nadruk na koszulkę

1. Data: 2003-02-18 20:58:18

Temat: Re: nadruk na koszulk
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko dajesz do tego...hmmm plame barwna dookola? Bo tak to
> zrozumiama...i ta farba akrylowa...
> Jestes wielka. A juz mialam rzucic komputer i leciec do robotek...ej -
> chyba poprobuje tej farby akrylowej - ostatnio kupilam troche do
> malowania ramek na haftowane obrazki i mi zostalo _ u nas w sklepie
> dla plastykow w maluchnich opakowaniach sa rozne odcienie akrylowej.
> Jeszcze raz - czy dobrzez zrozumialam.... wycinasz szablon np kontur
> kota. przykladasz do bluzki , malujesz dookola szablonu farba
> akrylowa, zdejmujesz szablon i czekasz az wyschnie. Pozniej prasujesz.

Tak, dobrze rozumiesz :-)
Mozesz wyciac z kliszy ksztalt kota (wtedy masz na bluzce fioletowego kota),
albo albo ten ksztalt kota kladziesz na bluzke i wtedy masz kota w kolorze
bluzki, a naokolo kolorowy kwadrat. Tylko pamietaj - koniesznie pod spod gazete
(kilka warstw), zeby nie przebilo na druga strone. I dopiero jak wyschnie
przeprasuj, na lewej stronie, tez podkladajac gazete. I wcale sie w praniu nie
sciera! ja mam bluzke ( z kotem wlasnie), i sie swietnie trzyma!
powodzenia w dzialaniu
annaweronika
(cos sie ostatnio spotykamy przy okzaji roznych spraw, co nie?)

1. Data: 2003-02-18 21:29:36

Temat: Re: nadruk na koszulkę
Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl wrote:

> Z kliszy rentgenowaskiej wycinam szablon, przykladam do ciucha, (miedzy prawa a
> lewa strone wkladam gazete, coby sie plecy nie pobrudzil;y) i przejezdzam malym
> waleczkim umaczanym w farbie akrylowej. Farba akrylowa moze byc najzwyklejsza
> (taka np do mebli) albo do tkanin (w sklepach dla plasyukow). I to sobie potem
> schnie, a jk wyschnie utrwalam zelazkiem (ale prasuje przez gazete).
> pozdr
> annaweronika

Hejka!
A ja widzialam calkiem niedawno w Auchanie w dziale papierniczym farby
akrylowe "puchnace" do tkanin, cena ok. 30 zl za 5 kolorow, jesli dobrze
pamietam. Jest to w takich pojemniczkach jak Window Color czy inne
Kolorowe Zelki. Mysle, ze to tez pomysl, rysujesz kontur na koszulce , a
potem ciach farba i masz wypukly obrazek.

Z kolei ja sie zastanawialam, czy ta farba trzymalaby sie skorupki
jajka, bo pomyslalam o pisankach z wypuklym wzorkiem :)

Pozdrawiam cieplo
drzewko

1. Data: 2003-02-19 03:28:07

Temat: Odp: nadruk na koszulkę
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik drzewko <d...@b...net> w wiadomości do

[...]

Panie, a ja tego szukalam rok temu, poltora misiacami i nikt mi nigdzie nie
umial pomoc :-)))))
Dzieki
Ilona

1. Data: 2003-02-19 07:36:49

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
potem
> schnie, a jk wyschnie utrwalam zelazkiem (ale prasuje przez gazete).

Te farbki do taknin tez sa super do bardziej skomplikowanych wzorkow - jesli
masz talent plastyczny (1) lub jasna koszulke (2) mozesz:
(1) namalowac cos "od reki"
(2) podlozyc schemat w srodek koszulki i wg niego malowac
Obrazki wychodza OK i dosc dobrze sie trzymaja (chyba, ze maluje sie juz
lekko podeschnietymi farbkami lub miesza kolory :))

Magda

1. Data: 2003-02-19 16:59:39

Temat: Re: Odp: nadruk na koszulkę
Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Iloneska wrote:

> [...]
> A ja widzialam calkiem niedawno w Auchanie
>
> Panie, a ja tego szukalam rok temu, poltora misiacami i nikt mi nigdzie nie

Zeby nie bylo watpliwosci, to byl Auchan w Bielsku Bialej :)

Pozdrawiam cieplo
drzewko

1. Data: 2003-02-24 16:26:25

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

> Zeby nie bylo watpliwosci, to byl Auchan w Bielsku Bialej :)
>
> Pozdrawiam cieplo
> drzewko

uprzejmie donosze, ze w Auchanie w Bielsku-Bialej mozna zakupic dwa
rodzaje farb do malowania tkanin - jeden rodzaj to takie puchnace, o
ktorych mowilam. Sa w dwoch zestawach "zarowiasto-neonowym" oraz
normalnym - zolto-niebiesko-czerwonym +czarny. Kazdy zestaw ma 4
buteleczki takie jak "kolorowe zelki". Kosztuja 36 zl.
Drugi rodzaj (dostepny tylko w palecie normalnej z-n-cz+cz) jest w
identycznych buteleczkach, tylko rysuje sie nim obrazek na folii, czeka
az wyschnie i prasuje sie go na koszulke przez papier do prasowania (coz
to jest papier do prasowania???). Kosztuje 32 zl.
Generalnie tymi puchnacymi rysuje sie obrazki konturowe, a tamtymi
drugimi wypelniane :)

Pozdrawiam cieplo
drzewko

bluzeczka szydelkowa
Haftowany obrazek - jak zacząć?
Big Ben>Heritage
maszyna dziewiarska
Melduję sie po dłuuuuuuuugiej nieobecności