. bo jakoś
zdajesz się niedurny a z takim durniem
gadasz. hę? śmiało
--
http://tnij.org/v7xb

27. Data: 2013-06-30 06:10:39

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To jedź do dżungli kiwać się na bambusach z małpami jak ci cywilizacja nieodpowiada a
dzicz bezprawna jest ok.

28. Data: 2013-06-30 06:13:46

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ty twierdzisz że jak gwałcić nie możesz to jesteś uciskany.

Uroki tej religii mnie powalają.
Definicja śmierci...
Pokłosie.
Chore.