Moze jest tu ktoś z Krakowa ...

1. Data: 2006-04-11 10:24:43

Temat: Moze jest tu ktoś z Krakowa ...
Od: "artek" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w Krakowie mógłbym kupić, skrzynki, takie na balkon, ale nie osłonki
jak to sprzedają np. w Castoramie tylko skrzynki drewniane do wsypania do
nich ziemi. Chciałbym kupić takie o długości 1.40 m i wysokości 23 cm. Może
sklep a jak nie to jakiś stolarz, może w okolicy Krwodrzy ...
Poza tym nigdzie w Krakowie nie mogę znaleść okrągłych donic takich żeby
miały w podstawie 30 cm i były ( uwaga ! ) wysokie na 1 m.

Może ktoś jest w temacie i pomoże

2. Data: 2006-04-11 10:29:45

Temat: Re: Moze jest tu ktoś z Krakowa ...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.don-plast.com.pl/?a=product

3. Data: 2006-04-11 10:32:02

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

artek napisał(a):
> [...]
> Poza tym nigdzie w Krakowie nie mogę znaleść okrągłych donic takich żeby
> miały w podstawie 30 cm i były ( uwaga ! ) wysokie na 1 m.

W Castoramie widziałam ostatnio własnie drewniane i to takie duze

--
Gosia

4. Data: 2006-04-11 16:02:10

Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Castoramie widziałam ostatnio własnie drewniane i to takie duze

Ja też widziałem, ale straszna drożyzna. Skrzynka o wymiarach ok 0,5 x 0,5 x
0,5 m ponad 100 zł.
--
pzdr
bluszcz

5. Data: 2006-04-12 09:42:23

Od: "artek" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też widziałem, ale straszna drożyzna. Skrzynka o wymiarach ok 0,5 x 0,5
> [...]
==============
Właśnie o to chodzi że te co były to skrzynki na balkon to tylko były
oslonki na plastikowe skrzynki które ma się włożyć do wenątrz (wymiary też
nie te co chcę) a reszta to dużo większe drewniane donice - po horendalnych
cenach...
stąd właśnie czy jest gdzieś coś porządnego i taniej ?
a może jakiś stolarz czy coś takiego?
W jaki sposób rozwiązać to że chcę 5 skrzynek na balkon o dł. 1.40 m,
głębokości 23 cm. i 5 donic, mogą być drewniane (albo w tym przypadku
okrągłe i plastikowe, ale! - o wyskości 1 m i niezmiennej średnicy 30 cm.

Poszukiwacz

6. Data: 2006-04-13 10:50:11

Od: "YOU_rek" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> stąd właśnie czy jest gdzieś coś porządnego i taniej ?

> Poszukiwacz

Takie, to tylko w ERZE

Pozdr. ;)
YOU_rek

7. Data: 2006-04-13 14:46:04

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Apr 2006 12:50:11 +0200, YOU_rek napisał(a):

> [...]

Nikt nie odpowiada, to ja podpowiem.
Nie w Krakowie, ale kawałek od miasta przy zakopiance (jadadąc z Krakowa
po lewej stronie) jest taka firma, która robi różne cuda z drewna.
Miejscowość Gaj. Siedziba jest chyba gdzieś chyba w Nowym Targu, ale tam na
miejscu można kiedyś było zamwiać wszystko wedle życzenia. Schody,
parapety, poręfcze, doniczki, huśtawki i bógwicojeszcze.
Pogooglaj bo mają stronę w necie, zawsze można zadzwonić i dopytać.
No i blisko jest spora szkółka, głównie iglaste.
A jak się mocniej rozpędzisz, to kilka km dalej w kierunku na
Bielsko-Cieszyn jest szkółka w Krzywaczce Państwa Szewczyków, której to
bliskości połowa grupy frakcji południowej zazdrości.

Pozdrawiam,
Marta

--

http://tabaza.sapijaszko.net/