nadruk na koszulkę

1. Data: 2003-02-16 15:13:04

Temat: nadruk na koszulkę
Od: "Kamiles" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

orientuje się ktoś ile kosztuje kartka A4, z materiałem który żelazkiem
przytwierdza się do koszulki?? Np. żebym móg powycinać KAMILES i poszpanować
w szkole ;) jakieś rady?? ma ktoś w tym wprawę oprócz Homa??

Kamiles

1. Data: 2003-02-16 17:30:45

Temat: Re: nadruk na koszulkę
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamiles wrote:
> [...]
> przytwierdza się do koszulki?? Np. żebym móg powycinać KAMILES i poszpanować
> w szkole ;) jakieś rady?? ma ktoś w tym wprawę oprócz Homa??

http://www.orfi.pl/koszulka.htm
Poza tym wypada się przedstawić ;)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-02-16 19:28:46

Od: "Kamiles" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale nie chodzi mi oto, że za ile mogę zamówić, tylko za ile wykonać "domową
robotkę". ile sam np. biały arkusz papieru kosztuje

Kamiles

1. Data: 2003-02-16 19:43:40

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamiles wrote:
> ale nie chodzi mi oto, że za ile mogę zamówić, tylko za ile wykonać "domową
> robotkę". ile sam np. biały arkusz papieru kosztuje
>
> Kamiles

Tego nie robi się z papieru, ale ze specjalnego tworzywa, można ew. z
tkaniny i zastosować pod spód fizelinę z klejem po obu stronach.
Poza tym nie musisz zamawiać usługi koszulka+nadruk. Możesz przynieść
własną koszulkę i wtedy płacisz tylko za nadruk. Nie przypuszczam, żeby
metodą z fizeliną wyszło taniej (dochodzą jeszcze kłopoty z jej zakupem).
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-02-17 10:21:54

Temat: Re: nadruk na koszulk
Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> własną koszulkę i wtedy płacisz tylko za nadruk. Nie przypuszczam, żeby
> metodą z fizeliną wyszło taniej (dochodzą jeszcze kłopoty z jej zakupem).

A jednak jest taki specjalny papier, na ktorym mozesz cos wydrukowac na
drukarce i potem przyprasowac. Niestety nie orientuje sie w cenach, ale
chyba cos takiego widzialam na stronie HP.

Magda

1. Data: 2003-02-17 11:04:24

Temat: Odp: nadruk na koszulkę
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Julka <y...@p...onet.pl> w wiadomości do

> [...]
> własną koszulkę i wtedy płacisz tylko za nadruk. Nie przypuszczam, żeby
> metodą z fizeliną wyszło taniej (dochodzą jeszcze kłopoty z jej zakupem).

No i jeszcze kwestia prania - ja nie ufalabym flizelinie dwustronnej.
Taniej wyjdzie klej do tekstyliow, tylko wtedy to co sie nakleja musi byc
albo niestrzepiace sie (np polar) lbo podklejone zwykla juz flizelina
flizelina jest do kupienia w pasmanteriach i tkaninowych) - przyprasowuje
sie ja by usztywnic, zapobiega strzepieniu
pozdrowka
Ilona

1. Data: 2003-02-17 13:59:03

Od: "slonko" <slonk0[NIESPAMUJ]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
poszpanować
> w szkole ;) jakieś rady?? ma ktoś w tym wprawę oprócz Homa??

Witaj :)

Cena zalezy od firmy. Pojedynczej kartki nie widzialam w sprzedazy, ale sa
zestawyy np. pieciu kartek. Ceny wahaja sie od 40 do 100 zl. Te tansze sa
gorszej jakosci i szybciej sie spieraja. Nalezy zwrocic uwage na rodzaj
drukarki (atramentowka czy laserowa), bo zalezy od tego rodzaj papieru.

Pozdr.
--
Magda - Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2003-02-18 00:17:20

Od: "Tes" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamiles wrote:
> [...]
> żelazkiem przytwierdza się do koszulki?? Np. żebym móg powycinać
> KAMILES i poszpanować w szkole ;) jakieś rady?? ma ktoś w tym wprawę

Ja kiedyś kupowałam i chyba to wychodziło ok 4 zł za A4.
Chodzi o taką na której się drukuje .
Ale jakościowo to nic nadzwyczajnego. Małe obrazki to
jeszcze jako tako się trzymały, ale większy to się zrobił
trochę sztywny, zaczął się łuszczyć i popękał. I trzeba bardzo
uważać przy prasowaniu po praniu.

tes

1. Data: 2003-02-18 14:00:33

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> Magda - Slonko (Wroclaw)
>
> A ja to sobie robilam zupelnie domowym sposobem... :)
Z kliszy rentgenowaskiej wycinam szablon, przykladam do ciucha, (miedzy prawa a
lewa strone wkladam gazete, coby sie plecy nie pobrudzil;y) i przejezdzam malym
waleczkim umaczanym w farbie akrylowej. Farba akrylowa moze byc najzwyklejsza
(taka np do mebli) albo do tkanin (w sklepach dla plasyukow). I to sobie potem
schnie, a jk wyschnie utrwalam zelazkiem (ale prasuje przez gazete).
pozdr
annaweronika

1. Data: 2003-02-18 14:20:25

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18 Feb 2003 15:00:33 +0100, a...@o...pl napisał(a):

> Farba akrylowa moze byc najzwyklejsza
>(taka np do mebli)

Rozumiem, ze wtedy masz wlasciwy element w kolorze bluzkie-materialu a
tylko dajesz do tego...hmmm plame barwna dookola? Bo tak to
zrozumiama...i ta farba akrylowa...
Jestes wielka. A juz mialam rzucic komputer i leciec do robotek...ej -
chyba poprobuje tej farby akrylowej - ostatnio kupilam troche do
malowania ramek na haftowane obrazki i mi zostalo _ u nas w sklepie
dla plastykow w maluchnich opakowaniach sa rozne odcienie akrylowej.
Jeszcze raz - czy dobrzez zrozumialam.... wycinasz szablon np kontur
kota. przykladasz do bluzki , malujesz dookola szablonu farba
akrylowa, zdejmujesz szablon i czekasz az wyschnie. Pozniej prasujesz.
Tak to ma byc?

Pozdrawiam
Maciachowa mocno zaintrygowana :-)))

--
Maciachowa
m...@w...pl

bluzeczka szydelkowa
Haftowany obrazek - jak zacząć?
Big Ben>Heritage
maszyna dziewiarska
Melduję sie po dłuuuuuuuugiej nieobecności