Może ktoś widział może ktoś wie.

1. Data: 2008-05-23 15:53:56

Temat: Może ktoś widział może ktoś wie.
Od: "Bogusław Pazorek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
W tym roku mój piękny trawnik nie jest już taki piękny.Pojawiły sie żółte
końce źdźbeł.Tworzy to takie plamy ok.30-40cm średnicy.
Wygląda to tak:
http://picasaweb.google.cz/bpskipper/ChoraTrawa?auth
key=te4aBB2I3ww
Wierzę, że znajdzie sie specjalista, który wie co to i poradzi coż na to.
dziękuję
Bogusław

2. Data: 2008-05-24 13:25:48

Temat: Re: Może ktoś widział może ktoś wie.
Od: lopez <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Pazorek pisze:
> [...]
key=te4aBB2I3ww
> Wierzę, że znajdzie sie specjalista, który wie co to i poradzi coż na to.

Aearcja, wertykulacja zrobiona ?? Nawozik sypnięty ??
Zgaduję, że trawnik posiany w zeszłym sezonie i rok temu był piękny,
zielony ??

pzdr
lopez

3. Data: 2008-05-24 15:44:42

Od: "Bogusław Pazorek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

lopez <l...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> >

> Aearcja, wertykulacja zrobiona ?? Nawozik sypnięty ??
> Zgaduję, że trawnik posiany w zeszłym sezonie i rok temu był piękny,

A właśnie, nie dodałem. Wertykulacja jest robiona co roku.Nawożony
systematycznie, koszony co tydzień, podlewany w razie potrzeby.Trawnik ma 4
sezon.Po śniegu przykrywającym go w zimie nikt nie chodzi.
Bogusław

4. Data: 2008-05-25 11:25:28

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Pazorek" <b...@g...pl> napisał w
wiadomości news:g16pak$bhv$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
key=te4aBB2I3ww
> Wierzę, że znajdzie sie specjalista, który wie co to i poradzi coż na to.

Masz może jakieś zwirzaki które posikują na trawniku ?
Jeśli nie, to zbierz źdźbła przyschniętej trawy z korzeniem i podejdź
do najbliższej Stacji Ochrony Roślin. Tam ją obadają i rozpoznają co jej
dolega.

Pozdrawiam - Jagoda

5. Data: 2008-05-25 20:51:09

Od: "Adam" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możliwe, że to Rizoktonioza traw http://www.ihar.edu.pl/choroby_traw.php

DESZCZU...
Co to za chwast i jak go zwalczyć?
Program do projektowania ogrodow wodnych
złotokap
"włochata" nektaryna