Re: Można się nauczyć być inteligentnym?

From: "maya" <n...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Można się nauczyć być inteligentnym?
Date: 26 May 2005 21:29:15 +0200

> Zależy czy chłoniesz informacje i wiedzę jak gąbka czy też jesteś na to
> odporna oraz czy masz swoje przemyślenia i refleksje, czy też ich nie masz.
>chlone informacje ale w jakim tempie...chyba musze kilka razy powtorzyc zeby
zapamietac, zastanawiam sie czy pomoglaby np.lecytyna przed przeczytaniem
kilku artykulow w internecie... ale jest tak ze jak cos kogos zaciekawi to
raczej to zapamieta a ja chcialabym miec wiedze ogolna, czyli moc wypowiedziec
sie takze w dziedzinie ktora mnie niezbyt interesuje...bo uwazam ze warto miec
swoje zdanie na kazdy temat ;)

> W tych pierwszych oczytanie i jakaś pasja to klucz do sukcesu :)

no a pasje mam oczywiscie ale to jest zwiazane z moja praca i jakos nie ma
wplywu na to czy umiem sie odezwac w towzrzystwie czy nie ;(

pozdrawiam ;)