Mozliwosc zajscia w ciaze po miesiaczce

1. Data: 2004-12-16 11:35:15

Temat: Mozliwosc zajscia w ciaze po miesiaczce
Od: "zwykly facet" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Nie jestem pewien, czy to wlasciwa grupa, wydala mi sie ona jednak
odpowiednia z uwagi na biologiczno-medyczny charakter pytania.

Jak to wlasciwie jest z ta miesiaczka, a zwlaszcza z kilkoma pierwszymi
dniami tuz po niej, i czy liczy sie je od chwili dostania okresu, czy tez
jego ustania? Wiem, ze (podobno) nie ma mozliwosci zajscia w ciaze w ciagu
bodajze tygodnia po miesiaczce, i mozna wowczas w miare bezpiecznie
wspolzyc. Czy istnieje jednak 100% gwarancja, ze kobieta w tym czasie na
pewno nie bedzie miala w krotkim czasie malej "niespodzianki"?

Jest mi znany przypadek kobiety, ktora odbyla stosunek w pierwszym dniu
miesiaczki, a w ciaze zaszla. Dlaczego?

Bede wdzieczny za wszelkie odpowiedzi i za szczegolowe objasnienie tematu.

Pozdrawiam,
zf.

2. Data: 2004-12-16 12:01:18

Temat: Re: Mozliwosc zajscia w ciaze po miesiaczce
Od: "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zwykly facet" napisał ...

> Jak to wlasciwie jest z ta miesiaczka, a zwlaszcza z kilkoma pierwszymi
> dniami tuz po niej, i czy liczy sie je od chwili dostania okresu, czy tez
> jego ustania?

Pierwszy dzień krwawienia = pierwszy dzień cyklu.

> Wiem, ze (podobno) nie ma mozliwosci zajscia w ciaze w ciagu
> bodajze tygodnia po miesiaczce, i mozna wowczas w miare bezpiecznie
> wspolzyc.

Tydzień po miesiączce to zajście w ciążę jest akurat bardzo
prawdopodobne. Szczególnie jeśli krwawienie trwa nieco
dłużej niż 3 dni.
Stosunkowo bezpieczny jest pierwszy tydzień cyklu,
ale też nie do końca. Zajście w ciążę po stosunku
odbytym w 7 dniu cyklu nie jest niczym nadzwyczajnym.

> Jest mi znany przypadek kobiety, ktora odbyla stosunek w pierwszym dniu
> miesiaczki, a w ciaze zaszla. Dlaczego?

W pierwszym dniu miesiączki to w zasadzie niemożliwe.
Sęk w tym, że nie każde krwawienie z dróg rodnych
jest miesiączką.

Pozdrawiam !
Mała Mi

3. Data: 2004-12-16 18:36:14

Od: "Cathleen" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mala Mi" <p...@p...neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag
> W pierwszym dniu miesiączki to w zasadzie niemożliwe.
> Sęk w tym, że nie każde krwawienie z dróg rodnych
> jest miesiączką.

Czas na pewno niepłodny to jedynie czas po owulacji, która ma miejsce ok.
12-16 dni przed następną miesiączką. Niestety najczęściej problemem jest
ustalenie, kiedy ma miejsce owulacja (czasami później i cykl jest wtedy
dłuższy, a innym razem może być wcześniej niż zazwyczaj, a cykl będzie
krótszy).

Jeżeli w cyklu nie dojdzie do owulacji i pojawi się krwawienie, to może być
ono omylnie uznane za krwawienie menstruacyjne. Wtedy nie jest wykluczone,
iż owulacja może się pojawić w jego trakcie lub kilka dni po nim. Dlatego
też, może dojść do ciąży ze stosunków w okolicach menstruacji.

Ogólnie więc, jeśli się dzieci w danym momencie nie planuje - lepiej się
zabezpieczać.

--
Cathleen
GG: 1832817 || ICQ: 345347435

4. Data: 2004-12-16 18:36:52

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:cprtee$1ie$1@korweta.task.gda.pl...

> W pierwszym dniu miesiączki to w zasadzie niemożliwe.
> Sęk w tym, że nie każde krwawienie z dróg rodnych
> jest miesiączką.

na psd kilka razy czytalam, ze np. maz byl w wojsku, przyjechal na 1 jedyny
dzien, ktory byl niby bezplodny, a ciaza byla i ojciem byl ten tatus, a nie
sasiad. natura chce nas przechytrzyc?:)

chyba umieram...
Nowa strona - Osrodek Diagnostyki i Leczenia Nieplodnosci
naczyniak
ile to może trwać
Czy warto na kurs masazu?