Mozolne w kółko pi*enie o d***e XLi

51. Data: 2009-05-02 20:36:24

Temat: Re: Mozolne w kółko pi*enie o d***e XLi
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Przykra jednostka to nieudolny użytkownik Usenetu cbnet

Ale to Saulo pytał, nie cbnet.

> a zawracanie
> dupy, to pytanie na wrocławskiej o rzeczy, które można bez trudu
> sprawdzić w googlach.

Ale co wygugla? To, że była tam kiedyś apteka. A dlaczego wszyscy sobie
żartują z apteki na solnym, to już raczej nie wygugla. Ja też nie wiem,
dlaczego. Na prw rzadko zaglądam i to stosunkowo od niedawna.

Ewa

52. Data: 2009-05-02 20:40:57

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> żartują z apteki na solnym, to już raczej nie wygugla. Ja też nie wiem,
> dlaczego. Na prw rzadko zaglądam i to stosunkowo od niedawna.

Taka figura stylistyczna dla newbie. Jak nie wiesz, to masz aptekę na
Solnym.
--

Paulinka

53. Data: 2009-05-02 20:58:41

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm>

> Ale kiedyś była w kamienicy pod Murzynem.

I to jaka: http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,84967,4459281.html

Saulo

54. Data: 2009-05-02 21:27:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Taka figura stylistyczna dla newbie. Jak nie wiesz, to masz aptekę na
> Solnym.

Tyle to wiem z obserwacji. Ciekawa jestem skąd to się wzięło. Myślałam,
że ktoś nieobeznany zadał pytanie w stylu "w jakich godzinach jest
czynna apteka na Solnym?". ;)

Ewa

55. Data: 2009-05-03 21:38:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic podobnego.

Jak dla mnie możesz sobie pi*ć nt XL do bólu pod czaszką.

Najwyraźniej masz problemy ze zrozumieniem prostych przekazów.
Spadaj.

--
CB

"Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gti5cv$qpf$1@nemesis.news.neostrada.pl:

56. Data: 2009-05-03 21:40:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Następna Debilka. :)

--

w wiadomości news:gtiar9$jvn$3@atlantis.news.neostrada.pl:

57. Data: 2009-05-03 23:13:49

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości

> Następna Debilka. :)

Zdecydowanie jesteś ugórny.

michał

58. Data: 2009-05-04 10:41:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Zdecydowanie jesteś ugórny.

A to nie to samo, co nieudolny? ;)

Ewa

59. Data: 2009-05-04 10:53:39

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> A to nie to samo, co nieudolny? ;)

Jak to nie? Ja udolny, Ty udolna, glob udolny, oni udolni - a on ugórny.
:)

michał

60. Data: 2009-05-04 11:30:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Jak to nie? Ja udolny, Ty udolna, glob udolny, oni udolni - a on ugórny. :)

Czyli to samo - nieudolny znaczy ugórny. :)

Ewa

2 maja sensacja smsowa
zespół touretta
Sensacja w TVP - 30 kwietnia, godz. 20:00
Póki jeszcze jestem...
W podziękowaniu..