Moze Was dobije

1. Data: 2002-11-17 16:45:37

Temat: Moze Was dobije
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

...tak wlasnie sobie mysle...hehehehe

ktos na patchworkowej (poczwarkowej) grupie podrzuccil adres do
Christmas gifts, w j. ang to cholerstwo jest, ale jakby kto
reflektowal na rozne pomysly suwenirow smiatecznych to prosze
bardzo (usalui tlumacza moga nastapic pozniej, to tez tylko jakby
co, hehehe0

http://www.mindspring.com/~panin/UFO-rphanage/quick_
gifts.htm

na koncu jest link do kurczaka - poduszeczki na szpilki. moja
przyjaciolka na spotkanie duze zrobila ich cale pudlo - PIEKNE!!
w srodku maja byc albo trociny albo piasek (piasek ostrzy szpilki
/igly), ale nie musza byc jak chce sie tylko kurczaki dekoracyjne
- skrot do kurczakow:
http://www.reddsquare.com/quilt/chix/

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-17 20:03:20

Temat: Re: Moze Was dobije
Od: "Irene" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> schrieb im Newsbeitrag

> ktos na patchworkowej (poczwarkowej) grupie podrzuccil adres do
> Christmas gifts, w j. ang to cholerstwo jest, ale jakby kto
> http://www.mindspring.com/~panin/UFO-rphanage/quick_
gifts.htm

Krysiu, ja Cie bardzo prosze, zlituj sie! ;-)))) bo ja "siedze" na
modemie... ale i tak wlaze i ogladam :-)) Chyba trzeba Internet przez
satelite sobie zalatwic...

> na koncu jest link do kurczaka - poduszeczki na szpilki. moja
> przyjaciolka na spotkanie duze zrobila ich cale pudlo - PIEKNE!!
> http://www.reddsquare.com/quilt/chix/

Ogladajac te kurczaki przypomnialy mi sie takie "dzwony" na czajnik do
zaparzania herbaty :-) kiedys byly takie... Hehe, juz widze ze taki kurczak
(raczej kura :-)) siedzi na czajniku i herbatke nam grzeje.... i do tego w
komplecie lapki do garow :-)))

Pozdrawiam serdecznie
Irena

1. Data: 2002-11-18 09:04:56

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk
> napisal w wiadomosci news:tmhftu0ppdein26qbj1l2kuerd558ssdvq@4ax.com...
> ...tak wlasnie sobie mysle...hehehehe
> Krysia

i vice versa...po Twojej informacji:"a jak szmatki do lapania to pot
holders,"pogooglowalam sobie po nich,i Ursyn sie zahaczyl na czesc ogladania
i powiedzial, cytuje: Krysine lapki zawsze mi sie bardzo podobaly, ale po
obejrzeniu tego co jest w sieci, stwierdzam, ze Krysia jest genialna- bo jej
lapki patchworkowe to istne arcydziela...hehehe
i jak Ci teraz?? :-))))

Jola L-L

1. Data: 2002-11-18 10:16:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Nov 2002 10:04:56 +0100, "Jola L-L"
<j...@i...pl> wrote:

> [...]
>obejrzeniu tego co jest w sieci, stwierdzam, ze Krysia jest genialna- bo jej
>lapki patchworkowe to istne arcydziela...hehehe

zaprowadz faceta do okularnika....
jak mi teraz? glupio...

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-18 10:23:19

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci
> zaprowadz faceta do okularnika....

byl i posiada...

> jak mi teraz? glupio...
> Trys

a ja sie ciesze, ze mam taka zdulna ;-) kulezanke :)))

Jola L-L

1. Data: 2002-11-18 14:50:52

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...tak wlasnie sobie mysle...hehehehe

A to sie mylisz. Zaaplikowalam sobie szczepionke uodporniajaca na Twoje
pokusy. Teraz kus, kus kusicielko, nic z tego.

Pozdrówka

Ela

Ps. Dorzuc cos jeszcze :)))))

Ela

1. Data: 2002-11-18 14:57:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Nov 2002 11:23:19 +0100, "Jola L-L"
<j...@i...pl> wrote:

> [...]
>wiadomosci
>
>byl i posiada...

>a ja sie ciesze, ze mam taka zdulna ;-) kulezanke :)))

ja tam nie jestem zdolna, TY jestes zdolna. i to JA mam zdolnom
kolezankie

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-18 16:11:39

Od: "Irene" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ela0626" <e...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag

> A to sie mylisz. Zaaplikowalam sobie szczepionke uodporniajaca na Twoje
> pokusy. Teraz kus, kus kusicielko, nic z tego.

Mozna cos blizej o szczepionce? ;-)) Czy to nie jakas nowa robotka
przypadkiem? ;-)))

> Ps. Dorzuc cos jeszcze :)))))

Alez Ty zachlanna jestes! ;-))) Udalo Ci ie wszystko przegladnac?? O, teraz
wiem kto tu wiadro czasu dostal! ;-)))))

Pozdrawiam serdecznie
Irena

1. Data: 2002-11-18 17:33:57

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Nov 2002 15:50:52 +0100, "ela0626" <e...@o...pl>
wrote:

>A to sie mylisz. Zaaplikowalam sobie szczepionke uodporniajaca na Twoje
>pokusy. Teraz kus, kus kusicielko, nic z tego.

> [...]

nie iwerze w sordki anty-robotkowe, zwyczajnien ie wierze...bylas
na chodniczkach i dywnikach?? (rug hooking) .? jak nie to sio!
juz porsze guglnac

Krysia
>Ela

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-18 20:29:16

Od: "ela0626" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozna cos blizej o szczepionce? ;-)) Czy to nie jakas nowa robotka
> przypadkiem? ;-)))

Szczepionka jest wieloskladnikowa.
Przede wszystkim lista obrazków które musze NATYCHMIAST JUZ wykrzyzykowac -
dosc dluga. Krysia podaje nowy adresik a ja szybciutko na monitorek wrzucam
jeden z tych obrazków. Popatrze, popatrze, przechodzi ochota na dziela
Krysi.
Frywolitki jako drugi skladnik - tez pilne - lista dosc dluga - kilka
serwetek zaczetych.
Pod reka kilka pisemek z serwtami szydelkowymi - cos mnie naszla ochota.
Pod siedzeniem kilka kilogramów wloczek na obiecane i zaplanowane swetry -
cos jakby mole zaczyna mi juz latac po mieszkaniu.
Na dodatek - przy komputerze coraz wiekszy stos pracy - tej zarobkowej.
Skladnik zasadniczy - licznik polaczen - jakos tak szybko te godzinki
uciekaja, nie wiem czy wystarczy pieniazków dla telekomunikacji naszej
kochanej.
A najwazniejszy argument - grozi mi staly rozklad pozycia malzenskiego - maz
zaniedbany, obraz dziecka gdzies sie zatarl w pamieci. Dobrze ze mieszkanko
jeszcze pachnie remontem, to nie musze latac z miotla (zeby odkurzyc nie
odleciec).
Jak tu sie nie uodpornic na te cudenka?

> Alez Ty zachlanna jestes! ;-))) Udalo Ci ie wszystko przegladnac?? O,
teraz
> wiem kto tu wiadro czasu dostal! ;-)))))
Nie, wszystkiego nie dalam rady. Na swoje nieszczescie musze jeszcze chodzic
do pracy i udawac ze jeszcze mieszkam w tym domu. Choc chyba jednak czesciej
bywam na róznych stronkach które podsylaja kusicielki.
A tego wiaderka nie dostalam. Chyba ktos podprowadzil.
Krysiu, wyslij jeszcze raz.

Pozdrawiam

Ela

chyba bedzie nowy obrusik