Moze troche OT, ale coz - raz sie (z reguly) za maz idzie

1. Data: 2003-02-17 09:27:32

Temat: Moze troche OT, ale coz - raz sie (z reguly) za maz idzie
Od: "Anna Deregowska" <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Co prawda do kwietnia jeszcze daleko, ale zaczynam juz powoli zapraszac na
swój slub. I pomyslalam, ze po ponad roku znajomosci... W kazdym razie -
jezeli któras z Was bedzie miala czas i ochote to serdecznie zapraszam na
swój slub 26.04.2003 do kosciola na ul. Cechowej 40 w Krakowie o godz.
16:00.

Pozdrawiam
Aneczka (Kraków)
GG 155657

1. Data: 2003-02-17 09:37:06

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

serdecznie Ci, Aniu, gratuluje ! ja 2 razy szlam za maz (hi,hi) - ale za
tego samego faceta. raz w 2001 (cywilny) i za poltora roku w 2002
(koscielny). oczywiscie 2 razy nerwy, ale tez podwojne zyczenia. u mnie to
chyba wszystko bylo nietypowo. na obu slubach byli tylko rodzice, rodzenstwo
i babcie, a zamiast wesela podroz poslubna do turcji. zycze ci wszystkiego
najlepszego na nowej drodze zycia.

maja (Rzeszow)
ps. moze podzielisz sie jakims ladnym zdjeciem, jak juz bedzie po wszystkim
?

1. Data: 2003-02-17 10:55:36

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Deregowska" <a...@k...ae.krakow.pl> napisał w
wiadomości news:b2q9ur$gnv$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> jezeli któras z Was bedzie miala czas i ochote to serdecznie zapraszam na
> swój slub 26.04.2003 do kosciola na ul. Cechowej 40 w Krakowie o godz.

no to wielkie gratulacje, mam nadzieje, ze przygotowania beda przyjemne,
ceremonia jeszcze bardziej, no , nie mowiac juz o tych wszystkich latach
po!!!
Oby Ci pogoda dopisala.
Ja niestety nie bede w Krakowie w kwietniu, ale postaram sie nie zapomniec,
ze wtedy bierzesz slub!!!!

calusy
Wkn

1. Data: 2003-02-17 10:57:29

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No to na razie zycze owocnych przygotowan :)

Magda, ktora slubowala we wrzesniu zeszlego roku :)

P.S. A znasz forum weselne?

1. Data: 2003-02-17 12:04:17

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki....zapisałam w notatniku.:))))
postaram sie przyjść

..pozdrawiam z Krakowa............Bos

1. Data: 2003-02-17 12:26:35

Od: "Iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jezeli któras z Was bedzie miala czas i ochote to serdecznie zapraszam na
> swój slub 26.04.2003 do kosciola na ul. Cechowej 40 w Krakowie o godz.

Nooo, gratulacje!
Oby słoneczko Ci (Wam) w życiu nieustannie świeciło!
Pozdrawiam,
Iweczka (co to ślub w kwietniu miała, tylko trochę dawnawo)

1. Data: 2003-02-17 12:26:48

Od: b...@s...be (Beata Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zapraszam na
> swój slub 26.04.2003 do kosciola na ul. Cechowej 40 w Krakowie o

Zycze duzo szczęscia Aniu z checia zobaczylabym Kraków ale troche
za daleko . :-)))
Beata

1. Data: 2003-02-17 15:55:28

Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

> jezeli któras z Was bedzie miala czas i ochote to serdecznie zapraszam na
> swój slub 26.04.2003 do kosciola na ul. Cechowej 40 w Krakowie o godz.
> 16:00.

wszystkiego naj naj - i zeby po slubie bylo tylko lepiej - bo zazwyczaj jest
jak w kawale:-)

Kobiety wychodza za maz z nadzieja, ze ich mezczyzna sie zmieni.
Mezczyzni zenia sie z nadzieja, ze ich kobiety sie nie zmienia.

to tak na odprezenie:-)

w kazdym razie jeszcze raz wszystkiego naj naj - i prosze raz jeszcze o
przypominajke na kilka dni przed:-) - chetnie sie zjawie!

ania
www.koncepcja.aem.pl
Krakuf
kompromis F650 CS

1. Data: 2003-02-17 18:34:44

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Anna Deregowska wrote:
> [...]
> jezeli któras z Was bedzie miala czas i ochote to serdecznie zapraszam na
> swój slub 26.04.2003 do kosciola na ul. Cechowej 40 w Krakowie o godz.

No prosze prosze, dzien przed moja pierwsza rocznica :))))

Gratulacje!
Jak bede w Kraku, to z przyjemnoscia przyjde :)

pozdrawiam cieplutko
drzewko

1. Data: 2003-02-17 18:39:12

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

maja wrote:
> serdecznie Ci, Aniu, gratuluje ! ja 2 razy szlam za maz (hi,hi) - ale za
> tego samego faceta. raz w 2001 (cywilny) i za poltora roku w 2002
> (koscielny).

:)
Ja tez bralam dwa razy, tez z tym samym :)
A cywilny bralam w sylwestra i dostalismy z moim Kochaniem takiej
glupawki, tak ze malo co nas pani sedzina (???) nie wyrzucila :)
Znajomi do dzis wspominaja przedstawienie, jakie zrobilismy.

Pozdrawiam cieplutko
drzewko

Rama do napinania filetu
skany- niech czyta, kto zamawiał ;)