Mozolne w kółko pi*enie o d***e XLi

81. Data: 2009-05-04 20:30:07

Temat: Re: Mozolne w kółko pi*enie o d***e XLi
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Nic podobnego.

Podobnego do czego? Cytatu mi brak, żebym się mogła odnieść.

> Jak dla mnie możesz sobie pi*ć nt XL do bólu pod czaszką.

Dziękuję za przyzwolenie.

> Najwyraźniej masz problemy ze zrozumieniem prostych przekazów.
> Spadaj.

Najwyraźniej masz problem z jasnym formułowaniem myśli.

--

Paulinka

82. Data: 2009-05-04 20:31:46

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Tyle to wiem z obserwacji. Ciekawa jestem skąd to się wzięło. Myślałam,
> że ktoś nieobeznany zadał pytanie w stylu "w jakich godzinach jest
> czynna apteka na Solnym?". ;)

Nie mam pojęcia skąd to się wzięło. P.r.w czytam wybiórczo. Niemniej
apteka na Solnym mnie odstręcza, od zadawania głupich pytań :)

--

Paulinka

83. Data: 2009-05-04 20:54:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> A u Ciebie wszyscy zdrowi?

Sam pępek niestety choruje. ;)

Ewa

84. Data: 2009-05-04 20:56:18

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Sam pępek niestety choruje. ;)

I niech mu ziemia lekką będzie.
--

Paulinka miłosierna

85. Data: 2009-05-04 21:02:28

Od: "Redart" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> no ostatnio jakiś kawał przerobiłeś, teraz też, co za filozja? :)

Aaa ... ;)
No to akurat szło 'z pamięci', nie ze strony ;)

Filozja powiadasz ...
No nic śmiesznego dla odmiany mi do głowy nie przychodzi ...
Może ktoś inny ... ?

86. Data: 2009-05-04 21:04:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Filozja powiadasz ...
> No nic śmiesznego dla odmiany mi do głowy nie przychodzi ...

No to żaluzja. :)

Ewa

87. Data: 2009-05-04 21:04:48

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

<coś tam, coś tam>

redart, czy ty jesteś może samotnikiem?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

88. Data: 2009-05-04 21:16:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dosyć twojego czczego, zadymiarskiego trolowania.
Sp*aj.
Plonk.

--
CB

"Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał(-a)
w wiadomości news:gtnjqf$jt1$2@nemesis.news.neostrada.pl:

89. Data: 2009-05-04 21:21:46

Od: "Veronika" <v...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otóż to, że wszyscy macie małe dzieci.
> I teraz jak stawiam sobie pytanie: czy swoim dzieciom poświęcają oni
> równie wiele czasu, energii i uwagi, co tej starej, pomarszczonej d***e
XLi,
> to widzę tylko odpowiedź przeczącą, gdyż w moim odczuciu fizycznie
> nie jest możliwa odpowiedź twierdząca z uwagi po prostu na brak czasu
> (po odjęciu od doby waszej ~aktywności na psp i ew. pracy).

Cebulku, ależ to dopiero jest godne podziwu.
Już dawno się zastanawiałam jak to robi np. medea.
Matka dziecku, żona mężowi, ciasto na niedzielę piecze i jeszcze pracuje. A
do tego czyta wszystkie posty na psp (i nie tylko) i na większość odpowiada.
Hmmm... też bym tak chciała. :)

V-V

90. Data: 2009-05-04 21:22:17

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Mam dosyć twojego czczego, zadymiarskiego trolowania.
> Sp*aj.
> Plonk.

Inaczej. Ktoś Ci dobrze tutaj opier*olił. Najpewniej w końcu.
Przedstawił sie nam tu pan przed milionem czytaczy w całej okazałości.

--

Paulinka proszę wybaczyć język, ale samo sedno mi się na palce cisnęło.

2 maja sensacja smsowa
zespół touretta
Sensacja w TVP - 30 kwietnia, godz. 20:00
Póki jeszcze jestem...
W podziękowaniu..