Może nawet ubliża?

1. Data: 2015-06-22 18:47:22

Temat: Może nawet ubliża?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

http://pikio.pl/szwecja-chca-zakazac-slowa-dziewica-
bo-dyskryminuje/

--

Chiron

2. Data: 2015-06-22 19:01:56

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Jak ostatnio prawicowce publikowały jedyną prawdę ze szwecji to podobno mężczyźni
mieli sikać jak kobiet, potem jak ktoś dopadł tekst po angielsku okazało się że jakaś
firma to postulowała bo pracownicy nie trafiali do kibelka tylko obok. Tacy jesteście
zawsze wiarygodni ze swoją katolicką obłudą.

3. Data: 2015-06-22 19:02:51

Temat: Re: Może nawet ubliża?
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2015 18:47, Chiron pisze:
> http://pikio.pl/szwecja-chca-zakazac-slowa-dziewica-
bo-dyskryminuje/

znowu palaczy sie czepiaja?

--
gazebo

4. Data: 2015-06-22 19:14:19

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 22.06.2015 18:47, Chiron pisze:
> http://pikio.pl/szwecja-chca-zakazac-slowa-dziewica-
bo-dyskryminuje/

znowu palaczy sie czepiaja?

Nie, masz pokaz propagandy jak za komuny, zły upadły zachód , karły reakcji
cywilizacji burżuja. Znać tekst po angielsku a zobaczysz coś innego zupełnie . Nawet
się domyślam co .

5. Data: 2015-06-22 23:05:36

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Rewolucja <s...@g...com> wrote:
> [...]
> trafiali do kibelka tylko obok. Tacy jesteście zawsze wiarygodni ze swoją katolicką

To samo było niedawno jak oburzali sie ze "syn" z "ojcem" ślub wziął... Jak
się wczytałem w oryginał zamiast słuchać sensacyjnych opowieści
kościółkowych dewotek to się okazało, że prawda była mniej sensacyjna...

6. Data: 2015-06-23 06:09:38

Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
- ukryj cytowany tekst -
Rewolucja <s...@g...com> wrote:
> [...]

się wczytałem w oryginał zamiast słuchać sensacyjnych opowieści
kościółkowych dewotek to się okazało, że prawda była mniej sensacyjna...

Oni robią to samo co propaganda komunistyczna, jakich bzdur się nasłuchaliśmy za
komuny o tym obrzydliwym zachodzie.....a ludzie kopyta łamali aby zwiać. Kler to jest
czarny stalin i robią to samo co za komuny, zachód cywilizacja zła, fałszują,
zakłamują.

7. Data: 2015-06-24 01:18:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Jun 2015 18:47:22 +0200, Chiron napisał(a):

> http://pikio.pl/szwecja-chca-zakazac-slowa-dziewica-
bo-dyskryminuje/

Jakiż to chłopiec piękny i młody,
jakaż to obok... O szlag!
;-PPP
--
XL
http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kont

8. Data: 2015-06-24 05:04:36

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Artykuł jest fałszem, bo żadna edukacja seksualna nie dyskryminuje dziewictwa, widać
kto to pisał, jak mu edukacja seksualizuje, ktoś zaburzony, bo edukacja uczy, a
wiedza powoduje podniesienie wieku inicjacji czy wybór dziewictwa. Bo ta osoba jest
świadoma, nie idzie za owczym pędem chłopców czy pornosami, że trzeba to zrobić. W
Polsce jest z tym problem bo nie ma edukacji seksualnej i młodzi mówią.....rany ona
ma jeszcze simlocka ( dziwictwo).. z nią coś jest nie tak, wariatka chyba..... Tym
samym takie szantaże powodują że gimnazjaliski dają dupy, bo trzeba a nie dlatego że
chce. Edukacja pozwoliłaby zrozumieć ten mechanizm i podjąc wybór właściwy. Dlatego
od razu widać śmierdzącego katola który fałszuje treść, typowe dla propagandy dla
takich debili jak ikselka czy ty.

9. Data: 2015-06-24 06:42:26

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rewolucja" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> [...]
>okazało się że jakaś firma to postulowała bo pracownicy nie trafiali do
>kibelka tylko obok. Tacy jesteście zawsze wiarygodni ze swoją katolicką

Chirek kiedyś wyskoczył z sensacja, ze na zachodzie zakazali sprzedaży
pocztówek świątecznych i nakazali neutralne światopoglądowo. Oczywiście była
to chiron (gówno) prawda.

10. Data: 2015-06-24 07:00:17

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

bo-dyskryminuje/

> Jakiż to chłopiec piękny i młody,
> jakaż to obok... O szlag!
> ;-PPP

O ile pamiętam, to prof.Pawłowicz wyraziła zdiziwenie, jak dowiedziała się,
że Szwedzi zdecydowanie nie lubią dziewić i zapytała, czy wolą szmaty.
Strasznie się zaperzyli nasi salonowcy- robiąc nawet jakiś marsz szmat
(wpisujący się w podobny ruch międzynarodowy). Tyle, że na tym w Polsce
sporo było...panów różnej płci:-)

--

Chiron

Jaki kościół takie świeczniki
Jaki kościół takie świeczniki...
Mnie to nie zdziwiło...
Co to jest obcowanie z szatanem?
Moje życie TEŻ est naprawdę bardzo, bardzo fascynujące 3-|