Męskość.

1. Data: 2015-06-22 20:02:13

Temat: Męskość.
Od: Rewolucja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mężczyźni którzy mają problem z męskością boją się kobiet, są agresywni do nich, chcą
dominować, niedojrzeli do bycia mężczyzną i jak pokazują polskie badania, już 10%
facetów żeni się z ukrainkami, rosjankami, chinkami nawet, bo one są jeszcze takie
gdzie to ona jest mu podporządkowana, posłuszna, on ją dominuje, a ona cierpliwie
znosi.
Co mnie cieszy, tak właśnie ich wmanewrował kler, który panicznie boi się cipy i
nienawidzi kobiet, w tą role zakomlepsionego małego debila co się nad kobietą nadyma.
W skrajnych przypadkach, facet rucha dzieci bo jest na tak niskim poziomie
dojrzałości że na ich fazie rozwojowej, czyli jest typowym gnojkiem zdziwionym że mu
się wąs pojawił, więc i na kobietę dojrzałą reaguje jak na nauczycielkę matematyki
gdy nie odrobił pracy domowej. W tym przypadku wogóle nie ma męskości.
To są mężczyźni podrabiani czy farbowani, podszywający się pod mężczyzn, gdyż
mężczyzna prawdziwy uwielbia kobiety, dojrzał do roli mężczyzny, nie jest lękliwym
chłystkiem z zaburzonym obrazem męskości i tym samym również homofobem, bo on znowu
się czegoś boi, jakiego napadu na niego, bo wewnętrznie ma problemy z męskością,
czyli kręgosłupem męskości która się nie lęka.
Znowu prawdziwy mężczyna który nie jest gnojkiem uwielbia kobiety wyzwolone, które
dają jego męskości pełną kobiecość, a nie jakieś podrabiane lękliwe kobietki jak
ikselki, która boi się być kobietom i nie umie dać kobiecości mężczyźnie, bo jej
kościół nie pozwolił na rozwój osobisty i ona jest posłuszna, zdominowana i nie dla
prawdziwego mężczyzny, tak podrabiana lękliwa kobiecość, farbowana kobiecość.

2. Data: 2015-06-25 18:27:34

Temat: Re: Męskość.
Od: ruski szpieg <r...@y...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.06.2015 o 20:02, Rewolucja pisze:
> już 10% facetów żeni się z ukrainkami, rosjankami, chinkami nawet,
Ja też chętnie, byle miała 18 lat. Polki mają kosmiczne wymagania i wolą
dawać dupy Niemcom.

3. Data: 2015-06-25 23:55:22

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ruski szpieg
> [...]
> już 10% facetów żeni się z ukrainkami, rosjankami, chinkami nawet,
Ja też chętnie, byle miała 18 lat. Polki mają kosmiczne wymagania i wolą

Zdanie wewnętrznie sprzeczne, bo jak baba wyzwolona to wiele sama robi więc jest
odciążeniem, jak baba tradycyjna to wisi na facecie i on ma dodatkowe obowiązki bo
jeszcze z nią się użerać. Ale patologia która chce dominować i baba ma być jak worek
kartofli,no to kochany worek sam nie chodzi, trzeba nosić.

4. Data: 2015-06-26 08:56:17

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruski szpieg" napisał w wiadomości grup

>Ja też chętnie, byle miała 18 lat. Polki mają kosmiczne wymagania i wolą
>dawać dupy Niemcom.

Raczej ty masz niskie wymagania, skoroś skupiony na braniu dupy wyłącznie.

5. Data: 2015-06-30 08:15:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rewolucja <s...@g...com> Wrote in message:
> [...]
prawdziwego mężczyzny, tak podrabiana lękliwa kobiecość, farbowana kobiecość.

Już ty się bój mojej lękliwej kobiecości, huncwocie ty. A o
prawdziwych mężczyznach pojęcie masz z żydowskiego gugla jedynie,
narzędzia do odmóżdżania takich jak ty.
--
XL

6. Data: 2015-06-30 08:43:01

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Dominacja w związku to niedojrzałość emocjonalna, to bardzo widać po księżach jak
kobietom chcą narzucać pozycje czołgająco-klęczącą-zamiotną, wojna z Gender. To jest
efekt niedojrzałosci z braku relacji, u nich to najbardziej widać, tym samym ta
męskość jest chwiejna, nie jest pewna siebie, aby dać kobiecie przestrzeń do
decydowania, czyli partnerstwa. Ktoś kto nie widzi granicy gdzie kończy się jego ego
i narzuca swoje innej osobie jest niedojrzały emocjonalnie, taki wewnętrzny gnojek co
nigdy niedojrzał, bo dojrzałość to zdawanie sobie sprawy z granicy swojego ego. Tym
samym daje przestrzeń drugiemu, by jej kobiecość weszła w relacje z jego męskością,
ta męskość dojrzała pragnie wręcz tej kobiecości rozkwitłej, a jak ma rozkwitnąć
kobiecość jak jej na to niedojrzałość nie pozwala, bo boi się cipy .? To samo przy
homofobi ten facet nie jest pewny męskości jeśli homo go obecnością atakuje.

Może nawet ubliża?
Jaki kościół takie świeczniki
Jaki kościół takie świeczniki...
Mnie to nie zdziwiło...