Mozolne w kółko pi*enie o d***e XLi

111. Data: 2009-05-05 12:53:13

Temat: Re: Mozolne w kółko pi*enie o d***e XLi
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> Jak ktoś lezie na szczyty

A! I żeby nie było - ja na żadne szczyty nie lezę.

Ewa

112. Data: 2009-05-05 12:56:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Veronika pisze:

> Hmmm... też bym tak chciała. :)

W sumie to masz rację, najwyższy czas z tym skończyć. :)

Ewa

113. Data: 2009-05-05 13:22:02

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> no, wszystkie rozumy, to na pewno :)

E tam, tylko te strawne. Saper myli się tylko raz. ;)

michał

114. Data: 2009-05-05 14:18:13

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> E tam, tylko te strawne. Saper myli się tylko raz. ;)

gdyby człowiekowi wybuchał łeb, kiedy wyrzuci z siebie krytyczną liczbę
bzdur, najwięcej juchy spływałoby po wszelkiego rodzaju kamerach.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

115. Data: 2009-05-05 17:18:41

Od: "Redart" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> gdyby człowiekowi wybuchał łeb, kiedy wyrzuci z siebie krytyczną liczbę
> bzdur, najwięcej juchy spływałoby po wszelkiego rodzaju kamerach.

Chodzi o tvn24 czy o tą imprezę weselną córki znajomej cioci Lusi,
co się jej ojciec z wujem urżnęli ?

A moze ktoś złapał cbnet'a, jak gado o końcu świata na YouTube ?

116. Data: 2009-05-05 18:03:04

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> [...]
> co się jej ojciec z wujem urżnęli ?
>
> A moze ktoś złapał cbnet'a, jak gado o końcu świata na YouTube ?

chodzi o generalne poczucie większości z nas - postawionych w sytuacji
gdy pyta sie ich o zdanie przed jakąś kamerą czy mikrofonem. takie
poczucie własnej mądrości i bezrefleksyjne wyrzucanie jej z własnych
trzewi. dziś rano jadąc do roboty usłyszałem w radio jakiegoś palanta,
chyba wierzejskiego, jak tam pierdolił co mu ślina na język przyniosła.
zniecierpliwiony pomajstrowałem pokrętłem i trafiłem na coś
radiopodobnego - czyli tok fm. tam już ręce mi opadły i przestałem
majstrować, tylko przerzuciłem na ostatnią płytkę voovoo.

a tam:

"Czasami dość już mam, czasami mam was dość.
Za tą kipiącą w was, za tą trującą nas,
za tą tak szpetną w nas złość.

Tak łatwo wmówić wam, tak łatwo wbić nam w łby
że chociaż nie jest źle, to lepiej mogło być
gdyby nie obcy, inny, zły"

http://www.youtube.com/watch?v=2I84rNpoRNA

i jaki spokój od razu...!

polska rzeczywistość polityczna jest wysoce destrukcyjna dla jednostek
takich jak ja, choć mam też często wrażenie, że to nie o poglądy
polityczne chodzi, ale o brak umiejętności rozmawiania tych debili we
wszystkich partiach, podniecanych właśnie tym, że etykietkują się swoimi
logami na zasadzie "my cacy - oni chuj" ponad jakimkolwiek zdrowym
rozsądkiem.
do tego wszystkiego ci wieszczący na każdym kroku dziennikarze,
epatujący nas bez umiaru swoimi przemądrymi egzegezami dotyczącymi
wszystkiego bez wyjątku, bo ekspertami są przecież wysoce uniwersalnymi
i swobodnie poruszają się w każdej tematyce, począwszy od intymnego
życia chrabąszczy na fizyce kwantowej skończywszy.
banda rozwrzeszczanych, głupich pajaców, łykających i trawiących z
radosną śliną na pysku co debilniejesze tematy, odprawia modły
pogrzebowe nad intelektem.
srają gębą, tak na prawdę za nic mając odbiorcę. a słowo ciałem się
staje i urasta do rangi wielkiej kupy. i tak się w tym wszystkim tarzamy
z lubością, dokładając do tego swoje trzy grosze.

ja pierdolę, jak to wszystko jeszcze jakoś trwa?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

117. Data: 2009-05-05 18:58:30

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Maj, 20:03, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> [...]
> staje i urasta do rangi wielkiej kupy.
> i tak się w tym wszystkim tarzamy
> z lubością, dokładając do tego swoje trzy grosze.

Te piec gwiazdek w wydaniu guglowym to ja.
Naprawde zasluzyles Wasc.
:)

Tyle, ze zapewne niewiele to zmieni.
Ale moze chociaz Tobie jest nieco lzej.

118. Data: 2009-05-05 19:31:49

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> tarzamy z lubością, dokładając do tego swoje trzy grosze.

> ja pierdolę, jak to wszystko jeszcze jakoś trwa?

Nareszcie piszesz jak człowiek. Też to już zauważyłem, że na górze się
walą i coś do nas mówią jak do głupków. A media mikrofony im do nosa
wpychają i kamery w spodnie.
Tymczasem nam życie płynie tak, jak sobie sami pościelimy. W każdych
warunkach dajemy jakoś radę, jeden lepiej drugi gorzej. :)

michał

119. Data: 2009-05-05 19:42:32

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> [...]
> radiopodobnego - czyli tok fm. tam już ręce mi opadły i przestałem
> majstrować, tylko przerzuciłem na ostatnią płytkę voovoo.

Trzeba było od razu Waglewskiego.

> [...]
> lubością, dokładając do tego swoje trzy grosze.
>
> ja pierdolę, jak to wszystko jeszcze jakoś trwa?

Ale ładnie wziąłeś i wybuchłeś.

Qra, oniemiała z podziwu

120. Data: 2009-05-05 19:44:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> A nad Cebulkiem nigdy się nie zastanawiałaś? Ciekawe dlaczego?
> Ojciec dwojgu dzieciom, pracujący, a kilkanaście tysięcy postów na koncie
> i to znacznie dłuższych, niż przeciętnego użytkownika. :)

On jest androidem.

Qra

2 maja sensacja smsowa
zespół touretta
Sensacja w TVP - 30 kwietnia, godz. 20:00
Póki jeszcze jestem...
W podziękowaniu..