Re: Moze cos o slubie i...

1. Data: 2000-01-21 09:30:52

Temat: Re: Moze cos o slubie i...
Od: t...@c...com.pl (Magdalena Tokarska) szukaj wiadomości tego autora

----------

> Moze powiecie mi po co ludzie sie pobieraja?.
> kosmo

------------
Tez sie nad tym ostatnio zastanawialam (bo slub majaczy na horyzoncie...).

Moje typy:
*tradycja!
*wzgledy formalne (wspolnota majatkowa itp)
*moze chec takiego powaznego potwierdzenia tego zwiazku...

cholefcia, to wcale nie jest proste pytanie...
Pozdrawiam,
Mt

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-21 10:27:58

Od: "kosmo" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz racje, to jest trudne pytanie. Sama jestem mezatka i zastanawiam sie
co to zmienilo w moim zyciu? Wlasciwie nic. Wiec po co tyle zamieszania o
nic. Dochodze do takiego etapu zycia, ze wydaje mi sie to bez wiekszego
znaczenia
kosmo

Magdalena Tokarska <t...@c...com.pl> napisał(a) w artykule
<9...@g...newsgate.pl>...

1. Data: 2000-01-21 14:07:48

Temat: Odp: Moze cos o slubie i...
Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kosmo <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01bf63f9$e94b5ca0$342ba0d4@default...
> [...]
> co to zmienilo w moim zyciu? Wlasciwie nic. Wiec po co tyle zamieszania o
> nic. Dochodze do takiego etapu zycia, ze wydaje mi sie to bez wiekszego

W moim przypadku małżeństwo pociągnęło za sobą wiele zmian. Staliśmy się
bardziej otwarci na siebie, lepiej wyglądają nasze rozmowy, jest więcej
pewności w związku (poprzednią zmorą - bardzo nieuzasadnioną było, że on
może w każdej chwili odejść).
Dla mnie ta oficjalna deklarajca chęci spedzenia ze sobą całego życia jest
czymś ważnym.
A przed ślubem mieszkaliśmy razem ponad rok.

Asmira

Re: Moze cos o slubie i...
Moze cos o slubie i...
Re: Pornografia na stronach WWW