zasilanie siewek

1. Data: 2006-04-11 07:50:37

Temat: zasilanie siewek
Od: "Janusz" <j...@s...sm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Doniczki plastikowe napełniłem podłożem, włoknem z orzecha kokosowego pn.
COCO-GRUNT (F-ma Ceres Intern.), ułożyłem nasiona dyni, kabaczka i cukinii,
przykryłem tym samym, podlewam.
Po 5 dniach zaczęły kiełkować! W maju wysadzę do gruntu.
Proszę o poradę:
1. Czy dobrze robię
2. Czy i czym nawozić wschodzące roślinki (nazwałem je siewkami, chyba
błędnie), do czasu wysadzenia do gruntu?
Z kiełkującą nadzieją
Janusz(W.)

2. Data: 2006-04-11 07:59:21

Temat: Re: zasilanie siewek
Od: tomek <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro wykielkowaly to znaczy ze dobrze robiles. Ja bym tego nie nawozil,
ale skoro czujesz taka potrzebe to zastosuj jakis nawoz typu Biohumus,
na bazie wydalin dzdzownic
Pozdrawiam
tomek

WSPOMNIENIE